Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Mogguh

Dat gaat wel heel rap ineens, MissM, met die operatie.

Vandaag met mams op stap. Veel te vroeg wakker geworden, dat is wel jammer. Voor het goede doel Oudste die een aanval van insomnia (ofwel gewoon de hoest) had. Lekker samen in één bed.
Mogguh.

Mamz je was zeker vroeg. Wat ga je met je mams doen?

Coe hoe was vriend? Gaat ie nog niet naar de dokter?

Mijn paastakken staan al en komen opeens spontaan uit. Ziet er wel vrolijk uit.

Vandaag een hele lange dag werken. Brr. Maar daar had ik maandag dan ook wel een vrije dag voor.

En ik moet tweede pinksterdag werken. Dat wordt heel gezellig, want collega's nemen dan weer allerlei snoeperijtjes mee. Oei wat verkeerd.

Maar er was vandaag 6 ons af. Ik moet en zal die drie kilo weer kwijtraken want ze zijn natuurlijk op de verkeerde plek gaan zitten. Buik en dijen. Niet in mijn blubberarmen helaas.
Vriend heeft een flink ei op zijn enkel.Heeft op de bank geslapen omdat ie echt niet op zijn voet kan staan,maar denkt nog steeds dat als hij vandaag rust het dan morgen wel over is...

Werk ze vandaag(dat ga ik ook doen,lekker rustig daar )

En Mamz,veel plezier met je mams.

Vandaag:

werken

vanmiddag Action en flink boodschappen doen,de voorraad is zo goed als op.

wvttk( en dat zal vriend verzorgen zijn)
Coe jeetje zeg, als hij een ei heeft kan het wel eens gebroken zijn. Wat een eigenwijs individu is het zeg.

Nou ja ik hoop dat hij verstandig wordt en naar de SEH gaat, want de dokter stuurt hem toch wel door voor een foto.
Eigenwijs dat is ie!!

Toen ik hem net leerde kennen,ging ik bij een wedstrijd autocross kijken.In de race vliegt ie uit de bocht en zijn stuur sloeg om,terwijl zijn hand daar tussen zat.Die was dus ook gebroken maar omdat meneer pas 2 weken later naar de huisarts ging,konden ze toen niks meer doen.

Hij is gewoon bang,maar dat mag ik niet zeggen...
Hij is er veel eerder vanaf als er gips omheen gaat. Anders loopt ie nog jaren. Maar ik herken het. Ik heb een broer die niet naar het ziekenhuis durft. Niet op bezoek en nog veel minder zelf naar een dokter.
Hij heeft net een afspraak gemaakt bij de huisarts voor morgenvroeg half 11....
Mogguh maisjes...

Ik heb al werkmannen over de vloer (nou ja, buiten dan) die het zwembad zomer-klaar komen maken en de eerste koffieronde zit er al op.

Vanmorgen waren wij allemaal vroeg wakker omdat de brandmelders begonnen te piepen omdat de batterijen bijna leeg waren. Niet leuk.

Wat een eigenwijze vriend heb je toch Coetje.

Ach wat zeg ik, ik heb zelf ook zo'n man.

Hihi Zoeb, ik moest lachen om je binnenbrandje. Zal er toch wel komisch uitgezien hebben.

Succes met je uitje met je mams Mamzie.

Oudste in een voorstadium van de griep?

Gatver gatver gatver,

Nou had ik gisteren een bloemkool gekocht. En ik dacht net steeds 'wat stinkt er nou toch in de bijkeuken'. Bleek die bloemkool aan de onderkant helemaal rot te zijn. Stinken joh!! :puke:

Voor vandaag een ouderwets lijstje:

Stofzuigen

Overhemden strijken

Plees

Wastafels schoonmaken

Misschien een wasje wegwerken.

En hangende was vouwen en opruimen.

Eten verzinnen (iets anders dan bloemkool)
quote:coeberghmetijs schreef op 21 maart 2012 @ 09:28:

Hij heeft net een afspraak gemaakt bij de huisarts voor morgenvroeg half 11....

Ah, toch wel.

Mooi zo. Better safe than sorry.
Whaha. heeft hij gezegd dat hij een ei heeft en heel veel pijn? Lijkt me anders niet dat hij dan morgen pas kan komen. Dan had hij direct kunnen komen.

Lekker dan Gold. Zo'n rotte bloemkool meurt als de pest zouden mijn broers op zijn Haags zeggen.
Gatver,zo'n bloemkool heb ik ook eens gehad...daarna heel lang geen bloemkool meer gegeten.

Ja Zoeb,hij kon ook vanochtend maar dat wilde hij niet...logica van de bovenste plank.

Heb net wel een paar krukken gehaald voor hem.

Ik hoop eigenlijk heel erg dat het niet gebroken is...hij zou vrijdag aan een klus beginnen die veel geld oplevert en dat kan dan misschien wel niet doorgaan.

Nou ja,dat zien we dan morgen wel weer.

Gold,wanneer gaan we meeten?Had je al een datum geprikt?
Ik hoop ook dat het meevalt Coe.

Heftig om de herdenkingsdienst op tv te zien. (alleen het laatste stukje).

Ik ben thuis omdat het rustig was op het werk en we met teveel mensen zaten. Fijn met dit weer.

Ga verder met de tuin.
Dat is geen straf Zoeb,eerder naar huis met dit weer.

Ik had de tv op het werk even aanstaan,maar snel weer uitgezet.

Morgen naar de crematie van ex-buurman en daar zie ik wel tegenop.

Ik heb lekker geshopt met Oudste en nog even op het terras gezeten!Echt heerlijk!

Nu ga ik friet halen want heb geen zin meer om nog te gaan koken.Zometeen komt Uk ook thuis van zijn 1e kinderfeestje en vanavond komt mijn vriendin om ons te knippen.
Ik heb geen herdenking gezien, was ook de stad in met mijn Oudste.

Daarna een M.E.G.A.- overhemdenstrijk weggewerkt.

Ik kap met bezemen voor vandaag.
Mogguh,

Coe sterkte vandaag met de crematie. En ik ben benieuwd wat er is met de enkel van vriend. Ik duim dat het meevalt.

Nu douchen en een lange dag werken. En ik kan echt niet eerder naar huis want ik heb nog veel te weinig vrije uren.

Alles wat ik nu nog vrij pak, moet ik ook weer ergens inhalen. Mijn vakantie is er al afgeteld hoor.
Moggu..
Dank je wel Zoebie.

Ik heb,gek genoeg,zin om te poetsen.Zal wel door het weer komen

Ramen zemen ga ik ergens vandaag nog doen.

Verder zie ik wel of ik nog zin heb straks.

Fijne dag allemaal,geniet van het heerlijke weertje(voor zover je niet hoeft te werken..)
Is er al nieuws Coetje?
Even snel want weer veeeeeel te druk... weet je al iets over vriends enkel Coe?

Enne.. Zoeb, ik zag dat ik je weer mag feliciteren!! Wat een fijn nieuws.

Mamz, jou geef ik weer een hele dikke knuffel

Fijne dag meissies, ik ga weer snel aan de slag!
Zoef, zoef en weg is Gelfje
Ja heerlijk nieuws, maar nog steeds spannend Gelf.
Snap ik Zoeb.. ik ga gewoon heeeeeeel hard met jullie meeduimen!
Nog geen nieuws over Vriends enkel Coetje?

Hallo Gelfje!!

Ik duim ook hoor Zoebje. Hoe ver is ze nu?

Ik heb net voor het eerst dit seizoen het gazon gemaaid. Lekker in een spaghetti-topje!

Daarna gestofzuigd (ook de hond en hij vond het nog lekker ook).

Vanmiddag op terras geluncht met Vriendin, het was heerlijk om zo buiten te zitten.

Vanavond toneelrepetitie.

Morgen weer een dagje werken. Is wel heel relaxed maar zo twee daagjes in de week.
Vriend zijn enkelbanden zijn gescheurd,nu ingezwachteld en als de zwelling weg is dan intapen.Hij wilde geen gips.

Verder heb ik een rotdag,ga zo douchen en dan op tijd naar bed.
Oei Coetje, da's nie zo mooi...

Volgens mij kan je wel een gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven