Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Klinkt als erg mooi Gold!

Aardbeien zijn zelfs al bijna op....
Lekker toch Coetje?

Ik heb 5 wassen weggewerkt en het echtelijk bed verschoond.

Straks dat schone bed in en morgen weer een poging doen om uit te slapen.

Hoe denken jullie erover om het weekend na Pasen (zaterdag 14 april) te meeten?
Ik vraag het straks even aan vriend,maar volgens mij moet dat lukken Goldie.Leukleukleuk!

Oudste 2 kinderen zijn naar ouders ex en gaan morgen met hen naar de Beekse Bergen.Uk en ik liggen samen in mijn bed,hij kijkt een dvd en ik forum en vriend ligt op de bank met visite.

Hij verveelt zich stierlijk dus vraagt gewoon iedereen om langs te komen

Ik ga straks nog wel even naar beneden om wat lekkers op tafel te zetten.
Hoe vind Uk dat Coe? Lijkt me wel heel raar voor het menneke. Of heb je hem beloofd morgen ook wat leuks te gaan doen?

Morgen naar de kofferbakverkoop. Mijn grote auto is afgeladen vol en ik heb niet alles mee kunnen nemen. Shame on me, wat een rommel verzamel je toch in de loop der tijd. Ik ben nu hier en daar nog wat bij aan het duwen, maar het wordt erg moeilijk. Vol is vol.

Nu maar hopen dat ik met heel weinig terug kom. Zou wat zijn zeg.
Mogguh

Het is hier in elk geval stil omdat ik een tentamen heb komende dinsdag.

Weer veel gebeurd bij jullie. Een vriend met gescheurde enkelbanden, da's niet handig. Coe. Blij dat zijn vrienden hem wel komen opzoeken.

Zoeb, hoop dat het volgende week beter gaat met je kuiten. Daarvoor Sam afzeggen is ook niet leuk. Ben benieuwd hoe het gaat met je kofferbakverkoop.

Goldie, ik weet de 14de nog niet. Als Oudste naar een jongerendag voor rouwverwerking gaat moet ik standby blijven. Hij is nog aan het denken hierover.

MissM, met mooi weer hóór je in de zon te zitten

Nuffig konijntje mocht verleden week van Oudste naar buiten. Hij vond de wenpogingen die ik had ondernomen te langzaam gaan. Ze wordt nog elke ochtend achternagezeten door Shirley, maar gisteren heeft ze aan zowel Shirley als Lucky een gezichtsbehandeling gevraagd en ook nog gekregen. Ze lijkt niet te beseffen dat dit wederzijds ook erg op prijs gesteld wordt.

Verder graaft ze holen. Dametje is dus gewoon een wilde meid buiten
Moggu...

Ik heb uitgeslapen

Nu een duf hoofd dus eerst wakker worden..
Mogguh

Ik heb ook uitgeslapen .

Die Lola heeft het maar goed bij jullie Mamzie.

Hoe is de kofferbakverkoop gegaan Zoeb?

Met een lege auto weer terug naar huis hoop ik?

Wij keutelen vandaag een beetje aan in huis en tuin.

Net de laatste was van gisteren opgevouwen dus de manden zijn weer EVEN leeg.

Vanmiddag geen plannen. Lekker.
Ik ga mijn voorraam zemen,zit allemaal duivenpoep op.Verder een wasje opvouwen en 1 in de machine.

Zoeb,Uk vind al die familiebanden maar lastig.Al moet ik eerlijk zeggen dat ouders van ex wel hun best doen.Nu waren ze in Oostenrijk geweest en brengen dan voor alledrie een kleinigheidje mee.Ook met Uk zijn verjaardag en Sinterklaas slaan ze hem nooit over.
Ik kan me voorstellen dat dat soms inderdaad lastig kan zijn Coetje.

Fijn dat het wat Ukkie betreft zo goed gaat.

Goldman, Troela en ik hebben in de tuin gewerkt en liggen nu languit.

Ik met een flinke hoofdpijn .
Balen van de hoofdpijn Goldie.

En Zoeb,hoe is het gegaan?Flink gecasht?

Ik heb ook maar weer gestofzuigd en ben met Uk weer een stukje gaan fietsen.Een lekker ijsje gegeten en toen weer terug naar huis.
Het was wel weer ijsjes-weer Coetje.

Gezellig hoor.

Zoeb, hoe is het gegaan vandaag?

Wij zijn de hele tijd thuis gebleven, alleen mijn meisjes zijn even de stad in geweest.

Ik heb het cadeautje van mijn Oudste al uit mogen pakken omdat ze morgenochtend vroeg weer vertrekt naar stage.

Het waren drie mooie theelichthangers die ik meteen aan de lamp boven de eettafel gehangen heb. Ze weet heel goed wat haar moeder mooi vind .
Nou ben er ook weer even.

Mamz wat leuk hoe het met het konijn gaat. Het blijkt dus een holbewonertje te zijn in in plaats van een huiskamerkonijn. Je schrijft er altijd zo leuk over.

Coe wat lief dat ze Uk niet vergeten. Hoe hebben de kids het gehad?

Ik ga proberen te komen met de meet. Leukleuk.

Ik heb goed verkocht. Alleen cd's kleren en schoenen. Nooit geweten dat ik voor een paar oude afgetrapte schoenen nog ¤ 4.- kan krijgen. De rommel van zolder kon ik weer mooi mee terug nemen. Haha. We zijn nu al verslaafd. We hebben veel lol gehad, het was mooi weer en we hebben goed verkocht. Wat wil je nu nog meer.

Verder kwam ik wel heel vies thuis, de wagen moest weer worden uitgeladen en toen ben ik gaan douchen en naar mijn zwager geweest, want er was heel onverwachts vanmorgen een shetlandveulentje geboren. Zo lief en zoooo klein.

Vanavond ben ik na het (friet) eten op de bank in slaap gevallen. Hoe gezellig. Laat naar bed, vroeg op en een uur korter. Nu ga ik naar bed.

Slaap lekker allemaal.
Moggu...

Goldie,van harte gefeliciteerd!!
Mogguh

Lang zal Goldie leven, lang zal Goldie leven lang zal Goldie leven in de gloria.

Hoera

Gold maak er een fijne dag van.
Zo,nu ben ik echt wakker..

Er is er 1 jarig,hoera hoera,dat kun je wel zien dat ben jij!!

Nu de jongens uit bed plukken,die hebben echt last van dat uurtje.

Gister niet in bed te krijgen en nu er dus niet uit...
Dank jullie wel maisjes!

Wat leuk dat je zo lekker verkocht hebt Zoeb.

Doe je een volgende keer weer mee?

Ik heb zelf ook een beetje last van dat zomertijd-uurtje Coetje. Kon gisteren de slaap niet vatten, maar was vanmorgen met geen stok uit bed te krijgen.

Nu: werken.
Ik heb Uk uit bed gepakt,beneden op de bank gezet en hij sliep gewoon verder

Hij is nu wel naar school hoor,hopelijk slaapt ie vanavond eerder dan half 11(dat was gister dus)

Ik ga ook werken en vanmiddag even langs de boer voor verse aardbeien.

De asperges waren trouwens heerlijk!!
Mogguh

Van harte, Goldie. De zeeuwse knoop doet me aan dingen van vroeger denken. Niet eens naar het plaatje gekeken. Geniet van je dag met Troela en manlief en hopelijk een boel visite

Zoebie, een shetlandveulentje, dat lijkt me enorm schattig.

Vandaag (zoals altijd vlak voor een examen) het idee dat ik al die feitjes nooit in mijn kop krijg. Vanochtend in elk geval is Middelste thuis, voelt zich niet kiplekker, en vanmiddag heb ik een afspraak met ggz én tandarts.

Koffietijd.
Hihi Mamzie, het zíjn ook dingen van vroeger, maar weer helemaal hip dezer dagen. Trendy, of hoe het dan ook heet .

Ik heb lekker gewerkt en nu neemt Goldman mij en Troela mee uit eten .
Hier even wat foto's om ervan te genieten. Een half uurtje geleden gemaakt. Zo ongeveer.

Veulentje

veulentje2

nummertje 3
Ach gossie Zoeb,wat ziet dat er aandoenlijk uit.

Gold,eet smakelijk

Mamz,alvast succes morgen,ik zal voor je duimen.

Ik heb gewerkt,boodschappen gedaan,vriend ge-entertaint,gekookt,was opgehangen en een witte magnum gegeten
Ik denk dat ik het ook leuk vind dat ze weer hip zijn, Goldie. Lekker, uit eten

Zoeb, dat beestje is erg aaibaar.

Coe, die witte magnum heb je verdiend!

Hier werd het een diepvriestompoes. Morgen serieus studeren. Morgen ook maar serieus de (nieuwe) schoonmaakster afzeggen, ik zie kennismaken op een dag dat ik examen heb niet zitten. Met name haar kennismaking met de enorme bende hier dan.
Lekker Coe weer magnums eten. Ik moest wel lachen om je lijstje.

Mamz het veulentje is nog niet aaibaar. Dat laat de mama niet toe. Ze is erg schuw (de mama) en erg voorzichtig met vreemden en alleen zwager kan haar lokken voor de foto's en zelfs toen kwam ze niet echt dichtbij. Komt misschien omdat haar vorige veulentje het niet heeft overleefd. Maar lief is ze wel om te zien. Allebei. De bezorgde mama en het kleintje. Binnenkort moet er nog eentje komen. Leuke hobby is dat toch. Het was een hobby van schoonvader en zwager is er meer verder gegaan. Hoewel de veulentjes altijd weer verkocht worden als ze volwassen zijn. Hoe jammer vind ik dat altijd.
Schattig Zoeb!!!!!

Ik vind 'em ook erg aaibaar.

Coetje, was ie lekker, die witte Magnum .

Ik heb lekker gegeten.

Niet te veel, maar gewoon lekker. En heel verstandig: Het toetje overgeslagen

Morgen eerst tennis, en dan koffieleut hier bij mij thuis met gebakjes van mijn bakker.

Net ben ik dus nog even met de stofzuiger en de stofdoek rond geweest, omdat ik daar morgenochtend echt niet vroeger voor op wil staan .
Moggu..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven