Sexy Dirty Talk
donderdag 22 maart 2012 om 15:23
Sexy Dirty Talk
Hoe staan jullie daar tegenover? Natuurlijk wil je niet een man in bed die daar al mee gaat beginnen voordat je opgewonden bent geworden.
Dus eerst in de stemming komen d.m.v. zoenen, strelen e.d.
Maar als je na een tijdje flink opgewonden bent geworden en hij zegt opeens tegen je: “Je bent een mooie meid, maar we weten allebei dat je ook een andere kant hebt.”
Om vervolgens tijdens de sex allerlei dirty dingen tegen je te zeggen. Zou dat lustverhogend of juist een grote afknapper voor je zijn?
Kortom, hoe sta jij tegenover sexy dirty talk?
Dirty Talk
Hoe staan jullie daar tegenover? Natuurlijk wil je niet een man in bed die daar al mee gaat beginnen voordat je opgewonden bent geworden.
Dus eerst in de stemming komen d.m.v. zoenen, strelen e.d.
Maar als je na een tijdje flink opgewonden bent geworden en hij zegt opeens tegen je: “Je bent een mooie meid, maar we weten allebei dat je ook een andere kant hebt.”
Om vervolgens tijdens de sex allerlei dirty dingen tegen je te zeggen. Zou dat lustverhogend of juist een grote afknapper voor je zijn?
Kortom, hoe sta jij tegenover sexy dirty talk?
Dirty Talk
donderdag 22 maart 2012 om 15:26
donderdag 22 maart 2012 om 16:22
donderdag 22 maart 2012 om 17:52
quote:valentinamaria schreef op 22 maart 2012 @ 17:50:
willem, hoe werkt dat eigenlijk omgekeerd?
als ik tegen een man zeg, kerel jij bent een lekker ding maar we weten dat je ook een andere kant hebt.
wat kan ik dan verwachten?Hij staat op, draait zich om en laat zijn kont zien?
willem, hoe werkt dat eigenlijk omgekeerd?
als ik tegen een man zeg, kerel jij bent een lekker ding maar we weten dat je ook een andere kant hebt.
wat kan ik dan verwachten?Hij staat op, draait zich om en laat zijn kont zien?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!