Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Fijn dat het goed gaat char! Lekker genieten!
Ik heb bijna niet geslapen door hevige naweeën. Maar het is het dubbel en dwars waard. Het is zo'n heerlijk ventje!! Ben helemaal verliefd
Poeh gaat hier lekker hoor. beide kids te weinig slaap gehad. ik heb haast geen stem en j1 luistert voor geen meter. snel de trap oplopen als ik t traphekje nog dicht moet doen. valt ie vd trap op zn hoofd. vent kwaad die van beford af. ze liggen nu alle 3 weer op bed. j1 straks maar weer wakker maken ivm kans op hersenschudding
Jeetje maya! Dat is een rot begin van het weekend!!

Hoop dat j1 beetje rustig blijft.
oh maya, ellende :( jij ook nog ff op bed?

hier was het voor 4 uur: "uit!". dus....
Geweldig Char, je klinkt zoals een kersverse moeder moet klinken: ondanks de pijntjes heel erg gelukkig!

En Poll, pff, we zaten wel een beetje in de rats hier! Maar gelukkig goed nieuws, fijn!!!

Oef Maya, dat klinkt als een heerlijk begin van de dag.. Nou ja, bekijk het van de zonnige kant: t kan vanaf nu alleen maar beter gaan, toch..?

Dat zijn ook geen tijden Moom.. Hier half 7, voor ons doen ook erg vroeg, maar soit, dat trekt de zomertijd wel weer recht.

Vriend ligt ook nog op bed, zijn kater te verwerken dus F. en ik hebben zoals gewoonlijk weer gezellig met z'n 2en ontbeten.

Tja, t draakje mankeert volgens mij wel iets, is ook wel een beetje aan het hoesten enzo, is nog steeds snel moe overdag en slaapt ook echt bijna 3 uur 's middags. En maar babbelen en babbelen. Haar vocabulaire is nu officieel groter dan die van mij (as in: ik versta de helft niet, maar t zijn voor haar wel echte woorden..)

Hele verhalen tegen de poes: "Poesje buiten? Eten? Eten op! Poesje titten? =(zitten) Poesje papen? (=slapen) Mama, poesje ook buiten? Klaar!" Poesje was er gisteren inderdaad klaar mee, en heeft naar haar geblazen en haar even een tikje gegeven (niets te zien, dus zonder nagels). Ze moest huilen, maar loopt vandaag alweer driftig achter poesje aan..
Iedereen weet wel van onze ellende, dus dit begon eigenlijk net als elke zwangerschap met vertellen dat we weer zwanger waren. Tja, het is eigenlijk net als hier. Iedereen weet het gewoon en wordt steeds blijer voor ons.

Vrienden weten t ook altijd meteen, omdat ik geen wijntjes en biertjes meer drink

Dus het vertellen is niet echt wereldschokkend, maar het verloop des te meer!
Hebben ook de eerste cadeautjes binnen inmiddels
Poll wat super fijn!!!!

Maya beterschap en een voor het slechte begin van je weekend, arme J.

Ik heb net een heel verhaal op hyves gezet. Ik kom zelf bijna nooit op hyves en reageer daar dus ook vrijwel niet, en hier ben ik de laatste tijd ook meer een meelezer, maar misschien willen jullie het toch even lezen... Ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden.......
Husky: kan niet op haajf reageren, maar ik vind dat soort dingen niet vreemd. Sta daar heel open in

Hoop dat het geholpen heeft!
Hus, ik kan daar heel weinig mee. De acu is voor mij echt randje (en voor A al extreem vaag). Maar als het werkt...
GW, jij vroeg laatst naar schoenen die klein vielen toch? Ik kwam dit toevallig tegen:

Algemene merkentips:

Elefanten valt groot

Buckle my Shoe en Oilily vallen groot

Fred de la Bretoniere valt iets klein en smal

Babybotte valt klein

D'co en Naturino valt ruim, geschikt voor volle voetjes

Hus, wel een bizar verhaal, wel frappant toch..? Ik weet nooit zo goed wat ik ervan moet vinden: als t werkt, werkt t..
O, en nog een vraagje: van alle leuke knuffels die we hebben, heeft F. het Nijntje-doekje geadopteerd die we ooit gratis kregen bij een pak Pampers.. Heeft iemand deze toevallig nog ongebruikt in de kast liggen, en zou ik die mogen overnemen..? (just in case, Nijntje wordt steeds belangrijker, moet ook een kusje voor het slapengaan enzo..)

Het gaat om deze: [img]http://www.babypark.nl/media/catalog/pr ... 1011_1.jpg[/img]
Die heb ik niet kath. Wel herkenning, hier worden de bedknuffen ook steeds belangrijker.
Hus, ik vind het goed dat je gegaan bent. Typisch geval baat het niet dan schaadt het niet.. Ik sta er heel erg open in en ik geloof er ook wel in.

Laat je weten hoe het maandag is gegaan?
Ok, eerste tranen zijn feit... Zoveel emoties. Blij, verdrietig, trots, onzeker en noem maar op.
Verdrietig? Gaat het niet goed dan?

Husk, ik ben vooral van baat het niet dan schaadt het niet. Zou fijn zijn als I weer zichzelf zou zijn.
Voor jou zo bijzonder poll, die eerste cadeautjes! Zo fijn dat je dat nu mee mag maken!

Char: hoort er allemaal bij. Komt goed meis!

Hus: ik sta daar zeker wel voor open. Vindt het heel bijzonder wat dat nu met i doet en ben benieuwd naar maandag op de creche.
Char, die tranen gaan wel weer weg meid. Krijgen we snel een foto van de pasgeboren bink?

Pol, wat fijn voor je dat het allemaal goed gaat !!! En de eerste kadootjes al binnen ! Super
Ooh cadeautjes! Heerlijk poll!

Char, verdrietig dt buik weg is?
Char, gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar je verhaal, maar eerst maar eens genieten van je zoon, Wat vindt S van hem?

Poll, yes! Dat gaat goehoeeed!

Hier lekker dagje buiten. Zandbak in de tuin gezet. Was wel een succes.

Ben nu moe. Pfff, ik geloof dat de vermoeidheid er nu echt wel in gaat hakken. Lig er vaak al tussen 21 en 21.30 in... En m'n pens is enorm opgezwollen. Charmant.
Idd tranen omdat zwangerschap over is. Buik weg. En die is echt alweer weg. Bijna weer plat, heel raar...

Verder erg gelukkig hoor! Maar zo vreselijk veel emoties.

Ook ivm opname vorige week, het bijna niet meer gezien hebben van S.

Nah ja... J doet het heeeeel erg goed en S is echt wel trots.

Mannetje ligt lekker op mn borst nu. Heerlijk.

Zal ff foto op onze haajf zetten
Foto geplaatst, ook direct antwoord op je vraag Leonor
Mooi ventje char!

Moet dus op zoek naar fred de le bretoniere schoenen voor h
quote:germanwings schreef op 24 maart 2012 @ 21:08:

Moet dus op zoek naar fred de le bretoniere schoenen voor h

die wil ik ook voor mezelf!!

ik moet ook nieuwe schoenen voor N. Leuke voor de zomer.

En het petit louie jurkje wordt hem niet, is van velours achtige stof, veeeeeel te warm voor april.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven