Geld & Recht alle pijlers

Het toeslagentopic.

20-03-2012 11:37 121 berichten
Jaja dames, het is weer de 20ste en de toeslagen worden vandaag weer gestort. Ik dacht maar een beetje vroeg te beginnen.

Ik heb al gechekt, maar helaas, nog niets binnen..

Ik kan jullie helaas niet trakteren op allerlei lekkers, maar wens jullie toch een warm welkom.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg geen toeslagen, dus geen feestje hier op de 20e
quote:zapje schreef op 20 maart 2012 @ 12:48:

Nee dat had ik liever gehad. Wat denk jij nu dat ik het leuk zou vinden als er mensen omkomen van de honger? Ik vind het hele topic triest. Als je het nu opent om allerhande vragen te stellen zodat men elkaar kan helpen maar nee jij komt vertellen dat je zit te wachten op toeslagen om een rok te kopen.

Ja en? Denk je werkelijk dat mijn toeslag per saldo in kleding gaat zitten? Als dat zo is, dan ben je niet echt met zonsopgang geboren meid.

Waar dit topic elke maand voor geopend wordt is blijkbaar niet iets waar jij je mee bezig hoeft te houden, dus hou je commentaar maar gewoon voor je, ik zit hier niet te wachten op relschoppers. Dit is gewoon een topic voor de saamhorigen onder ons, niet voor oorlogsmutsen.
Oja, en ik heb het nog niet binnen, maar wij geven lekker álles uit aan een weekendje weg binnenkort. Dus
En haar zorgverzekering betaalt ze dan weer van haar salaris, mag dat soms ook al niet? Wat maakt het nou uit wat je waarvan betaalt? Of mag je soms nooit nieuwe kleren kopen als je toeslagen ontvangt? Wat een onzin zeg!
Wij gaan op vakantie als de toeslag binnen is!!
quote:Jorina schreef op 20 maart 2012 @ 12:53:

Oja, en ik heb het nog niet binnen, maar wij geven lekker álles uit aan een weekendje weg binnenkort. Dus Leuk waar gaat de reis naar toe?
quote:flip123456789 schreef op 20 maart 2012 @ 12:51:

Ik krijg geen toeslagen, dus geen feestje hier op de 20e Niks een feestje hoor, per saldo gaat het gewoon op aan huur en zorgverzekering, waar het voor bestemd is. Dat geldt voor iedere toeslagontvanger.
quote:Jorina schreef op 20 maart 2012 @ 12:53:

Oja, en ik heb het nog niet binnen, maar wij geven lekker álles uit aan een weekendje weg binnenkort. Dus
quote:jeane_avril schreef op 20 maart 2012 @ 12:56:

[...]

Niks een feestje hoor, per saldo gaat het gewoon op aan huur en zorgverzekering, waar het voor bestemd is. Dat geldt voor iedere toeslagontvanger.Och, nou heb je het verklapt.
quote:Cateautje schreef op 20 maart 2012 @ 12:55:

[...]

Leuk waar gaat de reis naar toe?Weekendje Leeuwarden, 's middags winkelen, in de avond uitgebreid uit eten, slapen in een hotel om de hoek, en de volgende dag misschien nog even het welness gedeelte van het hotel van binnen bekijken.
quote:Jorina schreef op 20 maart 2012 @ 12:58:

[...]

Weekendje Leeuwarden, 's middags winkelen, in de avond uitgebreid uit eten, slapen in een hotel om de hoek, en de volgende dag misschien nog even het welness gedeelte van het hotel van binnen bekijken. Kijk, das nou goed besteed. Have fun.
quote:Cateautje schreef op 20 maart 2012 @ 12:57:

[...]

Och, nou heb je het verklapt. Misschien valt het kwartje bij de zuurpruimen onder ons. En anders is het ons geheim, ik ga op wintersport ervan!
quote:jeane_avril schreef op 20 maart 2012 @ 13:02:

[...]

Misschien valt het kwartje bij de zuurpruimen onder ons. En anders is het ons geheim, ik ga op wintersport ervan! typisch altijd weer, dat de ergste zuurpruimen die toeslagen helemaal niet nodig hebben. Volgens mij zijn ze jaloers.
En hoe komen we ook alweer aan het begrotingstekort?
Jorina ik vind het niet erg gepast om te vragen of ik ongesteld moet worden. Liever niet want ik ben in verwachting.

Ik wil helemaal geen rel schoppen en ik krijg zelf kinderopvangtoeslag maar het is nooit in mij opgekomen om dat uit te geven aan iets anders eigenlijk.
Ben ik een zuurpruim als ik zeg dat het bij ons op gaat aan waar het voor bestemd is?

Het zal allemaal best maar ik word een beetje triestig van dit topic...
quote:zapje schreef op 20 maart 2012 @ 13:16:

Jorina ik vind het niet erg gepast om te vragen of ik ongesteld moet worden. Liever niet want ik ben in verwachting.

Ik wil helemaal geen rel schoppen en ik krijg zelf kinderopvangtoeslag maar het is nooit in mij opgekomen om dat uit te geven aan iets anders eigenlijk.

Dat wordt niet uitgegeven aan iets anders dame. Per saldo worden daar gewoon de kosten van betaald waar ze voor bedoeld zijn. Zelfs jij moet je dat kunnen bedenken.

En om Jorina even bij te vallen. Je reageert inderdaad alsof je je in een PMS toestand bevindt. Misschien iets om over na te denken.
Jullie worden volgens mij te serieus genomen dames.

Maarrrrr de belangrijkste vraag: wat voor een rok?
Jahoe, bij de ABN is het binnen.
Pardon? PMS toestand? Je gaat nu echt te ver hoor. En zelf ik moet dat weten? Jij kent mij helemaal niet. Ik hoef nergens over na te denken. Ieder leeft zijn eigen leven. Maar ik reserveer dat direct voor waar het voor bestemd is. Als jij dat op maakt aan iets anders en je het later van je eigen inkomen of dat van een eventuele partner aan wil vullen prima. Ik stond er even van verbaasd.
quote:missy_acy schreef op 20 maart 2012 @ 13:20:

Jullie worden volgens mij te serieus genomen dames.

Maarrrrr de belangrijkste vraag: wat voor een rok?Een hele vrolijke zomerrok met blommekes en een roesje dat zo gezellig langs de beentjes fladdert.
Oooh heerlijk! Fladderende zomer kleding!!!
Is het nou fladder of vladder?
Oeh kijk nou, een zwangrosaurus

Ik dacht een gezellig toeslagentopic aan te zullen treffen joh! Ik ga straks lekker nieuwe tuinstoelen kopen, kan ik lekker van mn zorgtoeslag in de zon zitten!
Zeg maar Spijker.
@zapje: ik vond het nogal ver gaan de dames triest te noemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven