Heb ik dat :-(
donderdag 22 maart 2012 om 11:01
Heb vanwege een fissuur isosorbidedinitraat gekregen. Fijn, want het deed nogal pijn. Aangebracht, en nu voelt het alsof ik met mijn blote kont in de sneeuw ben gaan zitten. Het is ijskoud
Uiteraard apotheek gebeld, en die zeggen dat het juist warm moet worden.
Wie herkent deze koude-sensatie (woord van de apotheker, niet van mij)? Ik moet namelijk nog zes weken lang vijf keer per dag. Wil graag weten of ik al die tijd een permanente vrieskist aan me heb hangen...
Uiteraard apotheek gebeld, en die zeggen dat het juist warm moet worden.
Wie herkent deze koude-sensatie (woord van de apotheker, niet van mij)? Ik moet namelijk nog zes weken lang vijf keer per dag. Wil graag weten of ik al die tijd een permanente vrieskist aan me heb hangen...
donderdag 22 maart 2012 om 11:10
donderdag 22 maart 2012 om 11:11
Ik herken het niet. Ik kreeg wel ondraagelijke hoofdpijn. Heb een andere zalf (diltiazem crème) gehad. Deze hoeft ook maar twee keer op een dag gesmeerd te worden. Helaas hebben beide crèmes niet geholpen en ben ik gisteren geopereerd aan een fissuur. Als je lang last blijft houden van die kou zou ik om die andere crème vragen. Succes en sterkte. Weet hoeveel pijn het doet.
donderdag 22 maart 2012 om 11:37
Ik heb nog nooit migraine gehad, maar het is geen hoofdpijn waar je misselijk van wordt en niet tegen licht kunt. Maar ik vind het behoorlijk erg ja. De eerste keer dat ik het gebruikte heb ik er geen last van gehad, de keren erna wel. Als ik het moet gebruiken neem ik na een uur of wat na het aanbrengen alvast 2 paracetamols in en herhaal dat om de 4 uur. Ik krijg dan nog wel wat hoofdpijn, maar lang zo erg niet. Na een dag of twee is de hoofdpijn helemaal weg.
Overigens staat er in mijn bijsluiter dat de hoofpijn erger en langduriger kan zijn bij migrainepatienten.
Verder vind ik het prima spul, het helpt wel. Tenzij je er een ontsteking bij krijgt, dat was echt drama.
Overigens staat er in mijn bijsluiter dat de hoofpijn erger en langduriger kan zijn bij migrainepatienten.
Verder vind ik het prima spul, het helpt wel. Tenzij je er een ontsteking bij krijgt, dat was echt drama.