De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
Oes Martje is er maar druk mee, met dat taggen...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Mag de muziek wat zachter! Ik hoor niet wat Nerd in mijn oor fluistert...
Wauw, onze gesprekken staan daarin verwerkt!
quote:secondhandsuus schreef op 15 maart 2012 @ 22:36:

Mag de muziek wat zachter! Ik hoor niet wat Nerd in mijn oor fluistert...Sorry Suus, ik zet gelijk Dio/Deep Purple met Smoke on the Water op heul zacht.... Sorry, sorry, sorry...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Qoute:

[...]

Anders even een polletje doen met z'n allen?

Vul in:

Molly: ik niet

Hasse: nog in geen miljoen jaar

Acy: (ingevuld door Molly) ze kan niet taggen, forumt mobiel.

etc....
quote:missy_acy schreef op 15 maart 2012 @ 22:37:

Wauw, onze gesprekken staan daarin verwerkt!Zou die persoon ons ook qouten via tags als we nu ineens heel intellectueel gaan praten?
quote:secondhandsuus schreef op 15 maart 2012 @ 22:34:

Hei niet partie-poepen! Hahaha!In dit topic van hoogstaand intellectueel niveau praten wij over partie-elibreren. Zou u zo vriendelijk willen zijn op uw taalgebruik te letten? B.v.d.
Doet t tag-ding-functie-ding het misschien automatisch?

Dat de technische dienst n foutje gemaakt heeft
Ff wat heul anders. Kennen jullie die reclame van die wc die je overal kan plaatsen? Die reclame op tv?

Ik versta dus elke keer "achterlijke deur een sonibrojeur"

En elke keer zeg ik dat dan... Hoe stom is dat!

Achterlijke deur un sonibrojeur

Ik versta dus elke keer "achterlijke deur een sonibrojeur"

Ik heb dat soort dingen ook altijd. Van die mama appelsap acties!
quote:missy_acy schreef op 15 maart 2012 @ 22:40:

Dat de technische dienst n foutje gemaakt heeftDat zál toch niet? En dan alleen bij de topiques van oes Martìn.... Volgens mij heeft dan een ICTjer een enorm fout gevoel voor humor...
Je m'en moque pas mal als iemand mijn woorden in de tag zet hoor. Er is blijkbaar wel iemand sehr beschäftigt mee... En waar is Martin? Feest die niet mee?
quote:tzippa schreef op 15 maart 2012 @ 22:39:

[...]

In dit topic van hoogstaand intellectueel niveau praten wij over partie-elibreren. Zou u zo vriendelijk willen zijn op uw taalgebruik te letten? B.v.d.Verexcuuzeert... Ik bloos Op mijn buik, dan ziet niemand dat
*
Zou er niet op rekenen Acy.

Molly; streep mij ook maar af; ik tag niet, ik ben juist een heel groot slachtoffer van deze nieuwe tag-gate (is ook weer een leuke voor in rood; tagger; deze allemaal niet vergeten he?)
quote:missy_acy schreef op 15 maart 2012 @ 22:40:

Dat de technische dienst n foutje gemaakt heeftO, dat zou wel een beetje te erg zijn.
IK denk dus dat Martin gewoon hele slechte seks geleverd heeft, die eerste avond. Dan maar eerst een maand wachten wat ze verder nog in je investeert ja. Dan krabbelt ze misschien niet terug.
Hei! Wie kneep daar stiekum in mijn billetjes?

Zou die dat weer willen doen... Was wel oké
Nou ja, t heeft toch iets goeds gebracht.. Dio en Deep Purple staan nu ook vermeld in de tags... Da's alleen maar fijn toch?
Haha ik lach me dood om jou, Martin.

Ik zag in elk forum die wet van je voorbij komen en dacht dat het een grap was. Maar je meent het bloedserieus zie ik? Das nog het meest hilarische.

Maar, ik geloof niet dat jij je zorgen hoeft te maken dat vrouwen jou binnen een maand zullen bespringen. Ik denk namelijk dat je daar HEUL lang op kunt wachten
quote:tzippa schreef op 15 maart 2012 @ 22:43:

Zou er niet op rekenen Acy.

Molly; streep mij ook maar af; ik tag niet, ik ben juist een heel groot slachtoffer van deze nieuwe tag-gate (is ook weer een leuke voor in rood; tagger; deze allemaal niet vergeten he?)

:

[...]

Anders even een polletje doen met z'n allen?

Vul in:

Molly: ik niet

Hasse: nog in geen miljoen jaar

Acy: niet (kan ze niet, forumt mobiel: ingevuld door Molly)

Tzippa: kon ik ook afstrepen (Molly)
Whympysinger, 23 seconden geleden

IK denk dat Martin gewoon hele slechte seks geleverd heeft, die eerste avond. Dus dan maar eerst een maand wachten wat ze verder nog in je investeert ja. Dan krabbelt ze misschien niet terug.

Zeg, wil die flapdrol die mijn Frans in de tags gezet heeft dat wel even foutloos doen A.U.B.! AN-AL-FA-BEET.
Blijkbaar ben ik zo inspirerend dat ik word gekwoot in de tags!

Hoe cool is dat!
Je bent Über-Koel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven