omschrijf jezelf (for fun)

23-03-2012 09:48 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou jij jezelf in 1 pakkende zin omschrijven, en waarom?

Ik trap af, though she be but little, she is fierce!

Ik ben maar 3 turfjes hoog, maar onverschrokken en niet bang aangelegd.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Oh en OT: ik ben niet in één zin te beschrijven
quote:lelijk86 schreef op 23 maart 2012 @ 11:26:

Ik ben lelijk.

Quelle surprise.

I'm a high priest vatican assassin warlock .
Klein, rood haar, sproeten, grote mond, klein hartje.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Piet precies, zorgzaam en soms tikkie dramatisch
Klein en kleurrijk, af en toe een enorme grote waffel,

kan soms erg twijfelen aan mijzelf.

Maar ook t volgens vriendin ook standvastig in mijn mening,zegt ze alleen als ze perse gelijk wil hebben en het niet krijgt.
In 1 zin???? Ik weet het zeker, denk ik
Ik ben een vent met tieten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bij mijn bureau op het werk hangt een heel toepasselijke Loesje spreuk;

"pas op, ik bruis nogal"
Goede eigenschappen:Ik ben eerlijk loyaal vergevingsgezind te lief en te lomp... Slechte eigenschappen: te eerlijk.. te loyaal.. te vergevingsgezind en te lief... en te te lomp..qua uitspraak dan.
quote:fru1t3lla schreef op 23 maart 2012 @ 13:01:

[...]

Twee dingetjes:

1) Er is wel zoiets als objectief gewoon niet zo mooi zijn, ik vind het altijd zo een politiek correct geneuzel dat iedereen prachtig is terwijl we allemaal weten dat moeder natuur ons niet met alles evenredig heeft bedeeld. Is overigens niets mis mee hoor, ben zelf qua uiterlijk niet erg bedeeld om het zo netjes te zeggen en dat is prima.

2) Ze zegt in elk topic dat ze lelijk is en wil zo precies gewoon aandacht trekken :-).Eindelijk iemand die het ook zegt. Er bestaan wel lelijke mensen en ik ben er een van. Ik wil het heel graag accepteren maar het wil maar niet lukken.
quote:lelijk86 schreef op 24 maart 2012 @ 00:19:

[...]

Eindelijk iemand die het ook zegt. Er bestaan wel lelijke mensen en ik ben er een van. Ik wil het heel graag accepteren maar het wil maar niet lukken.

Waarom noem je jezelf ook zo... maakt je uiterlijk jou persoonelijkheid??? Kun je niet iets wat wel goed is aan jou als naam kiezen? Misschien word je daar gelukkig van.

En jij mag jezelf lelijk vinden, jou mening... maar het is niet direct een feit.
Ik zeg exact wat niemand wil horen op het verkeerde moment in bewoordingen die niet gewaardeerd worden.

En ik meen het allemaal ook nog!
quote:_minny schreef op 24 maart 2012 @ 00:50:

Ik zeg exact wat niemand wil horen op het verkeerde moment in bewoordingen die niet gewaardeerd worden.

En ik meen het allemaal ook nog!

Tegen de verkeerde personen met een verkeerd humeur...

Nou mensen wennen daar wel aan... mensen die je waard zijn geven ook wel om je als je gewoon recht door zee bent.
Das dan ook weer zo
quote:lelijk86 schreef op 24 maart 2012 @ 00:19:

[...]

Eindelijk iemand die het ook zegt. Er bestaan wel lelijke mensen en ik ben er een van. Ik wil het heel graag accepteren maar het wil maar niet lukken.

Off topic (en ik wil hier niet teveel laten ontsporen), maar mijn tip aan jou is: denk eens goed voor jezelf na waarom je hier zoveel belang aan hecht en of het eigenlijk wel nut heeft om hieraan zoveel energie te verdoen als je je kan focusen op andere dingen die nog vele malen leuker zijn (filmpje, wandelen, concert,...). Succes .

OT: Na vandaag wil ik mezelf ook omschrijven als een volleerde neuroot. Gewoon, omdat het kan. En doe die keukenkastjes dicht!
Gewoonweg geweldig!
Waarom? Omdat ik mezelf al mijn hele leven enorm te pruimen vind.
Er bestaan inderdaad lelijke mensen, iedereen heeft wel eens iemand gezien waarvan ze dachten "Kolere, die is lelijk!" Ontkennen heeft geen zin, het is gewoon zo. En dat echte schoonheid van binnen zit maakt ook niet zoveel uit, want je gaat ook geen dropje eten waar overheen gescheten is.

Zie, dat wou vast niemand horen.

@Lelijk: Wellicht zie jij jezelf als lelijk, maar is dat niet zo. Kan ik vanaf hier natuurlijk niet beoordelen
Nou en bedankt Minny!
Waarvoor?
Gewoon een compliment.
Owke, in dat geval zeer gaarne gedaan
Zit ik mezelf de hemel in te prijzen, zeg jij ineens :er bestaan ook lelijke mensen.

Bedankt.
Tssssk, moet je goed lezen. Ik had het over de forumster die zichzelf lelijk noemde. Jij bent toch geen dropje waar overheen gescheten is?

Of wel?
Ik ben een creatieve stuiterbal met een groot hart waar veel mensen in passen,one of the guys,maar op zijn tijd ook een echte spitfire!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven