Werk & Studie alle pijlers

Thuisapotheek stopt ermee

21-03-2012 09:59 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

De Thuisapotheek is failliet, omdat ik geen direct contact meer heb met excollega's vroeg ik me af hoe het met jullie gaat.
quote:Thirtysomething schreef op 21 maart 2012 @ 18:52:

En juis daardoor kan je ook laten zien dat het medicijn zelf soms echt wel duur is en wij dat dus niet verdienen.

Maar ook gewoon 6 euro krijgen op een product van totaal 100 euro.Da's dan wel een goeie!
Waarschijnlijk zijn ze wat krenteriger hier
quote:nak schreef op 21 maart 2012 @ 18:54:

[...]

Precies! Hier vaak een probleem om de mensen icm NSAID tóch zover te krijgen dat ze die maagbeschermer erbij gaan nemen (en betalen). Ze hebben geen last van hun maag, ze hebben pijn. Dus....de één staat open voor je uitleg en de noodzaak, de ander slaat bij het woord "niet vergoed' al dicht.Klopt idd het blijft erg moeilijk, hoop dat ze het volgend jaar weer terud draaien. Of in combinatie met nsaid wel vergoeden.
quote:nak schreef op 21 maart 2012 @ 18:56:

Waarschijnlijk zijn ze wat krenteriger hier Krenterig valt idd reuze mee hier
quote:Thirtysomething schreef op 21 maart 2012 @ 18:57:

[...]

Klopt idd het blijft erg moeilijk, hoop dat ze het volgend jaar weer terud draaien. Of in combinatie met nsaid wel vergoeden.Hadden we maar wat meer invloed op de verzekeraars hè? Dan ging als eerste het preferentiebeleid op de schop, lade's vol met hetzelfde geneesmiddel van ik-weet-niet-hoeveel fabrikanten....zucht...om een half jaar later alles weer om te gooien! Om gek van te worden...
Laat idd de assistentes het bepalen

Volgens mij hebben we dan een besparing van 50 %
quote:Thirtysomething schreef op 21 maart 2012 @ 19:03:

Laat idd de assistentes het bepalen

Volgens mij hebben we dan een besparing van 50 % Als dát zou kunnen!
Poe, ook hier groot personeelstekort maar iemand aannemen kan dan weer niet met al die bezuinigingen.

Ik hoop dat de meiden van de thuisapotheek weer snel een baan krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven