alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.
Mirte, ik moest een seminar houden voor management uit mijn regio ik hou even vaag wat, had te maken met veiligheid in ieder geval. Was leuk!
GB, boyfriendjeans met hoge hakken vind ik gaaf, denk dat dat ook heel leuk bij jou staat!
Oh, en ik post mijn vraagje nog een keer nu jullie er zijn: van Chi had ik meetdatum doorgekregen, en ik kan! Dus als jullie het ook leuk vinden wil ik graag even langskomen voor een drankje oid
Alf, grappig die schoenen die je postte heb ik ook, alleen met zwarte hak van vorig seizoen. We hebben wel dezelfde schoenensmaak. Fijn dat het goed ging vadaaag
Ze lopen heerlijk, alleen is het materiaal aan de achterkant vrij stug en precies waar het buigt kreeg ik toen een blaar (eerste date met LC, ijsje eten, neuh heus geen pijn.. tot er bloed op de grond druppelde )
Dus daarna heb ik ze toen niet zoveel aan gehad. Maar ik vind sleehakken ideaal.
quote:GeorgieBrown schreef op 23 maart 2012 @ 20:07:
Ik zou het leuk vinden als je komt, Alf.
yay!
VD, daar zal ik dan rekening mee houden, haha. Vreselijk, blaren. Ik vind die van jou nog net wat mooier, omdat de hak niet van hout is. Ik ga in ieder geval volgende week nog eventjes terug
Anoniem_64cf6f24eb981
vrijdag 23 maart 2012 om 20:15
Duik zo mijn kast wel even in. Broek is niet het probleem geloof ik. Top is lastiger. Heb hetzelfde probleem als VD, heb gewoon te weinig kleren. Hahaha.
Ik heb vandaag een shirt aan met 3/4 mouw en dat is met dit soort weer het meest ideaal. En daar heb ik juist te weinig van. Dat nieuwe colbertje kan ook wel (want dun) met een shirtje.
Anoniem_64cf6f24eb981
vrijdag 23 maart 2012 om 20:19
Heb ook een shirt met 3/4 mouw aan. En een heel oude jeans. Was eigenlijk gekleed op het tekenen. Maar wil vanavond korte mouwen. Of mouwloos. Het is daar toch warm.
Ja, dat vind ik ook altijd lastig, vooruit denken. Ik verander toch vaak van gedachten 's ochtends, heb ik iets neergelegd voor na het douchen wordt het toch weer wat anders Toch fijn om al je kleding dan bij de hand te hebben, maar ja dat is geen doen!
omg dat heb ik serieus heel vaak, misschien moet ik toch wat vaker een was draaien, haha.
Ik vind dit weer trouwens wel lastig, nog niet eens qua outfit zelf maar wel jas/geen jas... vaak is het 's ochtends of 's avonds, zeker op de fiets, nog wel frisjes..
Anoniem_64cf6f24eb981
vrijdag 23 maart 2012 om 20:36
Herkenbaar. En dan wordt het helemaal lastig. Want verzin dan nog maar eens iets anders.