the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )
woensdag 14 maart 2012 om 16:43
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
zondag 25 maart 2012 om 11:15
Jawel met lc, vanochtend spullen gepakt, ga naar huis vanavond.soms snapt hij me echt niet, raak ik alleen maar nog meer gefrustreerd van, geen zin om weer nacht te liggen woelen. Ben heel erg onredelijk geloof ik maar geen zin om sorry te zeggen
Dus, ik ga tussen 2 klussen door lekker naar t strand
Dus, ik ga tussen 2 klussen door lekker naar t strand
zondag 25 maart 2012 om 11:26
zoon wil graag naar dat museum van de mens, corpus, mij lijkt het vreselijk maar goed...
als we toch die kant opgaan kunnen we ook naar het sieboldhuis in leiden, dat lijkt me wel gaaf en hij houdt van japan, hem zal het ook boeien.
we zien wel, pokemonday kan ik toch niet onderuit, dit kan ik ook wel voor de herfstvakantie plannen natuurlijk.
als we toch die kant opgaan kunnen we ook naar het sieboldhuis in leiden, dat lijkt me wel gaaf en hij houdt van japan, hem zal het ook boeien.
we zien wel, pokemonday kan ik toch niet onderuit, dit kan ik ook wel voor de herfstvakantie plannen natuurlijk.
zondag 25 maart 2012 om 11:34
zondag 25 maart 2012 om 11:36
koerperwelten is minder eng dan met een lift door het menselijk lichaam reizen, denk ik, alfea, het idee alleen al...
als je jezelf inprent dat je naar kunst kijkt valt het volgens mij best mee, ook als je niet houdt van naar dode mensen kijken, van corpus kun je echt geen kunst maken, hoe je het ook probeert.
maar goed misschien gaan we in de zomervakantie wel een weekendje naar de belgische kust, dat wil ik eigenlijk liever en het is er ook mooi toch ?
( rond pokemonday heeft hij alweer school )
als je jezelf inprent dat je naar kunst kijkt valt het volgens mij best mee, ook als je niet houdt van naar dode mensen kijken, van corpus kun je echt geen kunst maken, hoe je het ook probeert.
maar goed misschien gaan we in de zomervakantie wel een weekendje naar de belgische kust, dat wil ik eigenlijk liever en het is er ook mooi toch ?
( rond pokemonday heeft hij alweer school )