Geld & Recht alle pijlers

Het toeslagentopic.

20-03-2012 11:37 121 berichten
Jaja dames, het is weer de 20ste en de toeslagen worden vandaag weer gestort. Ik dacht maar een beetje vroeg te beginnen.

Ik heb al gechekt, maar helaas, nog niets binnen..

Ik kan jullie helaas niet trakteren op allerlei lekkers, maar wens jullie toch een warm welkom.
Hier ook niet hoor Angel. Of je moet boterhammen met kaas en sla leuk vinden
Alle reacties Link kopieren
Joepie, 591 euro rijker!
Hey bij de Rabo staat het erop,komen jullie vanavond een borrel drinken en een happie eten?
quote:superstar_2 schreef op 20 maart 2012 @ 14:05:

Hey bij de Rabo staat het erop,komen jullie vanavond een borrel drinken en een happie eten? Ja leuk, dan neem ik wat sushi mee.
Leuk Superstar! Hoe laat en waar?

Vreemd trouwens dat je niet blij mag worden van geld. Kreeg vandaag ook g/w/l terug a 500 euro. Daar werd ik toch echt wel erg gelukkig van.
quote:nellaaa schreef op 20 maart 2012 @ 14:07:

Vreemd trouwens dat je niet blij mag worden van geld. Kreeg vandaag ook g/w/l terug a 500 euro. Daar werd ik toch echt wel erg gelukkig van.

Je mag alleen maar blij worden van geld als je forumt vanuit je werkplek.

Mooi bedrag meid, kan me voorstellen dat je daar heel blij van wordt.
quote:Cateautje schreef op 20 maart 2012 @ 14:07:

[...]

Ja leuk, dan neem ik wat sushi mee.

Yeah. wat een feest..

Bij deze wil ik alle belastingbetalers heel hartelijk bedanken want dankzij hun is dit feestje mogelijk..

*oeps daar hoor ik zelf ook bij*
quote:redband schreef op 20 maart 2012 @ 13:58:

[...]

Ik probeer een beeldvorming te krijgen van die kantoormiepen die zeggen dat ze hard werken en ondertussen hier commentaar leveren op andere..

Ik ben geen kantoormiep en ik werk niet hard, ik werk helemaal niet.

Ik mag het wel raar vinden toch?

Zelfs met een knipoog vind ik het raar.
Hè shit, dan moet ik nog een dag wachten. Heb vandaag een vrije dag!
quote:Cateautje schreef op 20 maart 2012 @ 14:09:

[...]

Je mag alleen maar blij worden van geld als je forumt vanuit je werkplek.

Mooi bedrag meid, kan me voorstellen dat je daar heel blij van wordt.

Ja maar das niet eerlijk want ik ben de komende dagen vrij en begin zaterdag pas weer.

En op mijn werk kan ook nog niet eens forummen..
Mag ik ook meedoen met t vreet&zuipfestijn zonder toeslagen?

Ik ben wel blij voor jullie!!!
quote:bammetjebamie schreef op 20 maart 2012 @ 14:11:

[...]

Ik ben geen kantoormiep en ik werk niet hard, ik werk helemaal niet.

Ik mag het wel raar vinden toch?

Zelfs met een knipoog vind ik het raar.Ja, het gevoel van saamhorigheid is ook zo onNederlands, ik lees je.
quote:nellaaa schreef op 20 maart 2012 @ 14:11:

Hè shit, dan moet ik nog een dag wachten. Heb vandaag een vrije dag!

Ja helaas dan mag je niet blij zijn vandaag.

Heb je wel een dikke spaarrekening en nog een stuk of wat andere spaarbuffertjes?

Dan mag het misschien alsnog.
quote:superstar_2 schreef op 20 maart 2012 @ 14:11:

[...]

Ja maar das niet eerlijk want ik ben de komende dagen vrij en begin zaterdag pas weer.

En op mijn werk kan ook nog niet eens forummen.. Kan ik je misschien blij maken met een nieuwe lente?
[quote]missy_acy schreef op 20 maart 2012 @ 14:12:

Mag ik ook meedoen met t vreet&zuipfestijn zonder toeslagen?

Ik ben wel blij voor jullie!!! :cheer:[/quote

Ja natuurlijk zonder jouw belastinggeld was dit feestje niet mogelijk dus uiteraard ben je van harte welkom.
quote:nellaaa schreef op 20 maart 2012 @ 14:07:

Natuurlijk mag je blij worden van geld, ik snap alleen het wachten niet op geld waarvan je weet dat het komt.

De hele dag kijken alsof het de trekking van de loterij is, dat snap ik niet zo goed.

Maken jullie ook zo'n spannende dag van je salarisuitbetaling?

En een sippe dag als de huur wordt afgeschreven?

Geen veroordeling hoor, ik ben gewoon heel benieuwd hoe dit schijnbaar bij sommige mensen leeft.
Ach BAM, ze hebben net een lading zuurheid over zich heen gehad vanwege dit topic. Dus ik denk dat ze je verkeerd begrijpen.

Lijkt mij wel leuk, bankrekening roulette ofzo.
Salarisuitbetaaldag is altijd interessant aangezien ik onregelmatig werk. Is elke keer weer een verrassing wat die keer op m'n rekening krijg.

Er wordt hier trouwens niet gewacht op geld. Misschien ligt daar wel de miscommunicatie.

Ik heb wel een buffertje superstar. Maakt dat het weer anders?
Het is geloof ik ooit eens begonnen met een topic van iemand die 's morgens om 09:00 al de belastingtelefoon wilde bellen omdat de toeslagen nog niet binnen waren..

Vanaf toen kwam er vaker zo'n geintopic met hier en daar ruimte voor een serieus tintje..
quote:bammetjebamie schreef op 20 maart 2012 @ 14:15:

[...]

Natuurlijk mag je blij worden van geld, ik snap alleen het wachten niet op geld waarvan je weet dat het komt.

De hele dag kijken alsof het de trekking van de loterij is, dat snap ik niet zo goed.

Maken jullie ook zo'n spannende dag van je salarisuitbetaling?

En een sippe dag als de huur wordt afgeschreven?

Geen veroordeling hoor, ik ben gewoon heel benieuwd hoe dit schijnbaar bij sommige mensen leeft.Je hebt helemaal gelijk. Ik had ook een topic kunnen openen over eventuele gespleten haarpunten of een flubbertje aan mijn anus of over hoe beter te pijpen, maar goed, over dat soort topics ben ik dan weer benieuwd wat men er toe drijft om deze te beginnen en welke fascinatie er bij komt kijken om er op te reageren. We hebben dus allemaal wel wat.
quote:nellaaa schreef op 20 maart 2012 @ 14:20:

Salarisuitbetaaldag is altijd interessant aangezien ik onregelmatig werk. Is elke keer weer een verrassing wat die keer op m'n rekening krijg.

Er wordt hier trouwens niet gewacht op geld. Misschien ligt daar wel de miscommunicatie.

Ik heb wel een buffertje superstar. Maakt dat het weer anders?

Hoera dan mag jij ook blij zijn vandaag..

Ik nog niet want ik moet tot zaterdag wachten tot ik weer aan het werk ben..
Laat topics over anusflubbers maar zitten hoor!
quote:missy_acy schreef op 20 maart 2012 @ 14:25:

Laat topics over anusflubbers maar zitten hoor!Is toch echt op een goede dag voorbij gekomen, niet verzonnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven