The Face
maandag 27 februari 2012 om 20:34
Het vernieuwende modellenprogramma The Face gaat vanavond 20:30 uur van start bij RTL 5. In deze modellenwedstrijd doen mooie meisjes en jongens er alles aan om de top van de fashion industry te bereiken. Vanaf de eerste castingdag tot aan de finale worden ze daarin begeleid door vier coaches. Presentatie is in handen van Sylvie van der Vaart.
Wie trasht er mee??
Wie trasht er mee??
maandag 19 maart 2012 om 20:38
quote:steph schreef op 19 maart 2012 @ 20:36:
[...]
Estelle, ik ga volgende week naar Utrecht om oa kaarten te kopen. Voor Nouvelles kan ik het beste naar Catch gaan?
on-topic, ik wil geen Addy.
Schat, ik ben het helemaal kwijt, ik Postcross al ongeveer een jaar niet meer.
Ik heb foto's gezien van de collecties die Addy voor Steps gemaakt heeft en ik vind er niet een mooi.....
[...]
Estelle, ik ga volgende week naar Utrecht om oa kaarten te kopen. Voor Nouvelles kan ik het beste naar Catch gaan?
on-topic, ik wil geen Addy.
Schat, ik ben het helemaal kwijt, ik Postcross al ongeveer een jaar niet meer.
Ik heb foto's gezien van de collecties die Addy voor Steps gemaakt heeft en ik vind er niet een mooi.....
maandag 19 maart 2012 om 20:39
maandag 19 maart 2012 om 20:45
maandag 19 maart 2012 om 20:47
quote:c_estelle schreef op 19 maart 2012 @ 20:45:
[...]
En nog, ik vind jou niet dik!
Ik ken er een waar jij 2 keer in kan! En ze doet haar naam totaal geen eer aan gewichtsgewijs.
Kun je die een keer meenemen? Ik voel me altijd heel mager naast nog dikkere mensen
Oooh, vals hè
En heet ze Mientje ofzo? Iets met een -tje in elk geval?
[...]
En nog, ik vind jou niet dik!
Ik ken er een waar jij 2 keer in kan! En ze doet haar naam totaal geen eer aan gewichtsgewijs.
Kun je die een keer meenemen? Ik voel me altijd heel mager naast nog dikkere mensen
Oooh, vals hè
En heet ze Mientje ofzo? Iets met een -tje in elk geval?