The Never Ending Question 84
dinsdag 13 maart 2012 om 21:56
Om mijn cliënte. Ze zocht iets maar kon het niet vinden. Had al gevraagd of het niet op die ene stapel lag. 'Neehee weet ik zeker'. En uiteindelijk keek ze daar en lag het er toch. Hebben samen staan lachen. Heerlijk die koppige oudjes
Leuke vraag, laat hem staan. (Word er weer vrolijk van als ik er aan denk haha )
Leuke vraag, laat hem staan. (Word er weer vrolijk van als ik er aan denk haha )
dinsdag 13 maart 2012 om 22:30
Nou, om even mijn leuke momenten te delen: Ik moest vandaag lachen omdat ik een cliënt hoorde zingen: "Hand in hand, karbonaaaade"! En toen ik vandaag op een andere groep werkte dan normaal, poetste ik iemand d'r tanden. Ze deed d'r mond niet zover open en ze had een elektische tandenborstel. Dus ik begin te poetsen, rechtsonder. Begint ze te lachen: Neeee, niet daahaar! Daar zit niets meer! Blijken al haar kiezen aan die kant getrokken te zijn... Gelukkig moest ze er zelf ook om lachen.
Platteland. Ik kom uit een dorp, heeft nog altijd mijn voorkeur.
Lees jij de antwoorden op jouw vragen altijd terug?
Platteland. Ik kom uit een dorp, heeft nog altijd mijn voorkeur.
Lees jij de antwoorden op jouw vragen altijd terug?
woensdag 14 maart 2012 om 07:10
2e Gesprek ging goed, vond het heel raar om mezelf te verkopen aan bekenden. Het was een heel formeel gesprek, terwijl we dat nooit zijn. Jakkes. Maar ben over alles heel eerlijk geweest. Helaas kon de 3e persoon die doormocht naar 't 2e gesprek gister niet omdat d'r zoon n ongeluk had gehad, gistermorgen. Dus nu duurt het nog ANDERHALVE WEEK voor ik te horen krijg wie 't geworden is. Snotvergeme. Daarom mn enthousiasme op n laag pitje.
Dat ie vanavond niet komt omdat ie assertiviteitstraining heeft. (zoooo goed voor m!)
Wat is het eerste waar jij aan denkt, als je denkt aan je basisschooltijd?
Dat ie vanavond niet komt omdat ie assertiviteitstraining heeft. (zoooo goed voor m!)
Wat is het eerste waar jij aan denkt, als je denkt aan je basisschooltijd?
donderdag 15 maart 2012 om 18:01
Ik was... 15. Met een jongen die ik al een tijd kende. 't Was met carnaval geloof ik. En ik hoorde mn zus heel hard roepen: "Waaah, m'n zusje staat te zoenen!!!" 't Was heel fijn, voelde goed. Alleen had die jongen een wat ruwige tong. Is daarna niets geworden. Nog wel vaker gezoend.
Tongzoen jij nog wel eens uitgebreid met je partner?
Tongzoen jij nog wel eens uitgebreid met je partner?