Geld & Recht alle pijlers

Het toeslagentopic.

20-03-2012 11:37 121 berichten
Jaja dames, het is weer de 20ste en de toeslagen worden vandaag weer gestort. Ik dacht maar een beetje vroeg te beginnen.

Ik heb al gechekt, maar helaas, nog niets binnen..

Ik kan jullie helaas niet trakteren op allerlei lekkers, maar wens jullie toch een warm welkom.
Alle reacties Link kopieren
Fladder natuurlijk.
Zeg maar Spijker.
quote:zapje schreef op 20 maart 2012 @ 13:22:

Pardon? PMS toestand? Je gaat nu echt te ver hoor. En zelf ik moet dat weten? Jij kent mij helemaal niet. Ik hoef nergens over na te denken. Ieder leeft zijn eigen leven. Maar ik reserveer dat direct voor waar het voor bestemd is. Als jij dat op maakt aan iets anders en je het later van je eigen inkomen of dat van een eventuele partner aan wil vullen prima. Ik stond er even van verbaasd.Ik maak me niet druk.Ik lijk wel gek.
spijk-er, 2 minuten geleden

Oeh kijk nou, een zwangrosaurus

Fladder it is! Ik pas t aan, dank!

Zapje, wat is er nou zo raar aan dat je je geld op een hoop gooit en daar al je uitgaven van doet? Mijn budgetmaand loopt van de 20e tot de 19e. Moet ik in de 10 dagen tot mijn loon gestort doet dan maar geen boodschappen doen omdat alleen nog maar het zorg/huurtoeslag bedrag is gestort?
Hier Rabo en ook nog niets binnen.
quote:nellaaa schreef op 20 maart 2012 @ 13:45:

Zapje, wat is er nou zo raar aan dat je je geld op een hoop gooit en daar al je uitgaven van doet? Mijn budgetmaand loopt van de 20e tot de 19e. Moet ik in de 10 dagen tot mijn loon gestort doet dan maar geen boodschappen doen omdat alleen nog maar het zorg/huurtoeslag bedrag is gestort?

Ja daar moet je maar een ander buffertje voor aanspreken hoor..

Dus ook niet stiekem wat uit het potje voor kleding,verbouwing of van de spaarrekening halen.!
dit het is echt zielig.

volgende week een topic over de uitbetaling van de uitkering?
quote:doradora456 schreef op 20 maart 2012 @ 13:50:

dit het is echt zielig.

volgende week een topic over de uitbetaling van de uitkering?Alleen mensen met een uitkering krijgen toeslagen?
Ik snap het gemekker ook niet, alle rekeningen zijn keurig betaald, ja dan wacht je op zorg en huurtoelsag om de maand verder door te komen, krijg je dit gezever te lezen dat andere beslissen waar het aan uit moet worden gegeven.

De rekeningen zijn allang al betaald.

Oh, heb net een vakantie geboekt voor in Mei. Kan de toeslagen best gebruiken voor zakgeld. Niet zeuren,alle rekeningen zijn betaald.
quote:doradora456 schreef op 20 maart 2012 @ 13:50:

dit het is echt zielig.

volgende week een topic over de uitbetaling van de uitkering?

Wees blij dat je nog werk hebt..En dat jij misschien ook ooit een beroep kan doen op een uitkering, je hebt immers mee geholpen aan het aanvullen van de ww pot.

Dat gezeur elke maand
Begrijp ik het goed dat er elke maand een topic geopend wordt om de bijschrijving van de toeslagen te vieren?

Echt?

(en nee, ik ben niet zwanger, heb geen PMS, ben niet ongesteld maar vind het wel errug raar)
quote:redband schreef op 20 maart 2012 @ 13:52:

Ik snap het gemekker ook niet, alle rekeningen zijn keurig betaald, ja dan wacht je op zorg en huurtoelsag om de maand verder door te komen, krijg je dit gezever te lezen dat andere beslissen waar het aan uit moet worden gegeven.

De rekeningen zijn allang al betaald.

Oh, heb net een vakantie geboekt voor in Mei. Kan de toeslagen best gebruiken voor zakgeld. Niet zeuren,alle rekeningen zijn betaald.

Nou dit dus.

Alvast een fijne vakantie..
quote:superstar_2 schreef op 20 maart 2012 @ 13:52:

[...]

Alleen mensen met een uitkering krijgen toeslagen?Je leest het..
En zitten jullie dan de hele dag de site van de bank te verversen?

En juichen als het er op staat?

Ik probeer even een beeld te vormen vandaar de vragen.
quote:redband schreef op 20 maart 2012 @ 13:53:

[...]

Je leest het..

Maar dan heb ik er dus helemaal geen recht op want ik werk gewoon.

Wat te doen,wat te doen.
Het groot toeslagentopic.

Catootje kon dr eigen topic niet meer vinden, of het werd tijd voor een nieuw topic
quote:bammetjebamie schreef op 20 maart 2012 @ 13:55:

Wat denk je nou zelf?

Natuurlijk niet al zullen die er best zijn.

Jij zit te internetten in de werkgever zijn tijd?

Ik betaal mijn eigen internet aansluiting, dus mag ik zelf weten wanneer ik internet.
Neehoor Bammetjebamie. Zien jullie nou echt de knipoog in dit topic niet?

Ik probeer even een beeld te vormen vandaar de vragen.Ik probeer een beeldvorming te krijgen van die kantoormiepen die zeggen dat ze hard werken en ondertussen hier commentaar leveren op andere..
bammetjebamie schreef op 20 maart 2012 @ 13:55:

Of op de app kijken!

Ik probeer even een beeld te vormen vandaar de vragen.Ik kijk idd meerdere keren per dag, en krijg idd een beetje een jubelgevoel als het er op staat. En weet je wat het grappige is? Ik heb het op dat moment niet eens nodig, want er staat nog genoeg op de rekening!
Bij Rabo staat het er op..

Alleen, zal het bij mij niet voor leuke dingen gebruikt worden
quote:superstar_2 schreef op 20 maart 2012 @ 13:52:

[...]

Alleen mensen met een uitkering krijgen toeslagen?Dat is de grootste klets tot nu toe.
quote:redband schreef op 20 maart 2012 @ 13:56:

Het groot toeslagentopic.

Catootje kon dr eigen topic niet meer vinden, of het werd tijd voor een nieuw topicElke maand een verse. Moet kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven