Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
Mijn broer is deze week jarig. Moet ik ook nog even iets voor verzinnen. Tenminste. Hoeft niet per se, maar zou leuk zijn.

Weer aan t werk, met alles behalve zonnig humeur. (moe van te veel autorijden, met ruzie gaan slapen en moet ineens tot 11 uur vanavond werken, nu al uur op mn werk pfff)

Dus, zwarte koffie plies
Ik denk dat je de film meer waardeert als je het boek hebt gelezen GB, dus ik raad het zeker aan! Je hebt het ook zo uit.
hoi VD !

* zet een kop zwarte koffie neer, chocolaatje erbij ? *

toch geen ruzie met LC, hoop ik ?
Cadeaus voor mannen, moeilijk...

Alf, goed cadeau hoor, je hebt er over nagedacht dat ist belangrijkste toch?

Jullie weekendverhalen klinken goed!
Hai VD!

Fijn dat jullie ook denken dat het een goed cadeau is, dan twijfel ik niet meer zo

PTT, ja het is bij mijn vader, hij heeft o.a hoge bloeddruk en diabetes en moet heel streng voor zichzelf zijn op het moment.
Ben even douchen trouwens, zo terug!
ik heb morgen ''weekend'', nou ja iig iets leuks, ga shoppen /meeten met DR en ceci.
Jawel met lc, vanochtend spullen gepakt, ga naar huis vanavond.soms snapt hij me echt niet, raak ik alleen maar nog meer gefrustreerd van, geen zin om weer nacht te liggen woelen. Ben heel erg onredelijk geloof ik maar geen zin om sorry te zeggen

Dus, ik ga tussen 2 klussen door lekker naar t strand
Ohja jullie shopdate, leuk PTT!

Ik heb morgen ook weekend. Echt aan toe, even opladen voor weer n druk weekje.
tja VD, duim maar dat hij het met je goedmaakt dan.

het strand klinkt wel gaaf, ik twijfel of ik daar van de zomer niet sowieso eens een weekendje heen ga met zoon, qua geld kan het wel, 2 korte reisjes, we zullen wel zien.
Thnx, Alf, ga ik het boek even reserveren bij de bieb.

VD! Balen van je ruzie maar slim om even afstand te nemen. Ga je vandaag tussen 2 klussen door naar 't strand?
Ja, naar huis rijden in de tussentijd is de moeite niet, ff denken waar, ben nu in mr Brown-stad.. Denk dat ik naar zelfde als gister ga, kun je parkeren en daar weet ik de weg
Heb je zin in een koffie date? Of ga je liever alleen?
zoon wil graag naar dat museum van de mens, corpus, mij lijkt het vreselijk maar goed...

als we toch die kant opgaan kunnen we ook naar het sieboldhuis in leiden, dat lijkt me wel gaaf en hij houdt van japan, hem zal het ook boeien.

we zien wel, pokemonday kan ik toch niet onderuit, dit kan ik ook wel voor de herfstvakantie plannen natuurlijk.
Nee leuk! Maar ben nu nog wel ff aan werk, weet niet wat jouw planning is?
Mijn dag is volkomen open, vandaar. Heb wel zin om even naar 't strand te gaan (altijd eigenlijk ). Zeg maar hoe laat en waar.

Die tentoonstelling lijkt mij dus ook verschrikkelijk. Maar is hier al eerder ter sprake gekomen en veel lijkt het interessant (Pix, DR).
Ik zet t ff op lexa gb!
i know, ik zet me er wel overheen als we daarna iets anders gaan doen, het sieboldhuis lijkt me echt heel erg interessant.
He VD, wat naar! Lekker uitwaaien op het strand klinkt als een goed plan, zeker met een koffiedate erbij!

Korperwelte lijkt mij ook vreselijk, maar ik ben dan ook echt een watje

De zon komt er hier eindelijk door trouwens, was erg mistig vanochtend! Eens bedenken wat ik aan ga doen.
koerperwelten is minder eng dan met een lift door het menselijk lichaam reizen, denk ik, alfea, het idee alleen al...

als je jezelf inprent dat je naar kunst kijkt valt het volgens mij best mee, ook als je niet houdt van naar dode mensen kijken, van corpus kun je echt geen kunst maken, hoe je het ook probeert.

maar goed misschien gaan we in de zomervakantie wel een weekendje naar de belgische kust, dat wil ik eigenlijk liever en het is er ook mooi toch ?

( rond pokemonday heeft hij alweer school )
Oooh is dat weer wat anders. Dat lijkt me dan ook helemaal niks, haha.

Belgische kust is altijd leuk! daar kom ik vandaan
mij ook niet hoor, alf.

zoon is er al geweest met zijn beste vriend en diens ouders, hij vindt het er helemaal geweldig, je moet het natuurlijk wel treffen met het weer maar goed dat is overal zo als je niet naar het zonnige zuiden gaat.
Ik ben weleens aan de belgische kust geweest, maar kon het er niet erg vinden. Het was of héél druk (Knokke enzo) of nogal gezapig. Maar misschien heb ik iets gemist. Ik vond alleen Oostende wel okay.
ik ben sowieso graag in belgie, GB.

als het vakantiegeld binnen is beslis ik met zoon wel wat we gaan doen, als hij er zin in heeft is het al veel makkelijker een leuk reisje te hebben toch ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven