Jarig!

18-03-2012 00:00 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet voor de felicitaties, maar ik ben nu jarig. Zo even slapen, en dan morgen een leuke dag gepland. Komt goed. Het zal anders zijn dan voorheen, maar zeker veel leuker! Spannend.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Gefeliciteerd Fame! Ik hoop dat je een geweldige dag hebt vandaag! Je verdient het.
quote:ikbendedraakje schreef op 18 maart 2012 @ 11:58:

Ben je alweer jarig gister ook al, volgens mij speel je vals(A)

GefeliciteerdNee Idioot, ze gaf om middernacht aan jarig te zijn geworden, dus niks 2 dagen. En je hebt onder je andere nick die nu blijkbaar geband is al gereageerd. Opzouten, jij en die patty33.
Fame, sorry voor bovenstaande 'vervuiling' maar ik lees ook her en der wel eens wat en dus VAN HARTE met je verjaardag 'nieuwe stijl'.

Maak er een gezellige dag van van mij een bossie
Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag!
Fame, gefeliciteerd meid, maak er een leuke dag van!
Gefeliciteerd Fame!!
proficiat met je verjaardag!!
Zo, ik ben weer geland! Heb genoten (en het veel te laat gemaakt) met de mensen die veel van me houden. Bedankt voor jullie leuke berichten en het lied! Ik weet nu dat ik tegen dit soort dagen niet meer hoef op te zien en alles uiteidnelijk goed komt.

Nu weer back tot gewone forum-modus!

(42, Safaripark met kinderbende, borrelen op versierde stoel met bij en beste vrienden waar ook nog wat andere vrienden aanschoven, niet thuis geslapen, geweldige kado's en ontspannen sfeer.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Geen idee wat er allemaal aan vooraf is gegaan, maar ik wens je een superverjaardag met heel veel taart en pret en zo!
Hoera, mosterd. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven