the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )
woensdag 14 maart 2012 om 16:43
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
zondag 25 maart 2012 om 10:56
hoi GB en alfea !
ik ben naar de muppets geweest in de bios vrijdag, leuke film, geweldige momenten maar een beetje te lang en het verhaal te hapsnap, heel jammer eigenlijk, hij had echt veel beter gekund met een ander verhaal en een duur van 90 minuten.
however, ik had hem niet willen missen, miss piggy zien als editor at large ( pun intended ) bij de vogue in parijs is ongelofelijk leuk.
gefeliciteerd met je schoonouders alf !
ik ben naar de muppets geweest in de bios vrijdag, leuke film, geweldige momenten maar een beetje te lang en het verhaal te hapsnap, heel jammer eigenlijk, hij had echt veel beter gekund met een ander verhaal en een duur van 90 minuten.
however, ik had hem niet willen missen, miss piggy zien als editor at large ( pun intended ) bij de vogue in parijs is ongelofelijk leuk.
gefeliciteerd met je schoonouders alf !
zondag 25 maart 2012 om 10:57
Thanks!
De boeken zijn erg goed GB. Met name de eerste. Laatste vond ik minder, maar ze zijn alledrie superspannend en ik kon ze niet wegleggen. De film vond ik erg geslaagd, miste niks uit het boek en volgens Alfman was het ook goed te volgen als je het niet had gelezen. Jennifer Lawrence is echt leuk! Ik vond haar ook al zo goed in Winter's Bone.
50 jaar, wow! Da's wel echt een hele prestatie zeg!
De boeken zijn erg goed GB. Met name de eerste. Laatste vond ik minder, maar ze zijn alledrie superspannend en ik kon ze niet wegleggen. De film vond ik erg geslaagd, miste niks uit het boek en volgens Alfman was het ook goed te volgen als je het niet had gelezen. Jennifer Lawrence is echt leuk! Ik vond haar ook al zo goed in Winter's Bone.
50 jaar, wow! Da's wel echt een hele prestatie zeg!
zondag 25 maart 2012 om 10:59
Was op de bank in slaap gevallen gisteravond. Werd om een uur of 2 wakker en heb meteen mijn klok verzet. Vanochtend dus niet gedesoriënteerd. Laptop stond nog aan. Heb meteen spammerT gemeld die hier had gespamd (niet alleen hier btw) en dat bericht was vanochtend al verwijderd. Er was kennenlijk een Mod aanwezig omdat een ontzettende frusti enorm liep te rellen.
zondag 25 maart 2012 om 11:02
Winters Bone had ik nog op mijn externe schijf staan, maar die werkt helaas niet meer. Maar zet 'm weer op m'n lijstje. Samen met 'the Hunger Games'. Het is wel vaker zo, bij een serie of trilogie, dat het eerste deel het beste is. Maar dat komt natuurlijk ook door het element van verrassing. Later ken je het al en dan is het nog wel spannend, maar niet meer nieuw. Kan mss wel beter eerst het boek gaan lezen dus?
zondag 25 maart 2012 om 11:03
Hmmm ik mis dat uurtje eigenlijk wel een beetje... nu al 11 uur ineens, gek. Terwijl ik het idee had dat ik redelijk op tijd was opgestaan...
We gaan zo even naar het tuincentrum om wat plantjes te halen als cadeau voor m'n ouders. Hoop dat ze dat leuk vinden, m'n vader klaagde van de week dat hij de tuin saai vond, dus vandaar. Normaal geef ik vaak wijn/drank en een etentje, maar dat mag mijn vader nu niet voor zijn gezondheid, dus wel lastig om iets te bedenken verder...
We gaan zo even naar het tuincentrum om wat plantjes te halen als cadeau voor m'n ouders. Hoop dat ze dat leuk vinden, m'n vader klaagde van de week dat hij de tuin saai vond, dus vandaar. Normaal geef ik vaak wijn/drank en een etentje, maar dat mag mijn vader nu niet voor zijn gezondheid, dus wel lastig om iets te bedenken verder...