Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

02-04-2011 21:48 811 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, als het zo moest bleef ik thuis..

Kijkt er iemand?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk altijd dat er meer achter zal zitten dan alleen het naar een ander land willen verhuizen om een geheel nieuw bestaan op te bouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 17 maart 2012 @ 21:51:

Hoor ik nu een hond hijgen?Ze hebben ook een hond, een boxer, was net in beeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat die kinderen daar op school zitten. Lijkt me lastig als je dan zelf geen Spaans spreekt.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Zijn die kinderen ook van hem dan in Nederland, ik moest even itsman instoppen dus lette niet op
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ziet er wel mooi uit zegt ie. Wat ik zie: dat er nog heeeeeel veeel moet gebeuren voordat het klaar is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 17 maart 2012 @ 21:51:

Hoor ik nu een hond hijgen?Misschien is het de cameraman en is het erg warm, en ze hebben nog geen stromend water..
@Sabeltandcavia Ik hoor dat ook ja! Dacht dat ik teveel Baileys op had terwijl ik hier bankhangend tv kijk :-).

Maar gelukkig ben ik niet de enige die het hoort.
Alle reacties Link kopieren
Is die vrouw zwanger?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Die vader is wat typisch, kan mijn vinger er niet op leggen. En ik vrees dat zijn Engels heul slecht is. Als ik afga op die paar woordjes die hij net sprak dan...
Alle reacties Link kopieren
Klinkt een beetje als buitenlandertje pesten.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, die aannemer lijkt me ook niet helemaal zuiver..

Met hoeveel mensen moeten ze daar vergaderen voordat er iemand de elektra komt aansluiten?

Slaat natuurlijk nergens op. Ze willen blijkbaar niet opschieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Valerie1808 schreef op 17 maart 2012 @ 21:55:

Die vader is wat typisch, kan mijn vinger er niet op leggen. En ik vrees dat zijn Engels heul slecht is. Als ik afga op die paar woordjes die hij net sprak dan...Een beetje simpel.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Valerie1808 schreef op 17 maart 2012 @ 21:55:

Die vader is wat typisch, kan mijn vinger er niet op leggen. En ik vrees dat zijn Engels heul slecht is. Als ik afga op die paar woordjes die hij net sprak dan...

Ik zeg: die wil zijn verleden (eerste gezin, ex en kinderen) loslaten en dat gaat alleen als hij radicaal iets anders gaat doen.

Verstandig of niet, daar wordt niet naar gekeken. Gáán.
Alle reacties Link kopieren
Hij spreekt wel spaans



Is die stroomvoorziening echt zo slecht geregeld daar
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Lekker dan, ook geen elektra in het huur appartement.
Alle reacties Link kopieren
Het is mij niet duidelijk wat ze daar nou precies zoeken, wat ze daar gaan doen.

Het ziet er ook niet echt gemotiveerd uit.

En dan die kindjes, wat moeten die daar nou in die negorij?
@perel

Misschien dat dat het is ja.

Vond het zo sneu voor zijn zoons die achterbleven. Hoe kun je dat als vader... maar ik schakelde ietsjes later in en wist niet wat ik al gemist had.
Alle reacties Link kopieren
Ocharn die hond heeft verfpootjes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Het gaat daar allemaal zo op z'n elfendertigst.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Als ik die mensen was ging ik het zélf eens vragen bij het elektriciteitskantoor/bedrijf. Die aannemer loopt de boel te rekken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Charlotte69 schreef op 17 maart 2012 @ 22:04:

Als ik die mensen was ging ik het zélf eens vragen bij het elektriciteitskantoor/bedrijf. Die aannemer loopt de boel te rekken.Zit echt geen pit in die lui.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Je kunt in Spanje sowieso niks beginnen als je de taal niet machtig bent.
Alle reacties Link kopieren
De temperatuur zal ook wel meespelen. Met 40 graden op een berg ga je niet even lekker hard aan de gang.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Schandalig dat het een jaar moet duren.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Charlotte69 schreef op 17 maart 2012 @ 22:05:

Je kunt in Spanje sowieso niks beginnen als je de taal niet machtig bent.Dan moet je het zelf gewoon leren of iemand kennen die het spreekt en die je kunt vertrouwen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven