Grrr kom steeds op website Badoo

20-03-2012 15:04 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteren word ik als ik naar de forum-url ga binnen een paar seconden automatisch doorgestuurd naar de inlogpagina van Badoo (een of andere social network-site lijkt het, ken het verder niet)

Te irritant... Heeft iemand dit ook of weet iemand hoe hier vanaf te komen?

Gebeurt met Safari overigens, gebruik nu Firefox en dan heb ik het probleem niet
Correctie: met firefox gebeurt het nu ook. Te frustrerend dit!
Ik had het de afgelopen dagen ook! Ik gebruik google chrome...heb er gister en vandaag geen last meer van (afkloppen).
ik heb er ook last van! zowel firefox en safari ...

Hoe kan dit?
Ik heb het ook
Soms heb ik er gruwelijk veel last van, als ik ook maar iets aantik op viva kom ik op deze irritante rotsite.
Heel irritant ja, zal wel de nieuwste vorm van "hoe treiter ik mijn gebruikers met rotreclame" zijn.

Zit je gewoon in een topic te lezen opent hij ineens een andere site.

Zal wel veel geld voor betaald zijn..
Ik ook met safari arggg. Met firefox gelukkig nog niet.
Had het net ook 1 keer, dacht dat het aan mij lag, verkeerd geklikt ergens ofzo.. Maar nee dus:S
Ik heb het ook met Chrome en dacht hetzelfde als Gucciguilty. Heel irritant.
Ik had het een paar dagen geleden ook. Nu niet meer. Maar waarom toen wel en nu niet? Geen idee.

Ik gebruik overigens ook Google Chrome.
Ik dacht al dat ik een virus had ofzo Pfff irritant....Nouja m'n iPad dan heh.
Heb het sinds net ook :S Gebruik Chrome, tot 10 minuten geleden nergens last van..
Nou lekker dan, uitgebreide reactie voor iemand getypt en ja hoor, BADOOO!! Is dat ook van Sanoma? Ik ga even kijken in het moderator topic of iemand er al melding van heeft gemaakt.
Ik gelukkig nog niet gehad.. En zo wel dan ben ik hier pas weer te vinden als het weg is. Reclame is al irritant genoeg, doorlinken gaat tever.
Heb het ook, maar raak gelukkig getypte stukken niet kwijt als ik het terugpijltje gebruik (in Google Chrome). Irritant!!
nog nooit gehad *knock on wood*
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik surf met Opera en heb als extensie een Adblocker toegevoegd. Ideaal. Is zoiets met firefox etc ook mogelijk?
Ik heb met de ipad nergens last van... *klopt af*
Ik had het laatst via youtube. Dacht al dat het eraan lag dat ik mijn accountant had opgezegd, maar blijkbaar hebben meer mensen er last van
Ok ik ben dus niet de enige
Nog nooit gehad maar ik heb ad block op firefox dus dat zal het zijn.
Heb er ook last van, op de ipad. Vanmiddag maar uitgelogd omdat ik steeds op die site kwam. Nu heb ik er geen last meer van, gek hoor.
quote:gucciguilty schreef op 20 maart 2012 @ 15:13:

Had het net ook 1 keer, dacht dat het aan mij lag, verkeerd geklikt ergens ofzo.. Maar nee dus:S

Dat dacht ik gisteren of eergisteren ook. Zal ik per ongeluk iets aan geklikt hebben maar volgens mij ging het automatisch.

Reclame wordt steeds brutaler, zullen we maar zeggen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Heb je er nog last van als je alle cookies van je computer verwijderd?

Zelf heb ik er gelukkig geen last van....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven