Het toeslagentopic.

dinsdag 20 maart 2012 om 14:09
quote:nellaaa schreef op 20 maart 2012 @ 14:07:
Leuk Superstar! Hoe laat en waar?
Vreemd trouwens dat je niet blij mag worden van geld. Kreeg vandaag ook g/w/l terug a 500 euro. Daar werd ik toch echt wel erg gelukkig van.
Je mag alleen maar blij worden van geld als je forumt vanuit je werkplek.
Mooi bedrag meid, kan me voorstellen dat je daar heel blij van wordt.
Vreemd trouwens dat je niet blij mag worden van geld. Kreeg vandaag ook g/w/l terug a 500 euro. Daar werd ik toch echt wel erg gelukkig van.
dinsdag 20 maart 2012 om 14:10
dinsdag 20 maart 2012 om 14:11
quote:redband schreef op 20 maart 2012 @ 13:58:
[...]
Ik probeer een beeldvorming te krijgen van die kantoormiepen die zeggen dat ze hard werken en ondertussen hier commentaar leveren op andere..
Ik ben geen kantoormiep en ik werk niet hard, ik werk helemaal niet.
Ik mag het wel raar vinden toch?
Zelfs met een knipoog vind ik het raar.
[...]
Ik probeer een beeldvorming te krijgen van die kantoormiepen die zeggen dat ze hard werken en ondertussen hier commentaar leveren op andere..
Ik ben geen kantoormiep en ik werk niet hard, ik werk helemaal niet.
Ik mag het wel raar vinden toch?
Zelfs met een knipoog vind ik het raar.
dinsdag 20 maart 2012 om 14:11
quote:Cateautje schreef op 20 maart 2012 @ 14:09:
[...]
Ja maar das niet eerlijk want ik ben de komende dagen vrij en begin zaterdag pas weer.
En op mijn werk kan ook nog niet eens forummen..
[...]
Ja maar das niet eerlijk want ik ben de komende dagen vrij en begin zaterdag pas weer.
En op mijn werk kan ook nog niet eens forummen..

dinsdag 20 maart 2012 om 14:12
dinsdag 20 maart 2012 om 14:13

dinsdag 20 maart 2012 om 14:14
dinsdag 20 maart 2012 om 14:15
quote:nellaaa schreef op 20 maart 2012 @ 14:07:
Natuurlijk mag je blij worden van geld, ik snap alleen het wachten niet op geld waarvan je weet dat het komt.
De hele dag kijken alsof het de trekking van de loterij is, dat snap ik niet zo goed.
Maken jullie ook zo'n spannende dag van je salarisuitbetaling?
En een sippe dag als de huur wordt afgeschreven?
Geen veroordeling hoor, ik ben gewoon heel benieuwd hoe dit schijnbaar bij sommige mensen leeft.
Natuurlijk mag je blij worden van geld, ik snap alleen het wachten niet op geld waarvan je weet dat het komt.
De hele dag kijken alsof het de trekking van de loterij is, dat snap ik niet zo goed.
Geen veroordeling hoor, ik ben gewoon heel benieuwd hoe dit schijnbaar bij sommige mensen leeft.

dinsdag 20 maart 2012 om 14:20
dinsdag 20 maart 2012 om 14:21

dinsdag 20 maart 2012 om 14:22
quote:bammetjebamie schreef op 20 maart 2012 @ 14:15:
[...]
Geen veroordeling hoor, ik ben gewoon heel benieuwd hoe dit schijnbaar bij sommige mensen leeft.Je hebt helemaal gelijk. Ik had ook een topic kunnen openen over eventuele gespleten haarpunten of een flubbertje aan mijn anus of over hoe beter te pijpen, maar goed, over dat soort topics ben ik dan weer benieuwd wat men er toe drijft om deze te beginnen en welke fascinatie er bij komt kijken om er op te reageren. We hebben dus allemaal wel wat.
[...]
Geen veroordeling hoor, ik ben gewoon heel benieuwd hoe dit schijnbaar bij sommige mensen leeft.Je hebt helemaal gelijk. Ik had ook een topic kunnen openen over eventuele gespleten haarpunten of een flubbertje aan mijn anus of over hoe beter te pijpen, maar goed, over dat soort topics ben ik dan weer benieuwd wat men er toe drijft om deze te beginnen en welke fascinatie er bij komt kijken om er op te reageren. We hebben dus allemaal wel wat.
dinsdag 20 maart 2012 om 14:23
quote:nellaaa schreef op 20 maart 2012 @ 14:20:
Salarisuitbetaaldag is altijd interessant aangezien ik onregelmatig werk. Is elke keer weer een verrassing wat die keer op m'n rekening krijg.
Er wordt hier trouwens niet gewacht op geld. Misschien ligt daar wel de miscommunicatie.
Ik heb wel een buffertje superstar. Maakt dat het weer anders?
Hoera dan mag jij ook blij zijn vandaag..
Ik nog niet want ik moet tot zaterdag wachten tot ik weer aan het werk ben..
Salarisuitbetaaldag is altijd interessant aangezien ik onregelmatig werk. Is elke keer weer een verrassing wat die keer op m'n rekening krijg.
Er wordt hier trouwens niet gewacht op geld. Misschien ligt daar wel de miscommunicatie.
Ik heb wel een buffertje superstar. Maakt dat het weer anders?
Hoera dan mag jij ook blij zijn vandaag..
Ik nog niet want ik moet tot zaterdag wachten tot ik weer aan het werk ben..