Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik had telefoon maar ik begreep niemand ruilt en volgende week veel tranen?
Tot volgende week!
Hello meisjes!

Was het wat vanavond?

Ik ben net een uurtje terug vanuit Oostenrijk...

Kijk van de week de herhaling
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het was mwah. We hebben je gemist lees maar terug. Naja we, ik althans

Hopelijk volgende week betere dansen.
Hoe was je trip trouwens? Lekker weer gehad?
Het is alweer zo ver, nog 23 minuutjes en we gaan weer verder met the battle!

Ik duim voor team Thom
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ah deze week wordt de aflevering gesponsord door Kleenex lees ik? Ik hol waggel even naar boven en ga me op ons bed installeren.. Lief heeft de tv geconfisqueerd en is met zijn broertje aan het wii-en
Ik ben nog ff aan het koken, zo lekker met een maaltijd en een wijntje op de bank
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik ben er, maar ik moet nog even eten, ben een nieuw pasta gerechtje aan het uitproberen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat stom dat ze in het begin al zeggen wat er allemaal te zien is vandaag.
Jumjumjum lekker eten!

Nog ff de terugblik, en nog één keer gruwelen van de afschuwelijke choreo van Jaakkoo
pff moet de halve tv opnieuw instellen :(
Summerdance hoe was je vakantie in Oostenrijk, wat ik had gehoord tenminste?
Stom dat Foe Yong Hai nou net de stijl krijgt, waarvan zij een danser heeft. Zou Dan willen dat ze wint dit jaar?
quote:Pippin schreef op 25 maart 2012 @ 20:03:

pff moet de halve tv opnieuw instellen :(Als ik de Wii heb gebruikt moet ik alleen maar van exit1 naar hdmi1 gaan.
Daar lijkt 't wel op, soleil!
Ik zit nu boven Steph en Lief heeft eea ingewikkeld systeem aangelegd waarbij een draadloos kastje het signaal van beneden naar boven doorgeeft. En dat werkt wel maar dan moet ik wel stroom hebben en die stekkers lagen in de studeerkamer omdat naja. Die lagen daar. Vanwege het netwerk. *zucht*

Maar goed, ik ben er, tv doet het, geluid is wat crappy maar what the hell.. it works
Gek genoeg denk ik dat Jaakko goed is in iets balletterigs maken.

Op de een of andere manier lijkt het bij hem te passen.
Ik heb op de verre achtergrond een jankende buurhond (wij noemen hem Dolfje Weerwolfje.. een prachtig beest hoor.. zo'n stafford volgens mij) en juichende Wii-ende mannen
quote:S0LEIL schreef op 25 maart 2012 @ 20:10:

Gek genoeg denk ik dat Jaakko goed is in iets balletterigs maken.

Op de een of andere manier lijkt het bij hem te passen.

Jaakko is natuurlijk wel van de homeau, dus het kan best dat hij daar wel gevoel voor heeft, voor die eh maniertjes en zo

Of is dat héél generaliserend

Ben ook nog ff aan het eten.

Pastasalade...helemaal zelf gemaakt terwijl de kater echt 3x groter is dan mij!
Wat heeft Min voor een stijl?
Ik begrijp 't niet, waarom neem je een latin danser 'omdat je de stijl niet beheerst' terwijl je niet van plan bent gebruik te maken van zijn kennis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven