Mode & Beauty alle pijlers

Morgen 18 graden!

21-03-2012 18:50 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Althans, dat zijn de voorspellingen voor Rotterdam. Jas uit dus?
quote:Ksenija schreef op 22 maart 2012 @ 18:59:

[...]

dat is echt Hollands, bij het eerste zonnestraaltje alles uit.

Jep . Omdat het hier maar zo kort en weinig kan, daarom. Ik heb vandaag heerlijk in T-shirt gewandeld en zelfs op slippers naar de winkel gefietst (hoewel het daar inderdaad eigenlijk nog te koud voor is).
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 maart 2012 @ 19:08:

[...]

Hier was het 20 graden...

En ik zeg nergens dat ik alles uit had toch...

20 graden is zelfs te weinig voor kantoorwerk of i.i.g. minimaal.

Blote voeten, dat is het ergst...(koudst)

Slippers vind ik trouwens niet iets om zo te dragen (hooguit een keertje en dan mooie, niet die goedkope dingen) dat is hier echt typisch.
quote:lechatnoir schreef op 22 maart 2012 @ 19:55:

[...]

Jep . Omdat het hier maar zo kort en weinig kan, daarom. Ik heb vandaag heerlijk in T-shirt gewandeld en zelfs op slippers naar de winkel gefietst (hoewel het daar inderdaad eigenlijk nog te koud voor is).

Nou, soms heb je hier best wat zon!

Maar dan nog, het is nog frisjes.

En wat je zegt, nog te vroeg ervoor.

Ik zou er ziek van worden, maar jullie zijn dat wat meer gewend.

En als je wat dikker bent, heb je ook meer isolatie.
quote:Ksenija schreef op 22 maart 2012 @ 20:13:

[...]

Ik zou er ziek van worden, maar jullie zijn dat wat meer gewend.

En als je wat dikker bent, heb je ook meer isolatie.

Dat is hier dan puur gewenning, voor dik kan ik - ongeacht de gebruikte definitie- niet doorgaan.

Trouwens wel grappig om te zien, ik ben hier omgeven door internationale studenten, die inderdaad niet begrijpen dat we deze temperaturen al zoveel uittrekken en zelf nog in dikke jassen en sjaals lopen
quote:lechatnoir schreef op 22 maart 2012 @ 20:26:

[...]

Dat is hier dan puur gewenning, voor dik kan ik - ongeacht de gebruikte definitie- niet doorgaan.

Trouwens wel grappig om te zien, ik ben hier omgeven door internationale studenten, die inderdaad niet begrijpen dat we deze temperaturen al zoveel uittrekken en zelf nog in dikke jassen en sjaals lopen

daarom zei ik ook, het is echt typisch Hollands...

Stond ook in de krant vandaag, zonnestraal, kwik omhoog, terrasje pakken allemaal.

Krijg al rillingen bij het idee

Maar ja, jullie wennen van jongs af aan zo.
quote:Ksenija schreef op 22 maart 2012 @ 20:12:

[...]

20 graden is zelfs te weinig voor kantoorwerk of i.i.g. minimaal.

Blote voeten, dat is het ergst...(koudst)

Slippers vind ik trouwens niet iets om zo te dragen (hooguit een keertje en dan mooie, niet die goedkope dingen) dat is hier echt typisch.Serieus?
ik moet ook 21 graden hebben minimaal voor kantoor werk.

Ik was zo blij met het weer van afgelopen week. Geen koude handen en voeten, geen pijn in mn knieen en m'n 'rsi' klachten voor 50% minder.

Nu zit het gemiddelde weer rond en onder de 10 en het is weer bal. Auw Doe mij maar weer fatsoenlijk lenteweer.
Toen ik kantoor werk deed had ik heel vaak last van dat het te warm was, waardoor ik allerlei klachten kreeg, vermoeidheid, pijnlijke ogen enzo.

Vooral heb ik er veel last van als de temperatuur door verwarmingen hoog wordt gemaakt.

In de gevallen dat het niet te warm was, stond de airco aan en kreeg ik het koud en had ik last van de airco.
Maar ik draag ook niet graag erg blote kleding. Zie veel andere dat wel doen, dus kan wel begrijpen dat ze het dan koud hebben.
quote:maaique schreef op 21 maart 2012 @ 19:01:

Ik wil weer op slippers naar buiten :(Ik voel met je mee! Alleen vind ik het nu nog niet echt kunnen. Het is heerlijk lenteweer hoor, maar die wind waait me nog iets te fris voor m'n blote teentjes!
en toen werd het weer koud :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven