Moet ik het forum verlaten?

22-03-2012 15:19 2027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen maanden is het forum een belangrijk deel van mijn leven geworden. Ik heb er vriendinnen gemaakt, fijn gediscussieerd, mensen geholpen en mijn eigen geest gescherpt.

Echter, het is onmogelijk om te kunnen functioneren zonder draagvlak. Het doet me dan ook pijn dat, ondanks al mijn constructieve posts en inzet voor (het niveau van) het forum, er soms wordt gezegd dat ik "op moet donderen".

Ik heb het beste met iedereen voor en wil mijn steentje bijdragen aan dit forum en een betere wereld.

De liefde moet echter van twee kanten komen. Daarom wil ik weten hoe over mijn rol op dit forum wordt gedacht, zodat ik er consequenties uit kan trekken.

Vind je dat Martin zou moeten opdonderen van dit forum?

Totaal aantal stemmen: 600

Nee, Martin heeft leuke bijdragen (3%)
Nee, Martin heeft zinvolle bijdragen (2%)
Nee, je kunt iemand ook negeren als je hem niet leuk vindt. (26%)
Nee, niet iedereen die anders of irritant is, moet oprotten. (11%)
Nee, want er zijn anderen die hem WEL leuk vinden (3%)
Ja, Martin moet oprotten. (56%)
Nee scheet, natuurlijk moet je blijven.
quote:Suy schreef op 22 maart 2012 @ 15:28:

Ik snap sowieso niet wat een gezonde vent toch hele dagen op een vrouwenforum moet. Er lopen er hier meer rond.Hoe weet je dat ik een gezonde vent ben?
Als je er mee op houdt om andere af te zeiken op hun opleidingsniveau en niet constand loopt te huien dat een andere forummer je continue achterna loopt, geen humor heeft en je een ban aan wil smeren dan mag je blijven.

Maar ik denk niet dat je dat kan.
quote:xxxlondon schreef op 22 maart 2012 @ 15:31:

Nee scheet, natuurlijk moet je blijven.Heb je al gestemd?
quote:spijk-er schreef op 22 maart 2012 @ 15:26:

Oh ik zal ook even zeggen waarom: omdat je niets leuks toevoegt. En ik kom hier voor de lol. die zijn er wel meer, die hoeven toch ook niet allemaal weg?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Je moet het forum verlaten als je het te serieus gaat nemen en het je leven in negatieve zin gaat beheersen. Dat geldt wat mij betreft voor iedereen in het algemeen.
Als de negeerknop ook in quotes zou gelden en ik je dus niet meer tegen zou hoeven komen zal het m'n reet roesten of je er nog bent.

De postings die ik van je ken, met name van voor de negeertijd, vind ik voornamelijk denigrerend, neerbuigend, belerend, storend, arrogant, niet zinvol en met een pedante overflow.

Met name je grammofoonplaatherhaling hoe goed je je wel niet inzet om dit forum naar een hoger level te leiden :puke:

Het level was hier voordat jij kwam ook al ruim 10 jaar prima.
Nee, de juiste optie zit er niet tussen. Ik vind je bijdragen niet altijd helemaal geweldig (vandaag ook weer met je anaal en fistentopic ) maar ik vind jou wel leuk !!
Martin, doe wat je wilt. Ik vind je soms wat raar overkomen; dan weer hautain, dan weer onnozel, soms ook grappig en raak, maar ach... ik heb wel irritantere/extremere forummers gezien.
Vriendinnen gemaakt? Dude, ik denk dat je het te serieus neemt...
quote:Suy schreef op 22 maart 2012 @ 15:28:

Ik snap sowieso niet wat een gezonde vent toch hele dagen op een vrouwenforum moet. Er lopen er hier meer rond.

My thoughts exactly, echt zó'n afknapper...

En dat is dan nog los van de sneue topics en bijdragen die Martin plaatst.
quote:xxxlondon schreef op 22 maart 2012 @ 15:35:

Nee, de juiste optie zit er niet tussen. Ik vind je bijdragen niet altijd helemaal geweldig (vandaag ook weer met je anaal en fistentopic ) maar ik vind jou wel leuk !!Dat past toch goed bij "Martin heeft leuke bijdragen"? Als jij al niet op me stemt, wie dan wel?
Als je nou eens niet zo met jezelf bezig was en niet steeds de aandacht op zat te eisen, dan was er niks aan de hand. Wat betreft de vraag in de titel: Moet niet, mag wel.
Slim hoor. Met inhoudelijke topics lukt het niet een recordaantal postings te halen. Dan maar met een topic met de vraag of je moet vertrekken. En zie: de forummers die je normaal negeren, stromen toe
Ga in therapie!
quote:Aureel schreef op 22 maart 2012 @ 15:36:

ik heb wel irritantere/extremere forummers gezien.Ja he? Ik vind mijn eigen bijdragen ook helemaal niet zo provocerend of extreem. Volgens mij zijn er tientallen hier die veel polemischer opereren.
Ik denk dat je heel goed past op het forum. Je topic de wet van Martin kent 1902 reacties. Mensen blijven reageren, dus kennelijk trek je ze aan. Voor mij is het voor t eerst dat ik ergens op reageer van jou overigens.

Verder toets je je populariteit en gooi je er kennelijk weleens onbehouden reacties uit ( of komt dat voor anderen zo over ). Dit past ook heel goed bij veel mensen op dit forum, ik denk dus dat je je goed kunt optrekken hier.
quote:rosanna08 schreef op 22 maart 2012 @ 15:33:

[...]

die zijn er wel meer, die hoeven toch ook niet allemaal weg? Moet niet nee, maar mag wel. En als het dan toch gevraagd wordt...
Waarom hier nou weer een poll van maken.Als je het hier leuk vindt, blijf je.Als je het hier vervelend vindt, bezoek dit forum dan niet meer.Als anderen jouw bijdragen leuk vinden, blijven ze die wel lezen en erop reageren.Als anderen jouw bijdragen vervelend vinden, negeren ze je.Klaar.
quote:_minny schreef op 22 maart 2012 @ 15:37:

Als je nou eens niet zo met jezelf bezig was en niet steeds de aandacht op zat te eisen, dan was er niks aan de hand. Wat betreft de vraag in de titel: Moet niet, mag wel.Heb je al gestemd?
Wie ben jij?
Waarom begint maar 1 keuzemogelijkheid met Ja en beginnen er 5 met Nee?

By the way, 60% Ja, je moet weg... is nu de stand...
Huh? Wie ben jij dan eigenlijk?
Sok!!! Oma is af!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:martin81 schreef op 22 maart 2012 @ 15:39:

[...]

Heb je al gestemd?Mijn optie staat er niet tussen, dus dat was een tikkie lastig. Maar één Ja en verder alleen maar Nee. Dat riekt voor mij naar de stemming sturen. Maar ik heb op Ja geklikt, omdat ik het persoonlijk prima vind als je weg gaat, echter, het moet niet. Maar mag wel. Die ene Ja staat overigens wel bovenaan...
Ik wil best stemmen, maar dan moet je wel beloven dat je ook echt weggaat als je wordt weggestemd. Afgesproken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven