De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
oh nikki wat een onzekere periode. Gelukkig zetten ze er vaart achter en weet je hopelijk snel wat het is. Ik vind het zo ongelooflijk k*t voor jou en je dierbaren.

Heb je van het weekend een beetje dingen die je kunnen afleiden?

Ik denk aan je en vanaf hier een hele dikke knuffel van mij en R en T.
Lijkt me ook heel rot dat iedereen om je heen zo verdrietig en bezorgd is, dat wil je natuurlijk helemaal niet! Ik hoop dat jullie het weekend een beetje kunnen doorkomen, sterkte!
Meiden, ik heb vanmiddag uitslag gekregen, en ik heb lymfklierkanker. Maandag zijn er meer resultaten en kijken ze in welke stadium en welke behandelingen er worden gedaan.

we zijn kapot met zijn allen!

Ik weet niet wat ik moet zeggen, lieve Nik en familie heel veel sterkte met deze nachtmerrie..

Jezus !

Ik weet niet wat ik moet zeggen Nikki. Heel veel sterkte!!!!

Ik zit al aan je te denken sinds je vertelde van de onderzoeken en wist aldoor niet wat ik moest zeggen om je op te vrolijken, maar dat gaat nu helemaal niet lukken natuurlijk.
Meiden vraagje op de groep.
Niemand kan me echt opvrolijken, maar ik wil ook niet als een zielig musje op de bank zitten, dus we gaan gewoon door hoe we anders ook door gaan. Gister was een hele vedrietige dag, we kwamen thuis van het ziekenhuis nadat we dus hadden gehoord dat ik Lymfklierkanker heb, in wat voor soort en mate is dus nog niet bekend. En mijn schoonmoeder was bij de kids, en Nikkiman kwam binnen en die moest natuurlijk gigantisch huilen dus schoonmoeder huilen ik huilen en M begreep er niks van die begon ook heel hard mee te huilen. Zo sneu, ze krijg er heel wat van mee, heb natuurlijk veel visite gehad de laatste dagen en allemaal waren we verdrietig en dat pikt ze op.Dus heb nu ook met mijn vrienden afgesproken als ze me even willen zien en er over praten kom maar na 8 uur dan ligt ze op bed en krijgt ze er niks van mee.

Het is gewoon een klote periode die we tegemoet gaan.
nee nikki dit kan niet waar zijn oh wat een vreselijk nieuws.

Ik weet niet wat ik moet zeggen....vind het zo rot voor jullie.

Hebben ze al iets gezegd over hoe nu verder?
sorry zie nu dat je maandag meer hoort.
By the way, jullie moeten wel gewoon door blijven schrijven ook over andere dingen, oke mijn/onze wereld staat op zijn kop. Maar wij gaan gewoon door, vanmiddag met M naar het circus enz.

Dus nu niet meer durven om leuke dingen te schrijven wel doen, is gewoon leuk en de wereld stopt niet.(hoewel het soms wel even zo voelt maar ik moet positief blijven en dat doe ik ook).
Nikki, knap van je dat je zo positief kan blijven! Je bent al de hele morgen niet uit mijn hoofd te krijgen en zelfs Midaman was er even heel stil van. Laten we nu maar hopen dat je er goed op tijd bij bent en dat het goed te behandelen is. Het is gewoon zo'n k*twoord je denkt vaak meteen aan het ergste, terwijl het ook vaak wél goed te behandelen is.

Goed van je dat je de kinderen er niet te veel me wilt confronteren, maar ik denk dat je het ook niet moet verzwijgen. Net wat je zegt ze krijgen er meer van mee dan je denkt en als je straks weet hoe het nu verder moet denk ik dat het goed is om het toch zo duidelijk mogelijk aan M uit te leggen. Maar laat het eerst maar eens zelf doordringen.

Ondanks alles toch heel veel plezier vanmiddag.
Nou dan toch maar even wat over de dagelijkse dingen.

We hebben net bezoek gehad van vrienden met hun 2 kinderen en het is hier een puinhoop! Verschrikkelijk, echt alles wat voor het grijpen is ligt nu op de grond. Midaman is mijn mijn vader naar een andere auto kijken (voor mijn ouders) en Daan ligt in bed. Ik denk dat ik de grootste troep bij elkaar veeg en dat ik dan lekker zelf ook even op bed ga liggen. Morgen gaan we naar vrienden in Hoorn, dus dat wordt weer een lange dag. Misschien wel zo fijn als ik dan een beetje uitgerust ben.

Wat een heerlijk weer is het toch hè, als Daan straks wakker is gaan we nog even lekker naar buiten.
NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! g*dver de g*dver, nik. Sjeezus zeg, ik zit helemaal te shaken hier op de bank. Moet je nagaan hoe jullie je voelen!

ben even sprakeloos...........

x snico
Ik vind het ook knap hoe je het benadert ondanks de emotionele nachtbaan waar je nu inzit. Echt petje af.

Alledaagse dingetjes dus.... net met Dtje boodschapjes wezen doen, leuke paasversiersels. Straks breng ik de kids naar opa en oma en wij gaan vanavond met mijn collega's lekker uit eten! Morgen ochtend brunchen bij mijn ouders omdat ze 36 jaar getrouwd zijn. En daarna, werken. Vind ik overigens niet erg want ik ben dan lekker bezig zonder ge-mama en dat heb je soms zo nodig!
Mida vreselijk hè wat een bende kan het dan zijn!! Hoe ze het voor elkaar krijgen om binnen no time zo'n zooi te maken! Gaan jullie weer naar het hoge noorden rijden? Dat is vanuit jullie best ver denk ik? Vanuit hier is dat al ruim 1,5 uur rijden!
ok ook van mij een alledaagsje.

Ik heb vanmiddag voor flirty 2 paar schoenen gekocht. Een paar roze sandaaltjes, beetje todds achtig en een paar heule leuke slippertjes/sandaaltjes van ipanema by giselle bundchen.En die zijn zoooooo leuk. Dus 2005 mama's met meiden, hup, naar de schoenenwinkel en koop een paar. Ze zijn nl maar ¤15,95!!!!!!!!! Ff kijken of een plaatje plakken wil lukken....

Nee helaas, dan eerst maar ff googlen op ipanema by giselle. Flirty was de eerste die ze paste, de verkoopster nam haar de hele winkel mee rond en liet ze zien aan al dr collega's. Ze mocht ook me naar achter t magazijn in om te showen. Ze vond t helemaal geweldig!!!! Mama ook trouwens.....
Ha Jaimie, dan wonen we dichterbij elkaar als ik dacht, want wij rijden er ongeveer 1 uur en 3 kwartier op. Nee, nu ik erover nadenk wonen wij wel op dezelfde "hoogte" alleen ik in oostbrabant en jij in westbrabant, dus dan kan dat wel.

Een lekker eetweekend hebben jullie dan, veel plezier vanavond.

Snico, geen meiden hier, dus helaas. Soms, heel soms denk ik wel eens jammer, voor meiden zijn zo'n leuke kleren en schoenen te koop. Ik vind het ook heerlijk om een kraamkado voor een meisje te kopen, ik koop dan ook altijd kleertjes.

Nikki, heb je je toch een beetje vermaakt vanmiddag, heb je het even uit je hoofd kunnen zetten? Je houdt hier de familie Mida wel bezig, Midaman zei net nog, ik ken haar helemaal niet, maar ik moet er steeds aan denken. Omdat we natuurlijk allemaal in dezelfde levensfase zitten komt het zo wel heel erg dichtbij............
We hebben ons goed vermaakt. Tuurlijk speelt het af en toe door je hoofd op dat moment, maar als je dan ziet hoe M er van geniet dat is gewoon super om te zien. En dan kan ik ook echt denken, we gaan er voor het komt allemaal goed etc. Ik wil gewoon nog heel lang van alles genieten. Maar dat komt ook wel goed!

Ik had van de week een kinderkledingparty en ik vind het dus ook zo leuk dat ik voor een jongen en een meisje kan shoppen.

Ik moet trouwens ook snel achter zomerschoenen voor M aan, voor je het weet is er haast niks meer. Nou ja wat ik leuk vind, ben namelijk erg kieskeurig!
Nogmaals, ik vind het echt bewonderenswaardig dat je zelfs onder deze omstandigheden zo kan denken, wat ben jij toch heerlijk nuchter Nikki!!

Ik ga woensdag zomerschoenen kopen. Waarom woensdag, dan gaan we altijd na het werken bij mijn ouders eten en mijn moeder wilde ze graag kopen voor Dtje. Ik moet wel zeggen dat ik het echt belachelijk vind om nu in maart al zomerschoenen te moeten kopen maar ja anders blijft er niks over. Ze staan toch nog helemaal niet onder de winterkleding. Absurd hoor.

Ik vind het ook helemaal geweldig om voor een jongen én meisje te shoppen. Ik vind voor meisjes deze mode met leggings super, voor jongens houd ik van polo's en blousjes maar ook shirt met daaronder lange romper of een longsleeve. (Licht)blauw staat heel goed bij Sje, dan lijken zijn ogen nog blauwer dus dat draagt hij dan vaak. Ik shop veel bij H&M online maar ook kleertjes.com en olliewood, die houd ik altijd goed in de gaten, mijn merkkleding komt daar uit de uitverkoop vandaan. Shoppen voor mijzelf doe ik niet zo vaak, stom want zelf wil je er ook leuk bij lopen maar op de een of andere manier sta ik toch altijd weer bij de kinderafdeling ..
nikki, ik vind het ook erg knap hoe je ermee omgaat, maar dat heb ik wel vaker gemerkt, je bent heerlijk nuchter. Kikkieman was ook erg stil van je verhaal en je bent veel in mijn gedachten.

Ik vind het ook heerlijk om te shoppen voor een meisje en jongen. Ik ben voor r. van de week goed geslaagd bij de We. leuke dingen! Voor T. heb ik het merk cakewalk ontdekt, niet teveel want het kan erg zoet zijn, maar ik heb op marktplaats een zomerjurk gescoord met het kaartje er nog aan voor 10! euro.

De zomerschoenen staan hier ook al in de kast, inderdaad belachelijk dat je er zo snel bij moet zijn.

Van de week zijn we bezig geweest met een school zoeken voor R, we moeten voor volgende week opgeven. Hebben alle infoavonden afgelopen en de inloopochtenden. Zoals we er nu over denken gaan we hoogstwaarschijnlijk voor de openbare.
oja T heeft het lachen goed ontdekt, ze sprong vanmorgen zowat uit bed van enthousiasme. Heeeerlijk!
Wat leuk Kik, dat ze het lachen heeft ontdekt, slaapt ze nu echt standaard door? Bedoel in de zin van dat ze nu altijd doorslaapt?

M gaat ook naar de openbare, maar ze gaat ook gewoon naar deze school omdat die aan het einde van onze straat is. Dus tja waarom zouden wel alle scholen af gaan. Hier hoef ik nog lang niet op te geven, volgens mij kan het nog 2 maand ofzo voor ze 4 word. Ik had trouwens ook wel eens gehoord dat ze kinderen op een openbare school nooit mogen weigeren, maar of het waar is weet ik niet.

Ik shop ook veel bij H&M voor de kids. Voor R ook nog wel bij de Hema, voor M zie ik daar niet zoveel leuks meer.
H&M vind ik ook erg leuk maar helaas vallen die broekjes niet goed bij R. Hema vind ik voor de maat van T erg leuk maar voor R niet meer zo. kleertjes.com hou ik ook in de gaten, zeker als er opruiming is, kan je daar goed slagen. Olliewood is dus ook leuk?

Jaimie heb je nog wat kunnen vinden aan Pianootje? Ik heb gezocht maar geen merk erop.

Wij kregen een brief van de gemeente dat we nu moeten opgeven. Helaas zijn alle scholen dit jaar, een grote brede school geworden aan de andere kant van het dorp. Dus dichtbij is er geen een meer helaas. Openbare mag inderdaad niemand weigeren.

Morgen wordt onze trap bekleed! We hebben de knoop doorgehakt.
T slaapt inderdaad door! vanaf zeven weken ongeveer. De afgelopen twee nachten is ze wel om vijf uur wakker, maar we gaan er maar even vanuit dat dat een uitzondering (hopelijk :-))
Sorry sorry sorry, internet ligt er een tijdje al thuis uit, dus zag het zojuist pas.

Och Nik, wat vreselijk, ik heb net even heel hard een potje gehuild achter de computer. Meid, wat verschrikkelijk zeg, vreselijk!

Echt, ik kan er gewoon geen woorden voor vinden, idioot ceht gewoon.

Ik ben gewoon van de leg ervan. Ik ga vanavond of morgen naar mn moeder, dan kan ik rustig lezen en rageren.

Hele dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven