the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )
woensdag 14 maart 2012 om 16:43
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
zaterdag 24 maart 2012 om 19:35
quote:GeorgieBrown schreef op 24 maart 2012 @ 18:45:
Was gisteravond trouwens naar een errug goed optreden in het beruchte café van jouw laatste GBstad bezoek, Elynn. En er komen ook weer leuke aan. bandjes.
Klinkt goed. Zal zo even kijken waar je was. Wil over een poosje wel weer 's mee. Vind die tent sowieso leuk.
Was gisteravond trouwens naar een errug goed optreden in het beruchte café van jouw laatste GBstad bezoek, Elynn. En er komen ook weer leuke aan. bandjes.
Klinkt goed. Zal zo even kijken waar je was. Wil over een poosje wel weer 's mee. Vind die tent sowieso leuk.
zaterdag 24 maart 2012 om 20:15
zaterdag 24 maart 2012 om 20:19
Hier is sinds kort ook een leuk koffietentje geopend. Heerlijk, vooral de homemade brownie
mijn fotoles was weer leuk. Over scherpte ondiepte gehad. Ohja ik zou nog foto's laten zien hè? Heb pas 3 opdrachten gedaan en de errste 2 waren niet zo boeiend, die van afgelopen week kan ik er zo wel even opzetten.
De opdracht was om een goede compositie te kiezen en daarbij een portret van 2 of meer personen goed neer te zetten.
De nieuwe opdracht is een voorwerp op de foto zetten die goed scherp is en de achtergrond minder scherp.
Ik ga denk ik mijn taart gebruiken die ik vanmiddag gemaakt heb. Stuk eruit op een bordje en taart erachter vaag.
De workshop was leuk. Zet m'n taart er ook wel in zo.
Sorry niet bijgelezen, hoe is het hier? Nog wat gemist?
*zo, nu de laptop opstarten*
mijn fotoles was weer leuk. Over scherpte ondiepte gehad. Ohja ik zou nog foto's laten zien hè? Heb pas 3 opdrachten gedaan en de errste 2 waren niet zo boeiend, die van afgelopen week kan ik er zo wel even opzetten.
De opdracht was om een goede compositie te kiezen en daarbij een portret van 2 of meer personen goed neer te zetten.
De nieuwe opdracht is een voorwerp op de foto zetten die goed scherp is en de achtergrond minder scherp.
Ik ga denk ik mijn taart gebruiken die ik vanmiddag gemaakt heb. Stuk eruit op een bordje en taart erachter vaag.
De workshop was leuk. Zet m'n taart er ook wel in zo.
Sorry niet bijgelezen, hoe is het hier? Nog wat gemist?
*zo, nu de laptop opstarten*