De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
Dat is mij ook wel ens opgevallen......het verschil van pagina,s......Ik heb er in ieder geval 118.
quote:peecee schreef op 18 maart 2012 @ 15:33:

Hallo Martin....................ik heb je vandaag even gespot hier.

Laat je niet op de kast krijgen he door de dametjes.

Het is weekend en dan zijn ze wat rustige........

Peecee. Ik hou van lastige, rare, vreemde en niet in hokjes te plaatsen dingen én mensen.

Maar ik geloof dat ik voor jou nog een nieuw archiefkastje in mijn hoofd moet maken. Met allemaal verschillende laatjes;

Met een laatje verbitterd

Met een laatje weinig empatisch

Met een laatje kortzichtig

Met een laatje ongenuanceerd

Met een laatje generaliserend

Met een laatje irritant.

En dan nog het laatste laatje, het laatje met "een grote farce"

Volgens mij heb jij het zo lastig in je dagelijks leven. Ben je overweldigd door het leed dat anderen je aangedaan hebben. Door de dingen die je om je heen ziet, die je wilt veranderen, maar waar je geen controle over hebt. Wil je tijd terug draaien om zaken anders aan te pakken.

Je bent volgens mij zo ontzettend kwetsbaar in je dagelijks leven, dat je hier je andere ik aan het woord laat.

En eigenlijk Peecee, eigenlijk vind ik dat jammer. Want je hebt wél wat te vertellen. Heel zinnige dingen zelfs. Jammer dat je alter ego hier is. En niet jijzelf..

En dat is mijn mening...
quote:missy_acy schreef op 18 maart 2012 @ 15:56:

Pagina 116???

Ik zie er maar 71?

Is volgens mij het verschil tussen ipad-iphone en de "gewone" computer (pc)

Gok ik zo...

Ik heb er ook maar 71
Ik heb 18 pagina's.
Peecee, kun je dat stukje waar je op doelde (die van pagina 116) quoten, ik kom ook niet verder dan 71.
quote:secondhandsuus schreef op 18 maart 2012 @ 16:09:

[...]

Is volgens mij het verschil tussen ipad-iphone en de "gewone" computer (pc)

Gok ik zo...

Ik heb er ook maar 71Ik heb op zowel Ipod als Macbook 71 pagina's, dus p......c......; quoten als je een....punt...wil....maken...s....v...p...
is niet belangrijk joh.....aleen dat jullie zeggen dat Martin niet op zijn topic is..........verder niets bijzonders.

Maar je niet zo druk om wat ik schrijf.............het zijn maar lettertjes en puntjes......................

Zat even te kijken hoe jullie zouden reageren..................meer niet.
quote:peecee schreef op 18 maart 2012 @ 16:14:

is niet belangrijk joh.....aleen dat jullie zeggen dat Martin niet op zijn topic is..........verder niets bijzonders.

Maar je niet zo druk om wat ik schrijf.............het zijn maar lettertjes en puntjes......................

Zat even te kijken hoe jullie zouden reageren..................meer niet.waar.....maak...je.je dan druk om, wij typen ook met letters..... en puntjes........hooor
quote:tzippa schreef op 18 maart 2012 @ 16:13:

[...]

Ik heb op zowel Ipod als Macbook 71 pagina's, dus p......c......; quoten als je een....punt...wil....maken...s....v...p...

Maar is allebei Apple.

Zit um het verschil in Apple en Windows? Of hoe dat ook allemaal moge heten?
quote:peecee schreef op 18 maart 2012 @ 16:14:

Zat even te kijken hoe jullie zouden reageren..................meer niet.Nou, hoe reageren we dan? Wat had je verwacht dat zou gaan gebeuren?
Ideetje: Bij mij staat de boel ingesteld op "25 berichten per pagina".

Zou dat het kunnen zijn, dat je minder berichten kunt instellen? Dan krijg je vanzelf meer pagina's natuurlijk.
Peecee, ik vind dat je gewoon zit uit te lokken.
Ik heb 100 berichten per pagina, ideaal.
quote:giuliettacapuletti schreef op 18 maart 2012 @ 16:23:

Peecee, ik vind dat je gewoon zit uit te lokken.maar.....wist...je.....dan....nog....niet....dat....pc en martin (nu ben ik klaar met die puntjes) dezelfde zijn?
quote:grobbekuiken schreef op 18 maart 2012 @ 16:23:

Ideetje: Bij mij staat de boel ingesteld op "25 berichten per pagina".

Zou dat het kunnen zijn, dat je minder berichten kunt instellen? Dan krijg je vanzelf meer pagina's natuurlijk.

Zo zie je maar weer... Je bent geniaal!

Dat is t!
Waar kan je instellen dan?????
quote:secondhandsuus schreef op 18 maart 2012 @ 16:30:

[...]

Zo zie je maar weer... Je bent geniaal!

Dat is t! Oooohhh, word er helemaal verlegen van
quote:peecee schreef op 18 maart 2012 @ 16:32:

Waar kan je instellen dan?????Tabblad "Forum" en dan "voorkeuren".
quote:peecee schreef op 18 maart 2012 @ 16:32:

Waar kan je instellen dan?????

Boven aan de pagina, staat tabblad "voorkeuren"

Daar kun je berichten per pagina instellen.

Mosterd!
Heel erg bedankt dames.........................
quote:peecee schreef op 18 maart 2012 @ 16:43:

Heel erg bedankt dames.........................

Ach, we zijn de beroerdsten niet

Je instellingen al gewijzigd (voor zover je dat van plan was dan)?

Jullie zijn grappig zeg!
Tja Acy, je moet wat op een lazy sunday afternoon hè?

Man staat inmiddels het eten voor te bereiden, zoon is lekker buiten en ik zit hier gezellig met jullie. Voor vandaag een prima invulling wat mij betreft.
Zo ik ben bijgelezen, wat een gezellig topic is dit geworden!

Ik ben geen huisvrouw, mag ik dan toch meeposten hier?
Ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven