Geld & Recht alle pijlers

Het toeslagentopic.

20-03-2012 11:37 121 berichten
Jaja dames, het is weer de 20ste en de toeslagen worden vandaag weer gestort. Ik dacht maar een beetje vroeg te beginnen.

Ik heb al gechekt, maar helaas, nog niets binnen..

Ik kan jullie helaas niet trakteren op allerlei lekkers, maar wens jullie toch een warm welkom.

Ik heb geen flauw idee, want nog niet gekeken. Kon net wel gewoon de boodschappen betalen
Alle reacties Link kopieren
Welke toeslagen ?
quote:missy_acy schreef op 20 maart 2012 @ 11:39:

Welke toeslagen ?Dat vraag ik mij ook al af...Voorschot per maand op belastingteruggave, of zorg ofzo?
quote:missy_acy schreef op 20 maart 2012 @ 11:39:

Welke toeslagen ?Huur,koop, zorg en kinderopvangtoeslag
quote:Cateautje schreef op 20 maart 2012 @ 11:42:

[...]

Huur,koop, zorg en kinderopvangtoeslagOhhh, ja die heb ik alledrie helaas niet :(
Ik krijg geen toeslagen behalve kinderbijslag
quote:missy_acy schreef op 20 maart 2012 @ 11:46:

Ik krijg geen toeslagen behalve kinderbijslag Begin dan op de dag dat dat gestort wordt een topic, hartstikke gezellig. Geen traantjes hoor.
Oja! Dat kan natuurlijk!!!

quote:Cateautje schreef op 20 maart 2012 @ 11:42:

[...]

Huur,koop, zorg en kinderopvangtoeslagKooptoeslag? Voorlopige teruggaaf hypotheekrente aftrek bedoel je denk ik? Die krijgen wij altijd rond de 15e gestort.
quote:kerstklok schreef op 20 maart 2012 @ 11:59:

[...]

Kooptoeslag? Voorlopige teruggaaf hypotheekrente aftrek bedoel je denk ik? Die krijgen wij altijd rond de 15e gestort.Ja, dat bedoelde ik, maar dan in steno.
zorgtoeslag is hier binnen. En inmiddels alweer verder geboekt voor een rekening
quote:koettie schreef op 20 maart 2012 @ 12:10:

zorgtoeslag is hier binnen. En inmiddels alweer verder geboekt voor een rekening

Ach, wat zonde. Ik heb mijn oog laten vallen op een rok en die is vanmiddag van mijijijijij.

Bij welke bank is het dan al binnen?
Even gekeken en het staat erop. ING
quote:nellaaa schreef op 20 maart 2012 @ 12:15:

Even gekeken en het staat erop. ING Hoeraaaaaa. pffjoe, lekker vroeg.
Nou, de ABNAMRO doet het op het gemakje. Nog niets binnen.
Hier zorgtoeslag binnen. ING.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
ING is altijd heel erg vroeg. Heb ook weleens erg vroeg in de ochtend gekeken en toen stond het er ook al op.
quote:Kokmeeuw schreef op 20 maart 2012 @ 11:43:

[...]

Ohhh, ja die heb ik alledrie helaas niet :(

Helaas?

Zou ik vervangen door gelukkig....gelukkig heb je het niet nodig
Ik neem aan dat de zorgtoeslag voor de rekening van de zorgverzekeraar is. Het kindgebondenbudget voor de kinderen is en de kinderopvangtoeslag voor de kinderopvang nota bestemd is.

Een nieuwe rok van dat geld kopen klinkt te triest voor woorden sorry. Sowieso als je op dat geld zit te wachten om een rok te kunnen kopen vind ik dat triest.
quote:zapje schreef op 20 maart 2012 @ 12:39:

Ik neem aan dat de zorgtoeslag voor de rekening van de zorgverzekeraar is. Het kindgebondenbudget voor de kinderen is en de kinderopvangtoeslag voor de kinderopvang nota bestemd is.

Een nieuwe rok van dat geld kopen klinkt te triest voor woorden sorry. Sowieso als je op dat geld zit te wachten om een rok te kunnen kopen vind ik dat triest. Triest is het pas als je het nodig hebt om de boodschappen te doen waar je al een paar dagen geen geld voor had. Ik zit er niet op te wachten omdat ik wanhopig ben, jammer hè.Dat had je vast en zeker liever gehad.
Hier nog geen kinderopvangtoeslag binnen, heb net even met de Rabobank gebeld.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Nee dat had ik liever gehad. Wat denk jij nu dat ik het leuk zou vinden als er mensen omkomen van de honger? Ik vind het hele topic triest. Als je het nu opent om allerhande vragen te stellen zodat men elkaar kan helpen maar nee jij komt vertellen dat je zit te wachten op toeslagen om een rok te kopen.
quote:zapje schreef op 20 maart 2012 @ 12:39:

Een nieuwe rok van dat geld kopen klinkt te triest voor woorden sorry. Sowieso als je op dat geld zit te wachten om een rok te kunnen kopen vind ik dat triest.
quote:zapje schreef op 20 maart 2012 @ 12:48:

Nee dat had ik liever gehad. Wat denk jij nu dat ik het leuk zou vinden als er mensen omkomen van de honger? Ik vind het hele topic triest. Als je het nu opent om allerhande vragen te stellen zodat men elkaar kan helpen maar nee jij komt vertellen dat je zit te wachten op toeslagen om een rok te kopen.Moet je ongesteld worden ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven