Opeens kinderwens?

19-03-2012 15:02 36 berichten
.
.
Ik had het toen ik van de mirena af ging, toen ik van de pil af ging, en toen ik van de nuvaring af ging... Gezond verstand gebruiken: "Now is NOT the time" en verder leven.
Als je denkt dat je het houdt als je zwanger raakt dan zou ik bij deze om de 15 minuten wisselen van condoom (volgens GGD houden ze het maar zo lang écht betrouwbaar vol),na afloop elk condoom vullen met water en checken op gaatjes, een morning afterpil in huis hebben voor incidenten/als je een gaatje vindt.

Of geen seks meer totdat je een koperspiraaltje kunt krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Kabouter, je kan er niet meer voor doen dan je best. En natuurlijk is het beter om het uit te stellen tot de omstandigheden perfect zijn. Maar dat je het gesprek bent aangegaan is goed. Het probleem met hormonen is, dat zij jou nu proberen wijs te maken dat er een mogelijkheid is, dus... Jouw verstand zegt dat het geen goed idee is, prima! Besef je dat die tijd komt over een paar jaar en leg je er inderdaad bij neer.

En, mocht het ooit in de toekomst toch een keer mis gaan en blijk je zwanger: komt tijd komt raad.
nou ja, als je zwanger raakt is het echt niet zo dat je hele leven voorbij is en je je studie niet af kan maken en nooit een goed baan krijgt etc. Als het gebeurd, regel je de zaken gewoon en gaat verder maar nu mèt een kind. Je bent 22 dus gewoon volwassen en lichamelijk in staat een kind te dragen en te baren.

Neem je voorzorgsmaatregelen, maar als het gebeurt is er ook geen man overboord.
.
.
Bestaat er voor n man eigenlijk niet iets vergelijkbaars aan de implanon?
quote:kabouterpuntmuts schreef op 19 maart 2012 @ 16:53:

En, thanks, ingmagh en Starshine. Maar ja, die confrontatie met vriendlief ga ik liever niet aan. Ik zit er denk ik nog het meest niet op te wachten om tegenover elkaar te komen te staan door zoiets. En dat was dan ook de reden dat ik er met hem over gepraat. Ik dacht, STEL het gaat mis, val ik hem misschien wel erg rauw op z'n dak. Nu weet hij in ieder geval dat ik misschien het wel zou willen houden, als ik zwanger zou raken. Wel zo eerlijk, vond ik.

nou het is goed dat jullie erover gepraat hebben inderdaad.

Maar de je moet de kans om zwanger te worden ook weer niet heel erg overdrijven. Ik heb het ook een tijd met condooms gedaan en werd niet zwanger (terwijl we helemaal niet zo netjes waren als jij). Maar vruchtbaar was ik wel want toen we toch voor nr 2 wilden gaan en de condooms weglieten was het de eerste keer meteen raak.

Dus, geniet lekker van elkaar en maak je niet te druk.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 19 maart 2012 @ 15:49:

Priempje : je gaat mij niet vertellen dat er 1 baby is die vanaf geboorte doorslaapt en nooit huilt :P sommige dingen kunnen anders zijn, maar deze 2 zijn wel het ergst en die doen elke baby haha!

Ja hoor, ze bestaan. Mijn oudste.

Was 26 (en student!) toen ik 'm kreeg en het was werkelijk het meest relaxte kind ever. Lag stil te kijken en te wachten tot ie de borst kreeg, sliep prima. Echt een totale modelbaby.

Hij huilde gewoon echt nooit.

Ik vond het overigens heel normaal, want het was onze eerste, en dus ons referentiekader.

Is ook zo gebleven, is nu een vrolijke en hele rustige 10-jarige.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven