Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Sabeltandcavia schreef op 25 maart 2012 @ 21:11:

Apart, met die stoeltjes.

Zijn er helemaal geen blessures geweest deze week?Jawel, Jason van team Michel had iets aan z'n knie. Volgens mij viel het uitendelijk allemaal wel mee.
daar zit nu al meer seks in dan in het dansje van Jee Minee
Het komt door de muziek dat ik dit leuk vond...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dan vraagt zich ook af wat hij zichzelf heeft aangedaan dit seizoen.
Ja, wel eens met Dan, het was zo nu en dan best wel goed en soms ook gewoon niet.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
hm, ik weet niet of het Shakira was - klonk een beetje te traditioneel?

Inderdaad, sommige stukjes waren erg leuk, maar niet alles.
quote:Pippin schreef op 25 maart 2012 @ 21:21:

Dan vraagt zich ook af wat hij zichzelf heeft aangedaan dit seizoen.Dan doet niemeermee volgend jaar!
quote:fantastissima schreef op 25 maart 2012 @ 21:14:

Ik vind zoals gezegd het danser niveau echt slechter dan vorig jaar, jullie niet? Het waren toch allemaal professionele dansers? Wat ik hier zie is echt niet allemaal geschoold idd, of het nu klassiek of jazz of Latin is, de hiphoppers vallen echt uit de toon. Jammer. Dat zoveel mensen hiphop zo cool vinden dat het gewoon veel hoger gewaardeerd wordt dan de andere dansvloeren (leken snappen niet dat die veel moeilijker zijn)

Volgens mij waren het vorig jaar ook niet allemaal al geschoolde dansers, maar ik ben het met je eens dat ze beter waren. Maar dan kan ook weer door de choreografen komen natuurlijk, die zijn naar mijn idee ook slechter dit jaar.

En ik ben het heel erg met je eens pver dat hele hiphop-gedoe. Dat vond ik vorig jaar ook al. Maar ja, Dan is natuurlijk en hiphop-choreograaf, dus dat verklaart ook een beetje de liefde voor hiphop in dit programma natuurlijk.
Echt nie SD? OF zit je te fokken jonguh
Vind dit wel aardig... valt me mee.
leuk, maar ook een beetje rommelig voor ballet, volgens mij.
Jaakko verreweg het beste van vanavond

Leuk en mooi!
Waarom staat Lieke in een bankhangoutfit te presenteren?
Ik vind hier dingen van.
Eigenlijk vond ik Jaakko het beste vanavond.
Ze hebben die donkere jongen helemaal achterin gezet in het zwart zodat ie niet zo opvalt
Best wel leuk eigenlijk, alleen ik vind het wel amateur niveau.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ben het er wel mee eens dat het het beste was van de avond.
quote:Pippin schreef op 25 maart 2012 @ 21:23:

Echt nie SD? OF zit je te fokken jonguh Dan zit Dan lekker bij mij op de bank Nikita te kijken!
ah, geen balletachtergrond. Dacht dat er wel een paar bij zaten.
Oeps, ik was Vincent vergeten
Oh....we krijgen er nog 1
quote:Sabeltandcavia schreef op 25 maart 2012 @ 21:25:

Waarom staat Lieke in een bankhangoutfit te presenteren?Volgens mij probeert ze danserig over te komen, mat haar strakke broek en beenwarmers en v-hals-shirtje.
Je ziet zo dat die tafels heel wat hebben meegemaakt
quote:Sabeltandcavia schreef op 25 maart 2012 @ 21:25:

Waarom staat Lieke in een bankhangoutfit te presenteren?Nee joh dat zie je verkeerd, dit is een dance oufit
Ik dacht ook dat we al klaar waren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven