The Never Ending Question 84
zondag 11 maart 2012 om 00:16
Ik kan voor het eerst sinds ruim 2 maanden uitslapen morgen. Ivm wondzorg voor vriend (komen morgen niet, afbouwen) Dus daar ga ik 't ongelofelijk van nemen!
Ben jij ook geschrokken van 't vreselijke gebeuren rond de productie van apple producten? Of doe jij er je ogen voor dicht? (productie tegen lage inkomsten. Zo vreselijk om te doen dat er netten zijn gespannen rond het bedrijf, omdat iedereen er zelfmoord pleegt..)
Ben jij ook geschrokken van 't vreselijke gebeuren rond de productie van apple producten? Of doe jij er je ogen voor dicht? (productie tegen lage inkomsten. Zo vreselijk om te doen dat er netten zijn gespannen rond het bedrijf, omdat iedereen er zelfmoord pleegt..)
zondag 11 maart 2012 om 08:21
Dat nieuws is me nog niet ter oren gekomen. Maar nu ik het weet; tis vreselijk inderdaad, maar ik slaap er niet minder om. Scheelt ook dat ik geen apple producten gebruik. Al weet ik ook heel goed dat de arbeidsomstandigheden voor de productie van mijn t-shirts ed ook bar slecht is. Ik koop al regelmatig fair-trade en zo, meer kan ik er niet aan doen denk ik.
Waarover heb jij voor het laatst hardop gelachen?
Waarover heb jij voor het laatst hardop gelachen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 11 maart 2012 om 09:10
quote:ingelke_kepringelke schreef op 11 maart 2012 @ 09:07:
Emma: je wilt uitslapen en je bent om 08.30h al op? : S
Water (in het weekend ook thee).
Ja, ik ga straks weer naar bed, maar ik hou af en toe buiten een meeuw in de gaten en moet misschien zo eerst de dierenambulance bellen.
Ik vind patat heerlijk, maar dat is slecht voor me. En chocola, maar dat dat slecht is, trek ik me niks van aan
Eet jij dagelijks chocola?
Emma: je wilt uitslapen en je bent om 08.30h al op? : S
Water (in het weekend ook thee).
Ja, ik ga straks weer naar bed, maar ik hou af en toe buiten een meeuw in de gaten en moet misschien zo eerst de dierenambulance bellen.
Ik vind patat heerlijk, maar dat is slecht voor me. En chocola, maar dat dat slecht is, trek ik me niks van aan
Eet jij dagelijks chocola?