De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
Min en min is plus, toch? Ik zie zeker een leuke match.
quote:rosanna08 schreef op 15 maart 2012 @ 14:13:

[...]

ja hoor, ik heb je een aantal pagina's terug je nog een vraag over gesteld

Wedden dat ie daar op zegt: 'kan je het even quoten?'

Of hij negeert het net als de rest.
@Maja: zoals ik eerder al zei: "Ik doe mijn best, maar ik krijg 365 dagen per jaar tientallen vragen per dag"

Ik sta ook open voor vragen en opmerkingen, maar probeer wel een heel duidelijk en nieuw punt te brengen, dus niet:

- Een vraag die eigenlijk geen vraag is, maar een verkapte belediging

- Iets wat al heel vaak is uitgelegd

- Etc,
quote:martin81 schreef op 15 maart 2012 @ 12:21:

Nog iemand een inhoudelijke opmerking over de Wet?Ik heb een vraag!
quote:martin81 schreef op 15 maart 2012 @ 14:28:

@Maja: zoals ik eerder al zei: "Ik doe mijn best, maar ik krijg 365 dagen per jaar tientallen vragen per dag"

Ik sta ook open voor vragen en opmerkingen, maar probeer wel een heel duidelijk en nieuw punt te brengen, dus niet:

- Een vraag die eigenlijk geen vraag is, maar een verkapte belediging

- Iets wat al heel vaak is uitgelegd

- Etc,Ja meneer de Voorzitter en grondlegger van De Wet.
quote:jeane_avril schreef op 15 maart 2012 @ 14:32:

[...]

Ik heb een vraag!Ja? Ga je gang...
Dames...............schaam jullie diep!!!

Laat je niet gek maken Martin!
waar moet ik me voor schamen? Ik probeer een gesprek met die jongen te voeren, lukt alleen niet zo goed
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:peecee schreef op 15 maart 2012 @ 14:55:

Laat je niet gek maken Martin!Wat een onzin zeg.. Martin gaat er zelf toch ook steeds op in? Daarnaast blijft hij topics openen. Als hij zichzelf zo zielig zou vinden zou hij wel wegblijven toch?
Martin, kun je mijn vraag nog beantwoorden? Ik vroeg me af of je naast het VF nog een leven hebt. Of ben je de hele dag bezig fora af te struinen naar nieuw talent voor jullie Genootschap?

Laat je niet gek maken Martin!

Ik maak zelf wel uit of ik me ergens voor schaam of niet MissPuntje Puntje Puntje Puntje Puntje Puntje Puntje Puntje Puntje Puntje Puntje Puntje Puntje Puntje

Laat je niet gek maken Martin!Ja mama, ik zal me even gaan schamen..... ......zo, weer klaar.
Martin wie?
quote:Yvonne77 schreef op 15 maart 2012 @ 14:58:

Martin, kun je mijn vraag nog beantwoorden? Ik vroeg me af of je naast het VF nog een leven hebt. Of ben je de hele dag bezig fora af te struinen naar nieuw talent voor jullie Genootschap?Het viva-forum is nu de facto min of meer mijn baan.... Uiteraard heb ik naast het viva-forum ook nog mijn prive-leven (zoals ieder ander).
quote:martin81 schreef op 15 maart 2012 @ 14:35:

[...]

Ja? Ga je gang...

Minimaal een maand geen sex. Minimaal, dat is wel wat vaag. Hoelang is wenselijk, en is er niet zoiets als te lang? Dat een vent na 3 maanden onzeker wordt en denkt; ze vindt me vast niet aantrekkelijk/leuk genoeg om mee naar bed te gaan. Dan bereik je het tegenovergestelde.

Als het nou om 1 maand gaat, en de maand is 28 dagen, maakt dat dan uit? Maakt dat een groot verschil met een maand van 31 dagen?
quote:martin81 schreef op 15 maart 2012 @ 15:14:

[...]

Het viva-forum is nu de facto min of meer mijn baan.... Uiteraard heb ik naast het viva-forum ook nog mijn prive-leven (zoals ieder ander).Heet dat in de volksmond niet gewoon werkloos zijn?
quote:jeane_avril schreef op 15 maart 2012 @ 15:15:

[...]

Heet dat in de volksmond niet gewoon werkloos zijn?Nee, ik heb wel een betaalde baan, maar ik probeer 80% van mijn werktijd te besteden aan het forum.
quote:martin81 schreef op 15 maart 2012 @ 15:26:

[...]

Nee, ik heb wel een betaalde baan, maar ik probeer 80% van mijn werktijd te besteden aan het forum.Zal je werkgever leuk vinden dan! Maar goed, hoe zit het met een antwoord op mijn vragen over De Wet?
quote:martin81 schreef op 15 maart 2012 @ 15:26:

[...]

Nee, ik heb wel een betaalde baan, maar ik probeer 80% van mijn werktijd te besteden aan het forum. en jouw werkgever vindt dat goed?
Ik ben een snelle denker/werker, en bij de overheid valt het sowieso niet snel op als je prioriteiten elders liggen.
Martin ging jij geen afstand nemen van het forum en verder met epibreren?
quote:jeane_avril schreef op 15 maart 2012 @ 15:15:

[...]

Minimaal een maand geen sex. Minimaal, dat is wel wat vaag. Hoelang is wenselijk, en is er niet zoiets als te lang? Dat een vent na 3 maanden onzeker wordt en denkt; ze vindt me vast niet aantrekkelijk/leuk genoeg om mee naar bed te gaan. Dan bereik je het tegenovergestelde.

Als het nou om 1 maand gaat, en de maand is 28 dagen, maakt dat dan uit? Maakt dat een groot verschil met een maand van 31 dagen?Je wilde het graag hebben over De Wet, en nu negeer je het. Wat wil je nou eigenlijk?
fijn om te weten
quote:martin81 schreef op 15 maart 2012 @ 15:32:

Ik ben een snelle denker/werker, en bij de overheid valt het sowieso niet snel op als je prioriteiten elders liggen.Dan hoop ik voor je werkgever, dat je sneller denkt/werkt dan je forumt.
maar goed, nog even over je wet:

ben je je er van bewust dat het wel heel erg lijkt op de regels in het boek 'the rules' ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven