Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
dinsdag 27 maart 2012 om 09:04
dinsdag 27 maart 2012 om 09:54
Oh wist jij dat dan Coe? Dat Gold jarig was?
Ik heb me net afgemeld voor het RmcDhuis in M.
Had het er heel goed naar mijn zin, maar het reizen breekt me toch op. Vooral omdat ik na de zomervakantie iedere week wil gaan. Dus ik heb me aangemeld in E. Dat is maar 25 minuten rijden voor mij en dat scheelt wel heel veel.
Ik heb me net afgemeld voor het RmcDhuis in M.
Had het er heel goed naar mijn zin, maar het reizen breekt me toch op. Vooral omdat ik na de zomervakantie iedere week wil gaan. Dus ik heb me aangemeld in E. Dat is maar 25 minuten rijden voor mij en dat scheelt wel heel veel.
dinsdag 27 maart 2012 om 10:09
Goldie, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Hieperdepiep hoera!
En je hebt een mooi cadeau gekregen
Ik heb op de BH details over de operatie van Mmetje gezet, het is allemaal niet heel ingrijpend maar wel erg herkenbaar
Jammer dat je stop in M, Zoeb, maar ik kan me voorstellen dat het reizen too much is. En in Eindhoven zul je ook goed werk kunnen doen.
Hoe gaat het met vriend, Coe? Is ie nog een beetje te houden?
Hieperdepiep hoera!
En je hebt een mooi cadeau gekregen
Ik heb op de BH details over de operatie van Mmetje gezet, het is allemaal niet heel ingrijpend maar wel erg herkenbaar
Jammer dat je stop in M, Zoeb, maar ik kan me voorstellen dat het reizen too much is. En in Eindhoven zul je ook goed werk kunnen doen.
Hoe gaat het met vriend, Coe? Is ie nog een beetje te houden?
dinsdag 27 maart 2012 om 11:51
Ik had het opgeschreven in mijn agenda Zoeb.
Ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen Zoeb,dat reizen komt toch iedere week terug dan.En in de zomer is het niet zo erg maar s'winters heb je toch vaak te maken met slecht weer.
Ik heb vriend vanochtend meegenomen naar mijn werk,die is met de baas varen nu en hij wordt straks thuis gebracht.(lijkt wel een kinderfeestje )
Ik heb werk mee naar huis genomen,kan ik straks lekker in het zonnetje in de tuin afmaken.
Nu de mannen van school halen en een gebakken eitje eten.
Ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen Zoeb,dat reizen komt toch iedere week terug dan.En in de zomer is het niet zo erg maar s'winters heb je toch vaak te maken met slecht weer.
Ik heb vriend vanochtend meegenomen naar mijn werk,die is met de baas varen nu en hij wordt straks thuis gebracht.(lijkt wel een kinderfeestje )
Ik heb werk mee naar huis genomen,kan ik straks lekker in het zonnetje in de tuin afmaken.
Nu de mannen van school halen en een gebakken eitje eten.
dinsdag 27 maart 2012 om 12:42
Mogguh...
Verstandig besluit Zoeb.
Jij ook bedankt MissM
Heeft Mamzie vandaag examen?
Zo ja: Succes Mamzie!!! (duim duim duim)
Vanmorgen gezellig koffie-met-gebak-geleut en zodra iedereen weg was aan de schaduwkant van het huis wat ramen gezeemd. Dat moest écht, zo smerig.
Als in de namiddag de zon aan de voorkant van het huis weg is dan doe ik die ramen ook nog even.
Dan hoef ik me morgen niet te schamen als mijn buurvrouwen hier zijn
De grote vraag van vandaag: Wat eten we vanavond?????
Verstandig besluit Zoeb.
Jij ook bedankt MissM
Heeft Mamzie vandaag examen?
Zo ja: Succes Mamzie!!! (duim duim duim)
Vanmorgen gezellig koffie-met-gebak-geleut en zodra iedereen weg was aan de schaduwkant van het huis wat ramen gezeemd. Dat moest écht, zo smerig.
Als in de namiddag de zon aan de voorkant van het huis weg is dan doe ik die ramen ook nog even.
Dan hoef ik me morgen niet te schamen als mijn buurvrouwen hier zijn
De grote vraag van vandaag: Wat eten we vanavond?????
dinsdag 27 maart 2012 om 13:47
Het klinkt erg gezellig allemaal Gold.
Doe jij altijd een hele week over je verjaardag.
Coe dus je hebt even rust nu vriend weg is. Lijkt me heerlijk.
Even genieten nu dan en niet gaan werken hè.
Als je geen echtscheiding wilt, moet je met je man geen raamfolie gaan plakken.
Gelukkig moest hij weg en heb ik alles er weer vanaf getrokken.
Het zat wel degelijk scheef. Een raam heb ik zaterdag alleen gedaan, kaarsrecht en zonder luchtbellen, dus dat moet me nu ook gaan lukken.
Het nadeel is dat we hier een drukke wandelroute langs het huis hebben, dus geen folie vind ik geen optie. Dan kan ik overdag niet eens meer zo af en toe op de bank gaan liggen.
En mensen kijken nu eenmaal graag binnen. Ikzelf net zo goed.
Doe jij altijd een hele week over je verjaardag.
Coe dus je hebt even rust nu vriend weg is. Lijkt me heerlijk.
Even genieten nu dan en niet gaan werken hè.
Als je geen echtscheiding wilt, moet je met je man geen raamfolie gaan plakken.
Gelukkig moest hij weg en heb ik alles er weer vanaf getrokken.
Het zat wel degelijk scheef. Een raam heb ik zaterdag alleen gedaan, kaarsrecht en zonder luchtbellen, dus dat moet me nu ook gaan lukken.
Het nadeel is dat we hier een drukke wandelroute langs het huis hebben, dus geen folie vind ik geen optie. Dan kan ik overdag niet eens meer zo af en toe op de bank gaan liggen.
En mensen kijken nu eenmaal graag binnen. Ikzelf net zo goed.
dinsdag 27 maart 2012 om 15:19
Mogguh
Ik sloof me maar niet meer uit vandaag. Heb energie voor vanavond nodig en het gaat me toch niet lukken om alles wat ik zie te onthouden. De zon dus en een Oudste die al vrij is (40minutenrooster) en nu lekker naar wormen aan het wurmen is.
Goldie, loop naar AH, pak het receptje voor couscous met gehaktballetjes en artisjokken en maak dat. Ik heb er zelf ook nog een restje bleekselderij bij gemikt. Superlekker Geldt overigens ook voor hun tonijnlasagne.
Raamfolie plakken is sowieso niet goed voor je humeur. Ik moet wel, wat er nu zit is rafelig, maar zie er vreselijk tegenop. Kan me voorstellen dat je het werk in M. opgeeft. Laat ze dan maar snel reageren in Eindhoven, niet?
Ik heb nu dus ook zin in een magnum. Teveel over gelezen Het goede nieuws van vandaag is dat chocolade goed zou zijn voor de lijn
Ik sloof me maar niet meer uit vandaag. Heb energie voor vanavond nodig en het gaat me toch niet lukken om alles wat ik zie te onthouden. De zon dus en een Oudste die al vrij is (40minutenrooster) en nu lekker naar wormen aan het wurmen is.
Goldie, loop naar AH, pak het receptje voor couscous met gehaktballetjes en artisjokken en maak dat. Ik heb er zelf ook nog een restje bleekselderij bij gemikt. Superlekker Geldt overigens ook voor hun tonijnlasagne.
Raamfolie plakken is sowieso niet goed voor je humeur. Ik moet wel, wat er nu zit is rafelig, maar zie er vreselijk tegenop. Kan me voorstellen dat je het werk in M. opgeeft. Laat ze dan maar snel reageren in Eindhoven, niet?
Ik heb nu dus ook zin in een magnum. Teveel over gelezen Het goede nieuws van vandaag is dat chocolade goed zou zijn voor de lijn
dinsdag 27 maart 2012 om 17:42
dinsdag 27 maart 2012 om 17:44
woensdag 28 maart 2012 om 11:46
Huh,ik zou toch zweren dat ik vanochtend mijn lijstje had gepost.
Opnieuw dus maar:
wassen,vouwen,strijken
stoffen,zuigen,dweilen beneden
stoffen en zuigen boven
prullenbakken kinderkamers leegmaken
Verzinnen wat we eten....(heb geen idee)
Vanmiddag flink boodschappen doen,de kast is maar leeg.
En vanavond nog even strijken,kan ik morgen met een gerust hart weer aan het werk
Mamz,hoe is het gegaan gister?
Opnieuw dus maar:
wassen,vouwen,strijken
stoffen,zuigen,dweilen beneden
stoffen en zuigen boven
prullenbakken kinderkamers leegmaken
Verzinnen wat we eten....(heb geen idee)
Vanmiddag flink boodschappen doen,de kast is maar leeg.
En vanavond nog even strijken,kan ik morgen met een gerust hart weer aan het werk
Mamz,hoe is het gegaan gister?
woensdag 28 maart 2012 om 15:33
woensdag 28 maart 2012 om 22:45
woensdag 28 maart 2012 om 23:28
Ik hoop heel hard dat ik het examen gehaald heb. Was echt wel pittig en ben hier en daar wat vergeten. Redelijke tot goede kans voor zover ik kan inschatten.
Vandaag mams gaan wegbrengen. Ze zit nu wel bij fijne artsen en verpleging, maar die afdeling klopt niet bij haar. Hoop dat dat heel snel gezien wordt zodat ze naar elders of terug naar huis kan.
Vandaag mams gaan wegbrengen. Ze zit nu wel bij fijne artsen en verpleging, maar die afdeling klopt niet bij haar. Hoop dat dat heel snel gezien wordt zodat ze naar elders of terug naar huis kan.
donderdag 29 maart 2012 om 08:57
donderdag 29 maart 2012 om 11:39
Ik duim ook Mamz!
Zoebie,ik kan ook pas vanaf 12 uur,maar dat moet geen probleem zijn toch?
Ik heb al op de kalender geschreven dat ik er niet ben
Ik vind het maar koud vandaag...
Ik heb al gewerkt,zometeen Uk halen van school en dan vanmiddag eens achter klanten van vriend aan gaan bellen waarom de facturen nog steeds niet betaald zijn.(altijd leuk om geld schooien..)
Zoebie,ik kan ook pas vanaf 12 uur,maar dat moet geen probleem zijn toch?
Ik heb al op de kalender geschreven dat ik er niet ben
Ik vind het maar koud vandaag...
Ik heb al gewerkt,zometeen Uk halen van school en dan vanmiddag eens achter klanten van vriend aan gaan bellen waarom de facturen nog steeds niet betaald zijn.(altijd leuk om geld schooien..)
donderdag 29 maart 2012 om 14:41
Klant zegt dat ie betaald heeft,ik zeg van niet.(heb alles 4 keer nagekeken)Dus ik vraag of hij voor mij een printscreen heeft zodat ik dat kan zien.Begint ie mij uit te schelden,stomme snol,je kan de (piep) krijgen.Heb hem een fijne dag gewenst en opgehangen.
Wat een rare mensen heb je toch op de wereld.
Heb maar een incassobureau ingeschakeld.Kosten zijn voor hem en betalen moet ie alsnog.Wie het laatst lacht,lacht het best
Gold,als ik met Zoebje mee kan rijden komt alles goed de 14e!
Kan het wel s'middags bij jou dan?
Wat een rare mensen heb je toch op de wereld.
Heb maar een incassobureau ingeschakeld.Kosten zijn voor hem en betalen moet ie alsnog.Wie het laatst lacht,lacht het best
Gold,als ik met Zoebje mee kan rijden komt alles goed de 14e!
Kan het wel s'middags bij jou dan?