The Never Ending Question deel 85

20-03-2012 20:04 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Draag jij pantoffels oid in huis?
Ja wel om de stad in te gaan, maar niet om te winkelen (meer terrasjes pakken, ergens lunchen, even door de winkelstraat struinen maar niet uuuuren )

Wat is het allerlekkerste wat je ooit hebt gegeten?
He jammer stiek. Had anders willen vragen of jij met man wilde winkelen, dan zou ik op een terrasje gaan zitten

Het diner op onze bruiloft. O.a. carpaccio met eendenleverkrullen, lamsrack met truffelmayonaise en een dead by chocolate dessert mmmm!

Leuke vraag, blijft staan!
Nee sorry, mijn vent 'zeurt' altijd dat ik zo zeur tijdens het winkelen

Lekkerste wat ik heb gegeten was een croquembouche (google maar eens! soesjes met bakkersroom en krokante karamellaag )

Wat is het meest hilarische dat je hebt gelezen op dit forum?
Ik winkelen, een weekend niet gewinkeld is een weekend niet geleefd. Daarom, ga ik dadelijk winkelen
DV kom hierheen, dan doe ik je was wel terwijl ik in de tuin zit *insidersjoke, sorry*
Meest hilarische is het topic over de fanatsieen van mensen hier die ze hebben op één topic; weet ff de naam niet meer, maar dan omschrijven ze wat ze 'zouden-willen-doen' wat vaak strafbaar is (of anders super genant) in een bepaalde situatie.

Heb dubbel gelegen toen ik dat allemaal las! Geweldig hoe mensen (net als ik) fantaseren over in een saaie vergadering opspringen en provocerende dingen roepen, over treuzelende bejaarden omduwen, of andermans oneindig-zeurende-kinderen een onpedagogische lel tegen de oren te geven.

Leuke vraag; ik laat 'm staan!
Als het nou niet zo ver rijden was, dan stond ik nu voor je deur Chooc!
Oh, wel meerdere! Die met die grove limericks,

Er was eens een man in Margraten

Die boorde zijn penis vol gaten

Hij zei tegen zijn wijf

Toe wrijf hem eens stijf

Dan blaas ik een Mozartsonate

en blunders in alle soorten en maten. Er was een vrouw die hoogzwanger boodschappen ging doen. Ze struikelde over een tegel, viel, moest daar heel hard om lachen, plaste in d'r broek. Omstanders schoten te hulp en riepen: D'r vliezen breken!!! :D

Waar moet jij heel hard om lachen?
Om mijn eigen grappen natuurlijk!

Wat ga je vanavond doen?
I am surrounded by morons
Nog even chillen en dan naar een optreden van een bandje hier in het dorp.

Wat heb jij vanavond al allemaal gedaan?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
De was, het huis schoongemaakt en nu zit ik op de bank met studieboeken en een grote pot thee Friends te kijk

en ondertussen

Wat was jouw leukste date?
etentje, bioscoopje, stappen...(?)

(Sorrie, weinig orgineel, maar was wel leuk!)

Wanneer heb jij voor het laatst echt he-le-maal DUBBEL gelegen van het lachen..?
Zojuist bij het Claudio topic

Welke zin uit een songtekst is je altijd bijgebleven?
Je ne regrette rien, en dat heb ik dan ook maar laten tatoeëren. Wet ik zeker dat ik het nooit meer vergeet

Zit jij ook bij je gordijnen te wachten op Claudio/Branwen?
Sorry; heb die Claudio-rel niet helemaal meegekregen geloof ik

Jij wel...?
Nee, daar had ik niet zo'n zin in vanavond

Ben jij een beetje een hypochonder?
Beetje wel; nouja, ik kan het wel relativeren, maar zoek mijn rare vlekjes of pijntjes toch vaak even op met google

Ben jij feministisch?
Hahaha, kwam toevallig net op één van de leuke hartelijke topics van Branwen, Dubbelvla...! Hoop agressief gevloek en getier met een haperende capslock-knop. Weet nu waar je op doelde...! Djiezus, wat een loozer....
Ja, ik ben feministisch. Ik kom uit een vrouwen gezin zonder vader (gescheiden) en heb er echt moeite mee gehad met de gebruiken van een man-vrouw gezin. Vooral bij vriend thuis. Die rolverdeling... Gaat er bij mij niet in hoor! Moeder is daar echt sloofje. Vriend dropt zweterige sporttas in de keuken en moeder ruimt het op, dat soort fratsen. Doe eens normaal. En daarom zal ik ook altijd zorgen dat ik financiëel onafhankelijk ben. Je zal maar s alleen komen te staan.. Gebakken peren enzo. Maar ik scheer mn okselhaar wel hoor!

Wat vind jij het lekkerste beleg voor op je brood?
Melkhagelslag van het AH merk.

Hoe raak je in het bezit van die zakken om plastic in te verzamelen?
Oe, goeie vraag. Geen idee, zou even googlen. Hier zie ik ook genoeg mensen in gewone plastic tassen hun plastic inleveren.

Wat jouw meest bewonderenswaardige sportieve prestatie?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
38 kilo afgevallen (van 95 naar 57 kg) door bewuster eten en 3x per week sporten (fitnessen-->krachttraining en crosstrainer 1 uur)

Heb jij iets waar je heel erg trots op bent?
Ja zekers, een bepaalde angst die ik overwonnen heb.

Heb jij weleens een bepaald soort angst overwonnen??
Wel meerdere angsten

Ben je blij met je lichaam?
I am surrounded by morons
Nope, ik zou wel iets kwijt willen in de richting van wat Ikbenik kwijt is. Is me ook al een keer gelukt, maar inmiddels zit alles er weer aan

Zou je ergens plastische chirurgie voor overwegen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven