Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
Yay die jurk is koewl
Loop achter, die van steps bedoel ik
@rb I know
Maar ik ga d'r weer vandoor... nog even wat eten zonder met m'n bord boven/naast de laptop te balanceren...
eetsmakelijk en fijne avond
ik mis plaatjes
Volgens mij missen we die allemaal, DR.
quote:GeorgieBrown schreef op 24 maart 2012 @ 18:45:

Was gisteravond trouwens naar een errug goed optreden in het beruchte café van jouw laatste GBstad bezoek, Elynn. En er komen ook weer leuke aan. bandjes.

Klinkt goed. Zal zo even kijken waar je was. Wil over een poosje wel weer 's mee. Vind die tent sowieso leuk.
Wist niet dat je die kleur al even had, DR. Enniehoe: mooi!

Ben niet vies van een laag uitgesneden shirt, maar met mijn kleine meisjes wordt het toch nooit echt een imposant geheel.
het is de gebleekte versie inmiddels, ga binnenkort weer verven.

maar moest wel grinniken want ceci en gb zeiden hetzelfde over mijn kleur.
Ja, het is een leuke tent. Wil ook een keer naar dat maandelijks terugkerend evement (begin van elke maand op donderdag, wil het niet te herkenbaar maken).
Leuk, de sessie van gisteravond! In april komen er ook leuke dingen, zag ik, vooral de 13e en 26e.

DR, die kleur bruin is gewoon erg mooi. Vraag me nu ineens af wat je natuurlijke haarkleur eigenlijk is.
Haha, ga je zelf ook 's actief meedoen op zo'n donderdagavond?
Ja, die 2 verheug ik me ook op. Eén ervan heb ik al een keer gezien en die was top. Dat van gisteravond ken ik niet heel goed, maar het was zo ontzettend goed gedaan.
De vriend van jouw opvallende vriend probeerde me ertoe over te halen. Die deed zelf nl. wel altijd mee. Maar denk niet dat ik dat de menschen aan moet doen. Het schijnt wel heel leuk te zijn.
Het lijkt me heel leuk om te doen, maar ik heb ook nul talent in die richting en ik zou de schaamte ook niet te boven komen, denk ik.
Of gewoon wat extra alcohol innemen.
Ik denk dat ik de mensheid een groot plezier doe door niet mee te doen. En dat plezier wil ik uiteraard niet verstoren.

Ga morgen naar een vriendin die ik al een poos niet heb gezien. Zin in.

Jij/jullie nog leuke plannen?
quote:Elynn schreef op 24 maart 2012 @ 19:44:

DR, die kleur bruin is gewoon erg mooi. Vraag me nu ineens af wat je natuurlijke haarkleur eigenlijk is.

en toch ga ik weer voor rood. maar over twee maanden zal het er dan wel weer zo uit zien

ik heb van mijzelf heel muizig peper/zout donkerblond.
Geen plannen voor morgen. Maar moet nog wat werken. Hoop dat ik mezelf daartoe kan zetten.
Hier is sinds kort ook een leuk koffietentje geopend. Heerlijk, vooral de homemade brownie

mijn fotoles was weer leuk. Over scherpte ondiepte gehad. Ohja ik zou nog foto's laten zien hè? Heb pas 3 opdrachten gedaan en de errste 2 waren niet zo boeiend, die van afgelopen week kan ik er zo wel even opzetten.

De opdracht was om een goede compositie te kiezen en daarbij een portret van 2 of meer personen goed neer te zetten.

De nieuwe opdracht is een voorwerp op de foto zetten die goed scherp is en de achtergrond minder scherp.

Ik ga denk ik mijn taart gebruiken die ik vanmiddag gemaakt heb. Stuk eruit op een bordje en taart erachter vaag.

De workshop was leuk. Zet m'n taart er ook wel in zo.

Sorry niet bijgelezen, hoe is het hier? Nog wat gemist?

*zo, nu de laptop opstarten*
@mara ik heb nieuw jurkje gekocht en nieuw kapsel. foto van kapsel staat in het album.

leuke foto opdrachten. had die van vorige week als langs zien komen op fb.
Goed idee, van de taart. Kun je je 2 cursussen mooi combineren.

Oh ja, Elynn, ben dat koffie/lunch adres in ambtenarijstad klinkt veelbelovend. Gaan we doen. Als er iets leuks is daar wil ik toch wel een keer komen kijken.
Mooi je haar DR!
thanks Mara

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven