Zondag
zondag 25 maart 2012 om 10:31
zondag 25 maart 2012 om 10:35
Wat suf dat jullie je beiden vervelen. Ga dieren aaien op de kinderboerderij, in het asiel, ga met bejaarden wandelen, zoek vrijwilligerswerk, ga naar een stad of dorp waar je nog nooit bent geweest, vijzel kennis wat op in een museum.. zoveel te doen! Snap werkelijk niet dat je je verveelt, zeker niet als je met zn tweeen bent.
zondag 25 maart 2012 om 10:37
Naar de zondagsmarkt en een terrasje pikken, lekker in het zonnetje. Naar het bos of een stuk fietsen, of allebei. Met slecht weer naar de bios en als het echt warm wordt, naar het strand.
Alle musea zijn open, dus das ook een optie.
Ga eens kijken in een andere stad of dorp.
Nederland is groot genoeg om je te vermaken en anders kun je nog altijd een dagje België of Duitsland.
Alle musea zijn open, dus das ook een optie.
Ga eens kijken in een andere stad of dorp.
Nederland is groot genoeg om je te vermaken en anders kun je nog altijd een dagje België of Duitsland.
zondag 25 maart 2012 om 10:39
Vooropgesteld: er is inderdaad van alles te doen op zondag. (Zie de tips van Emaille en Cateautje.)
Maar los daarvan... hoe kan het dat je je zo verveelt? Je bent nota bene samen. Ik woon alleen en ik verveel me al zelden op zondag. Lekker ontspannen met een boekje en een kopje thee, met mijn katje knuffelen, huis schoonmaken, muziek luisteren, beetje internetten, studeren (minder leuk ), de was doen, uitgebreid lunchen en/of uitgebreid koken...
En regelmatig ook lekker afspreken met vriendinnen, dat soort dingen.
Maar los daarvan... hoe kan het dat je je zo verveelt? Je bent nota bene samen. Ik woon alleen en ik verveel me al zelden op zondag. Lekker ontspannen met een boekje en een kopje thee, met mijn katje knuffelen, huis schoonmaken, muziek luisteren, beetje internetten, studeren (minder leuk ), de was doen, uitgebreid lunchen en/of uitgebreid koken...
En regelmatig ook lekker afspreken met vriendinnen, dat soort dingen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zondag 25 maart 2012 om 10:40
Ga lekker winkelen in Rotterdam, een boottochtje maken door de grachtjes van utrecht, heerlijk ergens lunchen op terras, naar het rijksmuseum, naar het strand van scheveningen, uitwaaien en winkeltjes kijken, een leuke film uitkiezen om naar de bios te gaan
Ik zou t wel weten als ik alleen mij en man hoefde te vermaken hoor!
Ik zou t wel weten als ik alleen mij en man hoefde te vermaken hoor!
zondag 25 maart 2012 om 10:43
zondag 25 maart 2012 om 10:44
Tja, misschien is het probleem dat we niet van dezelfde dingen houden.
Ik ga graag naar de bioscoop, de dierentuin, uit eten, winkelen etc. Vriend houdt niet zo van dat soort dingen. Dus doen we op zaterdag meestal ons eigen ding in de middag en zondag willen we iets samen doen. Maar is iedere week weer zoeken naar wat...l
Uiteindelijk komen we er altijd wel uit,
Maar toch vervelen we ons vaak.
Stom eigenlijk, als je kijkt naar hoeveel er te doen is.....
Ik ga graag naar de bioscoop, de dierentuin, uit eten, winkelen etc. Vriend houdt niet zo van dat soort dingen. Dus doen we op zaterdag meestal ons eigen ding in de middag en zondag willen we iets samen doen. Maar is iedere week weer zoeken naar wat...l
Stom eigenlijk, als je kijkt naar hoeveel er te doen is.....
zondag 25 maart 2012 om 10:46
zondag 25 maart 2012 om 10:47
zondag 25 maart 2012 om 10:48
quote:sandraatje90 schreef op 25 maart 2012 @ 10:44:
Stom eigenlijk, als je kijkt naar hoeveel er te doen is.....Dan wordt het tijd om op zoek te gaan naar iets wat jullie samen leuk vinden Lijkt me anders zo onbevredigend op de lange termijn.
Stom eigenlijk, als je kijkt naar hoeveel er te doen is.....Dan wordt het tijd om op zoek te gaan naar iets wat jullie samen leuk vinden Lijkt me anders zo onbevredigend op de lange termijn.
zondag 25 maart 2012 om 10:54
quote:Gamayun schreef op 25 maart 2012 @ 10:47:
Als jullie echt heel andere dingen leuk vinden, waarom dan ervoor kiezen om per se de hele dag samen door te moeten brengen?
Nouja, de dag door samen Moeten brengen klinkt alsof we het niet leuk vinden en het als een verplichting zien.
Is gewoon dat we iets leuks zoeken om te doen
Als jullie echt heel andere dingen leuk vinden, waarom dan ervoor kiezen om per se de hele dag samen door te moeten brengen?
Nouja, de dag door samen Moeten brengen klinkt alsof we het niet leuk vinden en het als een verplichting zien.
Is gewoon dat we iets leuks zoeken om te doen
zondag 25 maart 2012 om 10:56
zondag 25 maart 2012 om 11:04
ik ben alleen en heb veel te weinig aan de zondag, die is altijd zo ver volgepland dat ik gewoon tijd tekort kom. En dan nog niet eens met echte afspraken hoor, ik wil nl ook gewoon kunnen doen waar ik op dat moment zin in heb, heb de andere 6 dagen al verplichtingen genoeg...
Vandaag: auto wassen, lunchafspraak, dakterras zomerproof maken, uitgebreid koken, huis poetsen, wasjes draaien, in de zon liggen, eindelijk dat boek uitlezen, mijn nagels lakken, op bezoek bij zus, een wijntje drinken bij de buurman...
Ga ik nooit halen natuurlijk, maar dat geeft niet, ik ben al blij als ik vanavond in bed lig en terug kan denken aan een lekkere dag!
Vandaag: auto wassen, lunchafspraak, dakterras zomerproof maken, uitgebreid koken, huis poetsen, wasjes draaien, in de zon liggen, eindelijk dat boek uitlezen, mijn nagels lakken, op bezoek bij zus, een wijntje drinken bij de buurman...
Ga ik nooit halen natuurlijk, maar dat geeft niet, ik ben al blij als ik vanavond in bed lig en terug kan denken aan een lekkere dag!
zondag 25 maart 2012 om 11:12
zondag 25 maart 2012 om 11:15
quote:sandraatje90 schreef op 25 maart 2012 @ 10:44:
Stom eigenlijk, als je kijkt naar hoeveel er te doen is.....Doe gewoon lekker je eigen ding, alleen of met je eigen vriendinnen. Als je geen gezamenlijke interesses hebt, wat heb je dan eigenlijk met elkaar? Alleen de seks? Daar hoef je geen samenwoonrelatie voor te hebben, je kunt dan ook gewoon lekker latten en elkaar alleen zien voor de seks en de leuke dingen gewoon lekker zelf doen.
Stom eigenlijk, als je kijkt naar hoeveel er te doen is.....Doe gewoon lekker je eigen ding, alleen of met je eigen vriendinnen. Als je geen gezamenlijke interesses hebt, wat heb je dan eigenlijk met elkaar? Alleen de seks? Daar hoef je geen samenwoonrelatie voor te hebben, je kunt dan ook gewoon lekker latten en elkaar alleen zien voor de seks en de leuke dingen gewoon lekker zelf doen.