Mode & Beauty alle pijlers

De beste panty

15-03-2012 18:26 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft goeie tips voor de beste panty's?

Misschien kunnen we elkaar tippen.

Mijn bestsellers:

Kruitvat: panty van 60 den, zwart. Zit als gegoten en gaat heel lang mee.

AH: hold-ups. Ladderen amper, mooi design.

Iemand?

Ddraag jij panty's?

Totaal aantal stemmen: 46

Ja, elke dag bijna. (54%)
Nee, ik haat ze (11%)
Alleen als ik mooi wil zijn (35%)
Nee, ik vind het een dure hobby. Geen stemmen
Ik neem steeds panty's van de Hema.

Bevallen goed en ladderen niet zo snel.
Ja, dat van die leggings dat doe ik natuurlijk ook. Maar ik vind het zo jammer dat ik dan dus altijd laarzen draag. En mijn mooie pumps vrijwel nooit aankan. Die zijn na jaren nog steeds mooi, maar ik zou ze liever wat vaker dragen dan alleen naar een bruiloft oid.

En panties in een grotere maat kopen doe ik standaard, anders zit er zeker niet voldoende lengte in.

Hema heeft een poos extra lange panties gehad, maar die verkochten blijkbaar niet goed genoeg want ze bestaan al een poos niet meer. Blijkbaar is er geen ander merk met extra lange panties..?
Bijenkorf eigen merk ( 40 of 60 Dn) zeg ik nog maar weer eens.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik heb een paar hold ups van Bauerfeind (venotrain act). Zijn de dunste soort steunkousen en zitten heerlijk. Komen goed hoog, goede plakrand die niet oprolt en zijn iets steviger dan gewone panty's waardoor ze niet snel ladderen. Heb ze de hele dag gedragen tijdens mijn bruiloft en geen 1 keer op hoeven trekken. Wel een beetje prijzig, 20 euro ongeveer per paar.
quote:Phips schreef op 15 maart 2012 @ 19:01:

Oroblu zit als gegoten en blijven lang mooi (alle soorten die ik ooit heb gekocht:panties, leggings in diverse diktes).Hele goeie tweede zijn die van 20 den van de Lidl.Inderdaad al veel goeds gehoord over Oroblu!
Ik draag eigenlijk altijd kousen en dan van Oroblu. Hebben jullie er bij panty's geen last van dat je zo'n streep over je buik hebt lopen?

Zelfs als ik panty's van de hema in maat 46+ koop (en ik heb 42) moet ik nog in de rand knippen om mijn buik niet helemaal af te laten knellen. Ik vind dat er zo lelijk uitzien onder een jurkje.
Was net bij de Lidl, maar geen panty's gezien.
Ze hebben ze inderdaad niet altijd, inslaan dus als je ze ziet! Afgelopen werk hadden ze ze hier nog, maar daar heb jij natuurlijk niets aan...
Waar staan ze dan? Bij de toiletartikelen en zo?
Nee, bij ons staan ze altijd ergens tussen de non food, is inderdaad wel altijd een beetje zoeken. De pantykousen zijn ook fijn van de lidl.
Goeie tips van iedereen!!!
Hema in iedere geval niet. Daar zitten de naden op de billen. Niet erg charmant als je een jurkje aan hebt.
quote:laque schreef op 18 maart 2012 @ 13:35:

Hema in iedere geval niet. Daar zitten de naden op de billen. Niet erg charmant als je een jurkje aan hebt.Ik draag (op dit moment!) een panty van de Hema, met de naad gewoon op mijn naad (geen naad op de bil dus...)
Ik ben echt van het merk Oroblu. De mooiste en de fijnste voor mij!
Voor mij DIM UP Sublim
Ik vind Oroblu best prijzig.
Die van de Wibra kosten geen drol, geeft dus ook niet als je er weer een ladder in hebt.
Beste panty’s vind ik een lastig begrip als fervent panty draagster. Ik heb een keer panty’s van Wolford gehad en die waren geweldig maar vond ze toch veel te duur. Oroblu is wel een favoriet van mij maar vind ze toch ook wel aan de dure kant. Ik koop sinds kort mijn panty’s bij pantyenkousen.nl en daar ben ook erg over te spreken en heeft een goede prijs/kwaliteit. De HEMA vind ik helemaal niks zeker de kousen blijven niet plakken bij mij.
Omdat zoveel vrouwen hier zo enthousiast zijn over de panty's van Oroblu, heb ik er zondag 2 besteld. Sinds dinsdag heb ik ze binnen, nog helemaal niet veel gedragen en in beide panty's zit nu al een klein gaatje. Dit had ik niet verwacht na al die positieve berichten hier. Iemand ervaring hiermee, en zullen deze gaatjes dan ook verder uitscheuren? Beide panty's zijn trouwens 70 denier.
Dit is wel erg snel, ik heb het ook wel eens gehad maar dat was bij een veel dunnere panty en dan vind ik het toch wel heel erg zonde van die dure panty. Ik ben heel erg tevreden over de panty's van Fiore en die zijn gelukkig niet zo duur. Kijk hier maar eens.

Zit het gaatje, gat in spe , in het zicht want anders kan je hem nog een keertje aan.
Voor mij geen Oroblu dus...
Dat is balen Luna. Ik heb dat nog niet gehad, maar ik zou ze gewoon wel dragen en dan zie je wel wat er gebeurt. Ik vind ze erg fijn, ze zitten ook lekker bij mij, maar ze zijn natuurlijk niet onschendbaar. Ben je ergens achter blijven haken ofzo? Of een poes die in je been hangt?(dat doet ie van mij nog wel eens...)
Weet iemand welke panty's van de eigen merk goed zijn? Ik ben op zoek naar 20 en 15. Ik vind Oroblu ook erg fijn maar ook best prijzig, ik draag bijna elke dag een jurk of rok. Ik heb een leuke paar gevonden bij de Hema, maar die zijn 40, te warm voor dit weer...
@simonejansen, het gaatje zit wel in het zicht ja.

@phips, voor zo ver ik weet ben ik nergens aan blijven haken, en ik heb wel katten, maar die hebben niet in mijn benen gehangen.

@iedereen, ik draag de panty nog steeds. De hele dag al. Maar hij is nog niet verder uitgescheurd. Hopen maar dat het zo blijft.

Ik heb trouwens wel een mail aan oroblu gestuurd. Had snel een reactie binnen, dat ik de panty kan terugsturen en dat hij dan gecontroleerd zal worden, en dat ik dan ondertussen nieuwe panty's toegestuurd krijg. Wel heel netjes dus.
Dat is inderdaad netjes.

Huismerk panties: die van de lidl vind ik ook wel fijn, zitten goed, best wel mooie kleuren en blijven redelijk heel (zonder kat die pootje haakt tenminste) en zijn 20 den. Goed te doen nu vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven