Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
maandag 19 maart 2012 om 18:15
Ik moest persoonlijk even aan het idee wennen dat Troela geen Havo gaat doen, maar ze doet ons inziens genoeg haar best. We moeten natuurlijk niet het idee krijgen dat ze de kantjes eraf loopt maar we willen ook niet dat ze heel haar middelbare-school periode op haar tenen moet lopen. En ze kan na vmbo-t alsnog havo doen als ze dat zou willen.
Lekker gewerkt vandaag. Bazin was blij dat ik 'de oude' weer was. En ik ook.
Morgen een ouderwets dagje thuis met tennis, koffieleut en awvttk.
Lekker gewerkt vandaag. Bazin was blij dat ik 'de oude' weer was. En ik ook.
Morgen een ouderwets dagje thuis met tennis, koffieleut en awvttk.
maandag 19 maart 2012 om 20:59
Mogguh
Ik zou op zich VMBO kunnen accepteren. Alleen het idee van een jongen die kickt op geld en die graag stoer doet op het VMBO... denk dat dan niet het beste van mijn Oudste naar boven komt.
Nou ja, als het zover komt hebben we het er ook maar mee te doen.
Voor nu gelooft zijn mentor nog wel in hem en hebben we wat afspraken gemaakt over de komende periode. Daarnaast blijkt dat Oudste nu vanuit school onderzocht zal worden op dyslexie. Dat zou een goede verklaring opleveren voor de rotte cijfers op Nederlands en Engels. Eindelijk.
Ik zou op zich VMBO kunnen accepteren. Alleen het idee van een jongen die kickt op geld en die graag stoer doet op het VMBO... denk dat dan niet het beste van mijn Oudste naar boven komt.
Nou ja, als het zover komt hebben we het er ook maar mee te doen.
Voor nu gelooft zijn mentor nog wel in hem en hebben we wat afspraken gemaakt over de komende periode. Daarnaast blijkt dat Oudste nu vanuit school onderzocht zal worden op dyslexie. Dat zou een goede verklaring opleveren voor de rotte cijfers op Nederlands en Engels. Eindelijk.
dinsdag 20 maart 2012 om 08:38
dinsdag 20 maart 2012 om 12:02
dinsdag 20 maart 2012 om 12:36
dinsdag 20 maart 2012 om 18:30
Ze zijn allemaal gepoot en het ziet er weer fris en vrolijk uit.
Heb maar meteen de hortensia's gesnoeid. Die zij al uit aan het lopen.
Lief Mamz, viooltjes voor Nienke. ik heb weer twee hortensia's die van Nienke af komen gepoot in de border. Straks heb ik een hele rand hortensia's. Gek toch dat ik die niet weg kan gooien omdat ze bij Nienke hebben gestaan. Ze komen wel altijd weer uit als ik ze in de grond zet.
Ik zat gisteravond even een krantje te lezen aan tafel en ik had wat kaarsjes aangestoken. Zie ik opeens mijn krant in brand staan.
Dus ik begin met een ander stuk krant op het vuur te slaan, maar dat hielp dus niet. Ik heb de krant toen dubbelgevouwen met het vuurtje naar binnen en toen doofde het ook meteen. Jan en ik lagen dubbel van het lachen.
Tsja nu krijg ik dus een sms'je dat ik geen krant mag lezen op mijn werk.
Mijn tafel heeft een brandvlek. Maar goed dat ik niet aan tafelkleden doe.
Heb maar meteen de hortensia's gesnoeid. Die zij al uit aan het lopen.
Lief Mamz, viooltjes voor Nienke. ik heb weer twee hortensia's die van Nienke af komen gepoot in de border. Straks heb ik een hele rand hortensia's. Gek toch dat ik die niet weg kan gooien omdat ze bij Nienke hebben gestaan. Ze komen wel altijd weer uit als ik ze in de grond zet.
Ik zat gisteravond even een krantje te lezen aan tafel en ik had wat kaarsjes aangestoken. Zie ik opeens mijn krant in brand staan.
Dus ik begin met een ander stuk krant op het vuur te slaan, maar dat hielp dus niet. Ik heb de krant toen dubbelgevouwen met het vuurtje naar binnen en toen doofde het ook meteen. Jan en ik lagen dubbel van het lachen.
Tsja nu krijg ik dus een sms'je dat ik geen krant mag lezen op mijn werk.
Mijn tafel heeft een brandvlek. Maar goed dat ik niet aan tafelkleden doe.
dinsdag 20 maart 2012 om 19:13
Yonna
Ik wens jullie ook alle moois!
Zoeb,een klein binnenbrandje dus.Gelukkig is het daarbij gebleven.Wat leuk dat je tuin al zo fleurig is.
Hier komt er eerst nieuwe bestrating en dan kan ik de boel opfleuren.Heb er wel veel zin in met dit weer.
MissM,waaraan moet Mmetje geopereerd worden?
Ik had een drukke dag op het werk,je kan merken dat het beter weer is/wordt.
Vriend heeft zijn enkel "verzwikt"...Ik denk dat ie zijn enkelbanden gescheurd heeft.Als hij huilt omdat het zo'n pijn doet is hij niet zomaar verzwikt denk ik...Maar hij wil niet naar het ziekenhuis.Nou ja,dan niet!
Ik wens jullie ook alle moois!
Zoeb,een klein binnenbrandje dus.Gelukkig is het daarbij gebleven.Wat leuk dat je tuin al zo fleurig is.
Hier komt er eerst nieuwe bestrating en dan kan ik de boel opfleuren.Heb er wel veel zin in met dit weer.
MissM,waaraan moet Mmetje geopereerd worden?
Ik had een drukke dag op het werk,je kan merken dat het beter weer is/wordt.
Vriend heeft zijn enkel "verzwikt"...Ik denk dat ie zijn enkelbanden gescheurd heeft.Als hij huilt omdat het zo'n pijn doet is hij niet zomaar verzwikt denk ik...Maar hij wil niet naar het ziekenhuis.Nou ja,dan niet!