Jarig!
zondag 18 maart 2012 om 00:00
zondag 18 maart 2012 om 12:02
quote:ikbendedraakje schreef op 18 maart 2012 @ 11:58:
Ben je alweer jarig gister ook al, volgens mij speel je vals(A)
GefeliciteerdNee Idioot, ze gaf om middernacht aan jarig te zijn geworden, dus niks 2 dagen. En je hebt onder je andere nick die nu blijkbaar geband is al gereageerd. Opzouten, jij en die patty33.
Ben je alweer jarig gister ook al, volgens mij speel je vals(A)
GefeliciteerdNee Idioot, ze gaf om middernacht aan jarig te zijn geworden, dus niks 2 dagen. En je hebt onder je andere nick die nu blijkbaar geband is al gereageerd. Opzouten, jij en die patty33.
maandag 19 maart 2012 om 20:09
Zo, ik ben weer geland! Heb genoten (en het veel te laat gemaakt) met de mensen die veel van me houden. Bedankt voor jullie leuke berichten en het lied! Ik weet nu dat ik tegen dit soort dagen niet meer hoef op te zien en alles uiteidnelijk goed komt.
Nu weer back tot gewone forum-modus!
(42, Safaripark met kinderbende, borrelen op versierde stoel met bij en beste vrienden waar ook nog wat andere vrienden aanschoven, niet thuis geslapen, geweldige kado's en ontspannen sfeer.)
Nu weer back tot gewone forum-modus!
(42, Safaripark met kinderbende, borrelen op versierde stoel met bij en beste vrienden waar ook nog wat andere vrienden aanschoven, niet thuis geslapen, geweldige kado's en ontspannen sfeer.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!