Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ja, dat dacht ik direct. Maar wat hoorde jij dat precies?
Wel gek dat hij haar dan heeft uitgekozen voor zijn team, je kunt toch meteen bedenken dat dat gezeik gaat opleveren...Dan die zoiets zei als dat mensen hun privezaken gescheiden moesten houden van het dansen. En als ze dat niet konden dat 1 van de twee moest vertrekken.
Anoniem_6491926aadf04
zondag 25 maart 2012 om 20:49
oh die ovenschaal uit de reclame is net zo zeiksnor als Alanna
Anoniem_6491926aadf04
zondag 25 maart 2012 om 20:51
quote:Summerdance schreef op 25 maart 2012 @ 20:48:
[...]
Maar dan staat de vraag....wie was de slechte neukerT?Een dansende negerT.. hoe nat kan de droom zijn?
Dan die zoiets zei als dat mensen hun privezaken gescheiden moesten houden van het dansen. En als ze dat niet konden dat 1 van de twee moest vertrekken.
Ja klopt, dat hoorde ik ook.
Hoewel hij het iets anders zei, maar doordat hij "personal or professional" zei (door het personal dus), dacht ik ook even: zie je wel
Haha Steph; ik heb een aantal versleten en dat was zeer plezant zullen we maar zeggen. Imeand die van nature veel ritme heeft is erg fijn Of zumba gaan doen, geloof me ook erg sexy.....
Anoniem_106410
zondag 25 maart 2012 om 20:56
quote:brommert schreef op 25 maart 2012 @ 20:43:
Haar stemmetje doet me denken aan die van Kim FeenstraDat zat ik nou ook de hele tijd te denken!
Steph nee hou nogeven vol. De dansen komen zo, denk ik. Wij houden ook stug vol. En Dan komt straks veel in beeld dat maakt een deel van deze trash ellende wel goed....