Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
He gatverdamme Coe. Wat rot. Daar is ie wel een paar weken mee zoet. Niet gek dat je een rotdag had, dit nieuws en de crematie hakken er natuurlijk hardstikke in. Dikke
Moggu..

Ik heb redelijk geslapen dus voel me weer wat beter.

En ik heb mezelf vrij gegeven vandaag.

Nu eerst zorgen dat de kinderen gewassen en met ontbijt achter hun kiezen naar school gaan.

Tot later lieve meiden!
Mogguh.

Lekker een vrije dag Coe. Probeer er een beetje van te genieten met dit weer. Hoe gaat het met vriend?

Ik heb net Sam af moeten bellen. Ik heb de hele nacht wakker gelegen van de kramp in mijn kuiten. In allebei ook nog.

Getver wat doet dat pijn zeg. Loop helemaal stijf en toen moest ik net naar boven en toen schoot het er weer in. Zo durf ik Sam niet te dragen. Hoop dat de kinderen iets kunnen regelen.

Ik ga even de huisarts bellen straks. Dacht misschien dat het nog komt van het stoppen met de tramadol.
Dat is ook naar Zoeb.Je zou gewoon hopen dat het van het stoppen met de tramadol komt.Jammer maar wel verstandig dat je Sam hebt afgebeld.

Vriend is stronteigenwijs en daar kan ik niet zo goed mee omgaan.

Ik ga eens op mijn gemakje douchen en kijken wat ik aan dunnere kleding in de kast heb liggen.:)
Mannen zijn nog erger dan kinderen als ze iets hebben Coe.

Niet gek dat je er niet mee om kan gaan. Wie wel.

Sam is nu bij de andere opa en oma.
Kan na 11 uur de ha terug bellen.
Weet je al iets Zoebie?
Wil er iemand nog een man hebben

Als ie het weer doet,wil ik hem wel terug maar nu hoef ik hem even niet meer....

Niet belasten betekend niet lopen,wat doet vriend...kreupel de trap op om te douchen en dan nog een trap op om sokken te pakken...(en nu weer piepen natuurlijk)
Ik hoef hem niet Coe. Lastige man heb ik zelf al zo af en toe. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Ha zegt veel lopen en veel water drinken. Ieuw. Nou ja dat is goed voor de lijn. Denk dat het er toch mee te maken heeft dat ik deze week lange dagen op mijn werk heb gemaakt.

Hoop dat het dan snel overgaat en ik er vannacht geen last meer van heb. Nu gaat het wel weer.
ik zwaai even.

Sorry maar ik heb aan één man ook genoeg Coetje. Ook zo'n eigenwijs exemplaar hiero.

Hoe is het nu met de kramp Zoeb? Al beter?

Ik heb vandaag gewerkt en vanavond met Troela naar een of andere bonte avond op school geweest.

Morgen slaap ik uit. Hoop ik.
Moggu..

Ik slaap dus niet uit
Wie verzint het om op zaterdag om half 8 aanwezig te zijn op de voetbal?Ik heb iig wel iets aan mijn dag

Zoeb,hoe is het vannacht gegaan met de kramp?

Veel water drinken is sowieso goed,jammer alleen dat het zo lafjes smaakt..

Vandaag niet heel veel op de planning,paar boodschappen doen en wat strijk.
Mogguh,

Coe jammer, maar het is zulk lekker weer, dat het niet erg is dat je niet uit slaapt toch?

Hoe ging het met vriend? Of heb je hem inmiddels achter het behang geplakt?

Gold wat leuk een bonte avond. Troela doet het goed hè?

Mamz hoe gaat het?? Het is zo stil aan de overkant.

Voor iedereen en ook alle anderen als jullie nog meelezen,

Vannacht weer kramp gehad hoor, alleen rechts dit keer en maar één keer. Maar mennn wat een ellende.

Gisteravond op mijn werk zo'n muts die even wilde zeggen dat ik verstopte aderen heb. Duh, heeft er niets mee te maken lijkt mij.

Maar niks aan de hand. HET IS WEEKEND. Genieten van vrije dagen zon dus helemaal van het heerlijke weer.
Zo is dat Zoeb,ik kan lekker lang genieten van het mooie weer.

Fijn dat andere mensen altijd zo goed weten wat je hebt!

Ik heb vriend gisteravond naar vrienden gebracht,kon ie zich daar lekker vervelen

Ze brachten hem om half 1 weer netjes thuis.
Mogguh!

Ben er nog wel, maar het was een beetje druk met een net geopereerd Mmetje. Het gaat gelukkig goed.

Balen van je afkickverschijnselen Zoeb

Sterkte met vriend Coe, fijn zo'n eigenwijze man
Jammer dat het zo'n mooi weer is vandaag, James is de deur uit en dan zou ik veel kunnen opruimen. Maar ik zit liever in de zon
Waar is Mmetje aan geopereerd MissM?

Alles goed gegaan dus.
Ik heb een nieuw mailadres.

Mijn account is gehackt. Ik ben één van de 400 gehackte.

Leuk dat ik het ook even mocht weten. Dus niet hè.

Ik mocht vanaf woensdag al zitten te klooien om mijn mail binnen te krijgen wat niet lukte.

Nu blijk ik dus gewoon geblokkeerd te zijn.

Ze sturen nu een nieuw wachtwoord omdat ze dat niet per telefoon mogen geven. Gisteren anders wel. Uhh.

Gek genoeg mag ik wel een nieuw mailadres aanmaken en die werkt wel. Snappen jullie het nog? Ik niet. Nou ja, die jongen van upc snapte het ook niet geloof ik.

Ik zal het nieuwe mailadres op de bh zetten.
Fijn dat het bij Mmetje goed is gegaan MissM!

Geniet jij maar lekker van de zon vandaag.

Zoeb,wat een gedoe weer met je mail.

Ben ooit eens 1 keer gehackt bij hotmail,uiteindelijk wel mijn oude mailadres mogen houden maar het was een heel gedoe.

Was hangt buiten te drogen...kan vanavond meteen terug op bed.Wat zal ik lekker slapen vanavond
Goedemorgen maisjes...

Ik heb niet zo lang uitgeslapen als ik zou willen, ben zelfs al in Gent geweest. Goldman had onderhoudsspul nodig voor het zwembad dus ben ik even met hem meegereden.

Vanmiddag was was en was.

MissM, wat was het nou voor operatie voor Mmetje?

Troela doet het inderdaad goed Zoeb. Ze zit lekker in haar vel en dat is heel wat waard he?
Ik ging met Uk een stuk fietsen en toen bleek dat mijn favoriete boer al asperges had..die kon ik niet voorbij fietsen natuurlijk.

Mjummie!

Voor Uk (en de rest van de kinderen) een kistje aardbeien meegenomen.

Strijk ligt ook weer in de kast.Zometeen de stofzuiger nog even door het huis.

Vanavond visite voor vriend,ik zou gaan eten met een vriendin maar die belt net af :(
Lekker Coetje, asperges!

Goldman en ik zijn vanmiddag de stad in geweest en ik heb een verjaardagscadeau gekregen: Een zilveren hanger en een ring in de vorm van een Zeeuwse knoop. Echt heel mooi.
Hoeveel lente kan het worden, aardbeien en asperges. Jammiejammie.
Plaatje Goldie

De aardbeien zijn echt lekker,heerlijk zoet en mooi rood.

Asperges eet ik morgen.
Deze ring lijkt heel erg op de mijne.

De hanger is een soortgelijke knoop aan een ketting van matzwarte kralen. Een echte foto volgt wel na maandag, dan mag het pas uitgepakt .

Oeh Aardbeien!!! Daar had ik net even overheen gelezen. Zijn ze al lekker Coetje?

Edit: Ehh ja dussss.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven