Morgen 18 graden!
donderdag 22 maart 2012 om 19:55
quote:Ksenija schreef op 22 maart 2012 @ 18:59:
[...]
dat is echt Hollands, bij het eerste zonnestraaltje alles uit.
Jep . Omdat het hier maar zo kort en weinig kan, daarom. Ik heb vandaag heerlijk in T-shirt gewandeld en zelfs op slippers naar de winkel gefietst (hoewel het daar inderdaad eigenlijk nog te koud voor is).
[...]
dat is echt Hollands, bij het eerste zonnestraaltje alles uit.
Jep . Omdat het hier maar zo kort en weinig kan, daarom. Ik heb vandaag heerlijk in T-shirt gewandeld en zelfs op slippers naar de winkel gefietst (hoewel het daar inderdaad eigenlijk nog te koud voor is).
donderdag 22 maart 2012 om 20:12
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 maart 2012 @ 19:08:
[...]
Hier was het 20 graden...
En ik zeg nergens dat ik alles uit had toch...
20 graden is zelfs te weinig voor kantoorwerk of i.i.g. minimaal.
Blote voeten, dat is het ergst...(koudst)
Slippers vind ik trouwens niet iets om zo te dragen (hooguit een keertje en dan mooie, niet die goedkope dingen) dat is hier echt typisch.
[...]
Hier was het 20 graden...
En ik zeg nergens dat ik alles uit had toch...
Slippers vind ik trouwens niet iets om zo te dragen (hooguit een keertje en dan mooie, niet die goedkope dingen) dat is hier echt typisch.
donderdag 22 maart 2012 om 20:13
quote:lechatnoir schreef op 22 maart 2012 @ 19:55:
[...]
Nou, soms heb je hier best wat zon!
Maar dan nog, het is nog frisjes.
En wat je zegt, nog te vroeg ervoor.
Ik zou er ziek van worden, maar jullie zijn dat wat meer gewend.
En als je wat dikker bent, heb je ook meer isolatie.
[...]
Nou, soms heb je hier best wat zon!
Maar dan nog, het is nog frisjes.
En wat je zegt, nog te vroeg ervoor.
donderdag 22 maart 2012 om 20:26
quote:Ksenija schreef op 22 maart 2012 @ 20:13:
[...]
Dat is hier dan puur gewenning, voor dik kan ik - ongeacht de gebruikte definitie- niet doorgaan.
Trouwens wel grappig om te zien, ik ben hier omgeven door internationale studenten, die inderdaad niet begrijpen dat we deze temperaturen al zoveel uittrekken en zelf nog in dikke jassen en sjaals lopen
[...]
Dat is hier dan puur gewenning, voor dik kan ik - ongeacht de gebruikte definitie- niet doorgaan.
Trouwens wel grappig om te zien, ik ben hier omgeven door internationale studenten, die inderdaad niet begrijpen dat we deze temperaturen al zoveel uittrekken en zelf nog in dikke jassen en sjaals lopen
vrijdag 23 maart 2012 om 20:33
quote:lechatnoir schreef op 22 maart 2012 @ 20:26:
[...]
daarom zei ik ook, het is echt typisch Hollands...
Stond ook in de krant vandaag, zonnestraal, kwik omhoog, terrasje pakken allemaal.
Krijg al rillingen bij het idee
Maar ja, jullie wennen van jongs af aan zo.
[...]
daarom zei ik ook, het is echt typisch Hollands...
Stond ook in de krant vandaag, zonnestraal, kwik omhoog, terrasje pakken allemaal.
Krijg al rillingen bij het idee
Maar ja, jullie wennen van jongs af aan zo.
vrijdag 30 maart 2012 om 09:33
quote:Ksenija schreef op 22 maart 2012 @ 20:12:
[...]
Slippers vind ik trouwens niet iets om zo te dragen (hooguit een keertje en dan mooie, niet die goedkope dingen) dat is hier echt typisch.Serieus?
[...]
Slippers vind ik trouwens niet iets om zo te dragen (hooguit een keertje en dan mooie, niet die goedkope dingen) dat is hier echt typisch.Serieus?
vrijdag 30 maart 2012 om 10:58
ik moet ook 21 graden hebben minimaal voor kantoor werk.
Ik was zo blij met het weer van afgelopen week. Geen koude handen en voeten, geen pijn in mn knieen en m'n 'rsi' klachten voor 50% minder.
Nu zit het gemiddelde weer rond en onder de 10 en het is weer bal. Auw Doe mij maar weer fatsoenlijk lenteweer.
Ik was zo blij met het weer van afgelopen week. Geen koude handen en voeten, geen pijn in mn knieen en m'n 'rsi' klachten voor 50% minder.
Nu zit het gemiddelde weer rond en onder de 10 en het is weer bal. Auw Doe mij maar weer fatsoenlijk lenteweer.
vrijdag 30 maart 2012 om 11:44
Toen ik kantoor werk deed had ik heel vaak last van dat het te warm was, waardoor ik allerlei klachten kreeg, vermoeidheid, pijnlijke ogen enzo.
Vooral heb ik er veel last van als de temperatuur door verwarmingen hoog wordt gemaakt.
In de gevallen dat het niet te warm was, stond de airco aan en kreeg ik het koud en had ik last van de airco.
Vooral heb ik er veel last van als de temperatuur door verwarmingen hoog wordt gemaakt.
In de gevallen dat het niet te warm was, stond de airco aan en kreeg ik het koud en had ik last van de airco.
vrijdag 30 maart 2012 om 11:52