Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
donderdag 29 maart 2012 om 15:48
Ieuw Coe, rare mensen inderdaad. En als hij heeft betaald staat het er altijd dezelfde dag of de dag erna op. Dus geloof hem maar niet. Hij werd niet voor niets boos. Misschien betaald hij nu natuurlijk meteen. Hoop dan dat je geen kosten hebt aan het incassobureau. Je hebt er dan toch wel een dikke bonus opgezet voor administratiekosten.
donderdag 29 maart 2012 om 18:08
Echt een asociaal persoon!Kosten van incasso mag hij lekker betalen,kost ons niks.
Gelukkig reageerden andere mensen wel normaal.
Vrienden van ons zijn binnenkort 12,5 jaar getrouwd,hebben alles al,wat in godsnaam ga ik geven??Ben al een hele week aan het denken maar heb nu niet zoiets van,ja dat gaat hem worden
Jullie suggesties?
Gelukkig reageerden andere mensen wel normaal.
Vrienden van ons zijn binnenkort 12,5 jaar getrouwd,hebben alles al,wat in godsnaam ga ik geven??Ben al een hele week aan het denken maar heb nu niet zoiets van,ja dat gaat hem worden
Jullie suggesties?
donderdag 29 maart 2012 om 19:04
Nee, ik heb ook geen idee voor een origineel cadeau Coetje. (Een cadeaubon voor een etentje of zo? Wat is je budget?)
Goed geregeld, dat incassobureau. Wat een hork zeg.
Ik zat vanmiddag even op de bank met een tijdschrift en voelde mijn oogleden zwaar worden. Ben even gaan liggen en heb een paar uur liggen slapen.
Nou ja, ik zal het wel nodig hebben gehad
Vanavond nog naar toneelrepetitie.
Morgen weer een dagje werken.
Goed geregeld, dat incassobureau. Wat een hork zeg.
Ik zat vanmiddag even op de bank met een tijdschrift en voelde mijn oogleden zwaar worden. Ben even gaan liggen en heb een paar uur liggen slapen.
Nou ja, ik zal het wel nodig hebben gehad
Vanavond nog naar toneelrepetitie.
Morgen weer een dagje werken.
donderdag 29 maart 2012 om 19:24
Lekker zo'n tukkie hoor!Veel plezier op de toneelrepetitie.
Budget is 50-75 euro.
Ik denk nog even verder
Ik hoop ook op tijd te tukken,morgen ook werken,s'middags pedicure en daarna vrienden te eten.Uiensoep met stokbroodjes gesmolten kaas,varkenshaas gewikkeld in spek en erwtjes op "franse wijze"met aardappelrozetjes uit de oven.Toetje nemen ze zelf mee.
Budget is 50-75 euro.
Ik denk nog even verder
Ik hoop ook op tijd te tukken,morgen ook werken,s'middags pedicure en daarna vrienden te eten.Uiensoep met stokbroodjes gesmolten kaas,varkenshaas gewikkeld in spek en erwtjes op "franse wijze"met aardappelrozetjes uit de oven.Toetje nemen ze zelf mee.
zaterdag 31 maart 2012 om 09:56
Veel plezier met je feestje vandaag Goldie!Ik hoop dat je goed verwent wordt
Zoon is naar de voetbal,ik ga zometeen naar de bakker en slager en vanmiddag over de markt voor fruit.
Einde van de middag hebben we een housewarming bij vrienden met bbq,jammer dat het niet zo'n lekker weer is als vorige week.
Fijne dag lieverds!
Zoon is naar de voetbal,ik ga zometeen naar de bakker en slager en vanmiddag over de markt voor fruit.
Einde van de middag hebben we een housewarming bij vrienden met bbq,jammer dat het niet zo'n lekker weer is als vorige week.
Fijne dag lieverds!
zaterdag 31 maart 2012 om 10:20
zaterdag 31 maart 2012 om 10:58
Mogguh,
Veel plezier vanavond Gold.
Wij hebben vanavond ook een feestje. Jan zijn 60e verjaardag. Ben er al druk mee, maar alle boodschappen zijn binnen.
Nu nog opruimen. Hij weet er nog steeds niets van.
Mooie auto Gold, jammer dat ie nog niet klaar is.
Ik ga snel aan de slag. Moet nog veel te veel doen.
Veel plezier vanavond Gold.
Wij hebben vanavond ook een feestje. Jan zijn 60e verjaardag. Ben er al druk mee, maar alle boodschappen zijn binnen.
Nu nog opruimen. Hij weet er nog steeds niets van.
Mooie auto Gold, jammer dat ie nog niet klaar is.
Ik ga snel aan de slag. Moet nog veel te veel doen.
zaterdag 31 maart 2012 om 11:13
zaterdag 31 maart 2012 om 12:25
zaterdag 31 maart 2012 om 12:48
Hij is dinsdag jarig. En hij weet dus van niets. Haha. Echt niet. Al zullen zijn collega's vandaag wel van die rare dingen zeggen.
Normaal drinken ze altijd een pilsje na het werk en dat komen ze nu hier doen. Dus hij zal het wel raar vinden.
Komt ie met de fiets naar huis en dan zitten al zijn collega's al hier.
Normaal drinken ze altijd een pilsje na het werk en dat komen ze nu hier doen. Dus hij zal het wel raar vinden.
Komt ie met de fiets naar huis en dan zitten al zijn collega's al hier.
zaterdag 31 maart 2012 om 16:11
Ik ben ook benieuwd wat Jan van de verrassing vind Zoeb.
Het lijkt mij zelf in ieder geval heel erg leuk.
Ik ben met de stofzuiger rond geweest en het huis is redelijk visite-klaar.
Gelukkig verwacht ik mijn gasten pas vanavond.
Minder leuk was dat ik van een paar mensen niet weet of ze nu wel of niet komen en áls ze komen met hoeveel. Het zou dus erg rustig kunnen worden, maar ook heel druk.
Nou ja, er is taart en er zijn hapjes genoeg.
Alleen de koelkast nog even aanvullen met bier.
Het lijkt mij zelf in ieder geval heel erg leuk.
Ik ben met de stofzuiger rond geweest en het huis is redelijk visite-klaar.
Gelukkig verwacht ik mijn gasten pas vanavond.
Minder leuk was dat ik van een paar mensen niet weet of ze nu wel of niet komen en áls ze komen met hoeveel. Het zou dus erg rustig kunnen worden, maar ook heel druk.
Nou ja, er is taart en er zijn hapjes genoeg.
Alleen de koelkast nog even aanvullen met bier.