Spannende avond

25-03-2012 11:16 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik heb het volgende dilemma, ik as vrijdag een heel spannende avond voor de boeg. Een hoop onschuldig geflirt en voorspel van een aantal weken zal dan tot uiting komen. We kijken er al weken naar uit! Nu het volgende, afgelopen vrijdag kreeg ik ineens last van een doorbraakbloeding, ik heb de Yaz 24-4 nu voor de derde maand. Hoe kan ik z.s.m. die bloeding stoppen. Natuurlijk voor vrijdag! Met de pil kan ik nu niet stoppen aangezien ik dan niet beschermd ben. Kan ik bv een dubbele dosis van de pil innemen. Weet iemand een oplossing, ga het niet overleven denk ik als vrijdag niet kan omdat ik ongesteld ben. (kweet er zijn veel ergere dingen in de wereld en tuurlijk overleef ik het wel, maar kijk er al zolang naar uit....) Dank jullie we alvast voor een reactie....
Uhh... Je gaat hopelijk toch sowieso een condoom gebruiken......?

En voor het bloeden: google eens op beppy's.
Waarom stoppen? Dat is vrijdag toch wel over?
@ster89, zijn beide getest op SOA's......Thanks voor de tip van Beppy's, ga vtv nog naar de sauna, kan ik het uitproberen. Dubbele dosis pil zou niets uithalen....?
Dubbele dosis pil lijkt me niets nee, is het niet voor bedoeld en al de extra hormonen voor een nachtje? Lijkt me niets. Heb ook nooit gehoord dat dat zou werken.
Een dubbele dosis hormonen lijkt me nou niet echt gezond. Maar zo lang ben je toch niet ongesteld zeker, dat is pas over 5,5 dagen!

En anders neuk je nog gewoon even niet als je je daar niet prettig bij voelt. Dan bouwt de spanning nog wat verder op.
OMG
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het zal wel per persoon verschillen maar bij mij duurden doorbraakbloedingen tot de stopweek. En als ik dus niet stopte ging het maar door. Ik zou dus gewoon stoppen en een condoom gebruiken, want het lijkt me sterk dat je echt zeker weet dat hij SOA-vrij is.
Of je trekt je niks aan van de bloeding en hebt gewoon alsnog je spannende avond? Handdoekje op het bed (of strand, of in de SM-kelder, ik weet niet wat je zoal voor ogen hebt ;) ) en dan is er niks aan de hand!
zijn beide getest op SOA's

Whahahahaha!!!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Haha, zal tegen die tijd vast over zijn.. En anders; een echte schipper bevaart ook de rode zee

Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven