Jazeker, heb er al een heel dagprogramma op zitten. Maar ik zit dan ook in een +8 tijdzone Ga straks lekker m'n bed in met m'n ereader, een groot glas thee en daarna heerlijk slapen
Roadtrip: wat neem je beslist mee? Noem 5 dingen
Anoniem_65740
zondag 18 maart 2012 om 14:43
Muziek (ik kan niet zonder), mijn vriend (of een vriendin), telefoon, tent en geld.
Zou jij op vakantie gaan naar Italië als je een knoflookallergie hebt?
Ja, want ik zou me door m'n allergie zo weinig mogelijk laten belemmeren. Eten zonder knoflook is ongetwijfeld te regelen. (Lijkt me trouwens wel balen, zo'n knoflookallergie en een vakantie naar Italië zou voor mij echt de kat op het spek binden zijn.)
Ja, de zelfgemaakte groentensoep van mijn moeder. Neemt veel tijd in beslag maar is zoooo lekker!
Op dit moment? Ik werk op een dagcentrum met meerdere groepen. Op mijn eigen groep hangt een rare sfeer, omdat deze week bekend wordt wie er voor vast komt werken (ik hoop ik, donderdag bericht). Verder veel humor, gezellig, fijne collega's. Op het dagcentrum in het algemeen voelt het alsof het zwaard van Damocles boven ons hangt. Een aantal gestresste collega's die tegen n burn-out aan zitten. Met de bezuinigingen rond de WMO (en een stichting in de buurt die alle cliënten met externe dagbesteding terughaalt) kan 't nog wel eens een hele zure tijd gaan worden... Langleve monsieur Rutte.
Wat stel jij het liefst zo lang mogelijk uit?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 18-03-2012 16:12
Reden:
typfoutje
% gewijzigd
Anoniem_65740
zondag 18 maart 2012 om 17:19
Klussen en schoonmaken maar aan beiden moet ik nu toch wel echt weer eens gaan beginnen....