De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
quote:molly74 schreef op 15 maart 2012 @ 21:53:

[...]

Grandiosement! Mais ik parle ok nog un bietje Espagnol, comme le mot 'cerveza' et un peu Swedisch zoals Neukemöbel en Sleuvepreuve. But not meer.Naast English, Français und Deutch, heb ik ook nog wel eens last van een bietje יורית en een petit peu Ísland, mais do holt it wal up heur!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Iets anders: ik zie bij die rode tags allerlei woorden staan die ik in het topic geschreven heb (over ijs en wokkels e.d.). Misschien is het grappig bedoeld, want de woorden zelf zijn niet gemeen. Maar het maakt wel weer dat er aandacht uitgaat naar die tags. En dat kan anderen weer aansporen om wél iets gemeens te plaatsen.

Oh, en ik heb ze zelf niet geplaatst.
But not meer!

Ik ken iemand die echt zo Engels spreekt.

Die had t ooit over een breadrester.
quote:Hasse88 schreef op 15 maart 2012 @ 22:16:

[...]

Naast English, Français und Deutch, heb ik ook nog wel eens last van een bietje יורית en een petit peu Ísland, mais do holt it wal up heur!

Ok, jij wint.
Worden die dingen nog steeds geplaatst? (mobiel, zie ze niet. )
quote:missy_acy schreef op 15 maart 2012 @ 22:19:

Worden die dingen nog steeds geplaatst? (mobiel, zie ze niet. )

Yes tag-gate continues....

Mijn genootschap der Gouden Walnoot heeft het dit keer ook gehaald! En niet te vergeten het zwarte sesam-ijs; handig voor mensen die op google info opzoeken over sesam-ijs, komen ze op dit topic uit!
Gaatje in een piemel is er ook 1 van nu
quote:molly74 schreef op 15 maart 2012 @ 22:14:

[...]

Ik generaliseer als ik zeg dat er een gaatje in een piemel zit? neh, dat bij mannetjes hun breintjes in hun wokkeltjes zitten
quote:molly74 schreef op 15 maart 2012 @ 22:18:

Iets anders: ik zie bij die rode tags allerlei woorden staan die ik in het topic geschreven heb (over ijs en wokkels e.d.). Misschien is het grappig bedoeld, want de woorden zelf zijn niet gemeen. Maar het maakt wel weer dat er aandacht uitgaat naar die tags. En dat kan anderen weer aansporen om wél iets gemeens te plaatsen.

Oh, en ik heb ze zelf niet geplaatst. Ik gok dat de faciliteur van dit topic (anders gezegd: Martín) dit zelf plaatst, wie anders is zo flauw op ons eigenste forumpje...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Dit somwon riep tet der was a feesje?

Mee aai join yor feesje?
Goh, vraag me af wie dat doet. Iemand die aan t meelezen is? Sneu zeg!
quote:missy_acy schreef op 15 maart 2012 @ 22:18:

But not meer!

Ik ken iemand die echt zo Engels spreekt.

Die had t ooit over een breadrester.
quote:secondhandsuus schreef op 15 maart 2012 @ 22:25:

Mee aai join yor feesje?Uff kors!
secondhandsuus, 68 seconden geleden

Mee aai join yor feesje?

Jaaaaaa! Feestje!!!
quote:tzippa schreef op 15 maart 2012 @ 22:24:

[...]

neh, dat bij mannetjes hun breintjes in hun wokkeltjes zittenOh, dát!
quote:missy_acy schreef op 15 maart 2012 @ 22:06:

Lemper: niet te dikke plakken maken vd rijst, met natte handen rollen tegen t plakken en goed stomen.

Anders gewoon naar geuzenveld fietsen en bij makasar halen. Makasar, genoteerd
oh sorry voor mijn 3 posts achter elkaar, ik raakte een beetje enthousiast

ALLES wat ik schrijf haalt de tags, je zou bijna denken dat IK die tags plaats he?
Hey Suus, mais offcourse Sie mag the soiree crashen, Pas de probleme, rien ne va plus etcetera!
Aai hold wel von a feesje!

The leuke off a feesje is tet der ar verschiedene menschen!

End uff corse lots of nice food. Zoels lemper en koffie royal ice.
quote:Hasse88 schreef op 15 maart 2012 @ 22:24:

[...]

Ik gok dat de faciliteur van dit topic (anders gezegd: Martín) dit zelf plaatst, wie anders is zo flauw op ons eigenste forumpje...

Anders even een polletje doen met z'n allen?

Vul in:

Molly: ik niet

Hasse:

Acy:

etc....
quote:molly74 schreef op 15 maart 2012 @ 22:30:

[...]

Vul in:

Hasse: nog in geen miljoen jaar

Acy:

etc....
Ik kan niet, ik forum op m'n aaifoon. Ik zie ze trouwens ook niet.
quote:molly74 schreef op 15 maart 2012 @ 22:30:

[...]

Vul in:

Hasse:

Acy:

etc....

Taggen is zo beneden mijn stand! Pffff as if....

(serieus, ik tag niet. Doe een heleboel dingen die god verboden heeft, maar taggen... Nee... Echt niet)
-_-tag-gate-continues.................... aansporen alleswatikschrijfhaaltdetags alu-hoedje ambtenaren-voeren-niks-uit bescheiden-persoonlijkheid breadrester deutch deze en english er faciliteur-van-dit-topic foei forum-zanger francais functie gaatje-in-een-piemel ganzenei geloof generalisatie generaliseer genootschap genootschap-der-gouden-walnoot get-a-life geuzenveld grapjas groene-thee-ijs hetvivaforumisnudefactominofmeemijnbaan hoe-maak-je-een-goede-lemper huilie ik is ja_hoor_hij_doet_het_nog jezoubijnadenkendatikdietagsplaatshe lemper makasar meer nare-gezouten-rotvissen-met-stekels neukemobel niet nu pecan-karamel-lekker-van-hertog pretpet prive-leven puntje-puntje-puntje-puntje-puntje-puntje-puntje recepten-voor-lekkere-smoors rode-tags sleuvepreuve sorry_wilde_kijken_wat_deze_functie_doet stopt_nu_es_met_ut_tagge_oeps tag taggerdetag und vogelspinnen warme-gekookte-pindas wokkeltje zee-eendeei zoute-eende-ei zwarte-sesam-ijs

ZO tagger, praat ik jou ook na en kan Acy (en ander MobielVivaForumTuig) ook even lezen wat er geplaatst wordt
Hei niet partie-poepen! Hahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven