It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

haha daar heb ik dus ook last van.

We zijn echte kreeftjes
Ooooh, is het dáárom! Ik ben ook een kreeft dus...

En ja, ik kijk vaak naar de Lama's als ik tijd heb, maar ik vind ze een beetje flauw de laatste tijd. Waren ze leuk toen jij er was? Ik ga ze in juni bekijken in het theater in Utrecht, ben benieuwd!

Enne, Kreeft,ik had geen azijn in huis, maar heb ontdekt dat koken met veel knoflook en de dag erna pannenkoeken ook wonderen doet! Maar ik zal 'em onthouden, want de lucht was echt VIES!

Trouwens, Vinyl, hoe was je koffie op zaterdag??? (toch?)
@Tim, nou lekker weer dan! Ik vind dat ook zo hoogstirritant als iemand gewoon niets meer laat horen. Inderdaad één berichtje en voor jou meer duidelijkheid. Nou ja, ik hoop dat je er niet al te erg mee zit.

@Vinyl, oh leuk! Ik kijk ook vaak de lama's, dus ik zal volgende week eens even goed opletten

@Kreeft, fruitschotels, goed man! Ik had toevallig eergister nog een gesprekje met de kinderen in mijn klas over fruit eten. Nou echt, er waren zoveel kinderen die niet elke dag fruit eten thuis. Dus ik ben het maar weer aan het stimuleren in de klas en dat leverde wel weer twee extra bananen op!

En helaas, ik ben geen kreeft, zoals mijn nick al aangeeft ben ik een tweelingen.
quote:Tientje79 schreef op 15 maart 2008 @ 09:51:

Ooooh, is het dáárom! Ik ben ook een kreeft dus...

En ja, ik kijk vaak naar de Lama's als ik tijd heb, maar ik vind ze een beetje flauw de laatste tijd. Waren ze leuk toen jij er was? Ik ga ze in juni bekijken in het theater in Utrecht, ben benieuwd!

Enne, Kreeft,ik had geen azijn in huis, maar heb ontdekt dat koken met veel knoflook en de dag erna pannenkoeken ook wonderen doet! Maar ik zal 'em onthouden, want de lucht was echt VIES!

Trouwens, Vinyl, hoe was je koffie op zaterdag??? (toch?)

Nou, het gekke is dat de opnames superleuk waren. Maar op tv toch minder... Het duurt iets meer dan een half uurtje op TV terwijl de opnames 2,5 uur duurden. Dat was echt super. Vooral de humor en pesterijtjes tussen de scenes door waren super. Jammer dat je dat op tv niet ziet he?

Oh, en mijn afspraakje op zaterdag (die bedoel je denk ik?) was wel leuk, maar verder niks. Was gezellig, maar ik had er niks mee verder.

Dus... terrasjes optie bij mooi weer om mannen te speuren blijft open staan!
Ach, we hebben nog 8 maanden te gaan tot de volgende kerst
Nou vandaag weer de fruitschaal, met 3 bananen, 2 sinasappels, een meloen, 3 bananen en 3 kiwi's. Misschien een beetje overdreven, maar wel lekker.

Trouwens Vinyl, is het de uitzending van volgende week vrijdag waar je inzit? En wat draag je? Want het is leuk om mee te genieten.

Tim, geef de hoop nog niet op he. Had je haar ook gezegd of je haar leuk vond? Want dat schijnt toch het halve werk te zijn.

Trouwens veel kreeften hier. Ik had het nog niet gezegd, maar het is waarschijnlijk duidelijk, dat ik dus ook een kreeft ben.
Wat vinden jullie van deze? Perel vermomt als Vinyl

Hahaha, hij is wel errug leuk!
quote:Vinyl schreef op 15 maart 2008 @ 12:26:

[...]

Nou, het gekke is dat de opnames superleuk waren. Maar op tv toch minder... Het duurt iets meer dan een half uurtje op TV terwijl de opnames 2,5 uur duurden. Dat was echt super. Vooral de humor en pesterijtjes tussen de scenes door waren super. Jammer dat je dat op tv niet ziet he?

Oh, en mijn afspraakje op zaterdag (die bedoel je denk ik?) was wel leuk, maar verder niks. Was gezellig, maar ik had er niks mee verder.

Dus... terrasjes optie bij mooi weer om mannen te speuren blijft open staan!

Oh gelukkig, dan zal het in het theater ook wel leuk zijn, denk ik zo!

Hmm... toch jammer dat het bij koffiedrinken gebleven is. Alhoewel: met wie kan ik anders leuke mannen spotten op het terras?? Moeten we wel eens gaan doen!

Ik voel aan mijn water dat het weer de goede kant op gaat , voor we het weten is het lente ! Volgend weekend al Pasen, voor mijn gevoel was het vorige week pas kerst - is dat een teken van aftakeling

Het is nu al wel een lekker temperatuurtje, zonnetje komt helaas niet door de wolken hier. Maar wel mooi weer om mijn balkonnetje eens aan te pakken. Volgend weekend maar eens vulling voor mijn plantenbakken halen, dat ziet er altijd wel gezellig uit!
quote:kreeft1 schreef op 15 maart 2008 @ 14:49:

Trouwens Vinyl, is het de uitzending van volgende week vrijdag waar je inzit? En wat draag je? Want het is leuk om mee te genieten.

.

Yep, de 21e. Ik heb een zwarte blouse aan. Blond haar.

Tot zover mijn anonimiteit, hahaha
quote:Tientje79 schreef op 15 maart 2008 @ 16:54:

[...]

Oh gelukkig, dan zal het in het theater ook wel leuk zijn, denk ik zo!

Hmm... toch jammer dat het bij koffiedrinken gebleven is. Alhoewel: met wie kan ik anders leuke mannen spotten op het terras?? Moeten we wel eens gaan doen!

Ik voel aan mijn water dat het weer de goede kant op gaat , voor we het weten is het lente ! Volgend weekend al Pasen, voor mijn gevoel was het vorige week pas kerst - is dat een teken van aftakeling

Het is nu al wel een lekker temperatuurtje, zonnetje komt helaas niet door de wolken hier. Maar wel mooi weer om mijn balkonnetje eens aan te pakken. Volgend weekend maar eens vulling voor mijn plantenbakken halen, dat ziet er altijd wel gezellig uit!

Ja, zal vast leuk zijn, alleen Patrick is er dan niet bij? Of had ik dat verkeerd gehoord?

En als het mooi weer is gaan we eens een terrasje pakken inderdaad, lijkt me leuk!
quote:kreeft1 schreef op 15 maart 2008 @ 14:53:

Wat vinden jullie van deze? Perel vermomt als Vinyl

[afbeelding]

Hahahaha

Hoe kom je daar nou bij?

Ik google op alles, dus soms kom je gewoon wat tegen!
quote:tweeling26 schreef op 15 maart 2008 @ 10:55:

@Tim, nou lekker weer dan! Ik vind dat ook zo hoogstirritant als iemand gewoon niets meer laat horen. Inderdaad één berichtje en voor jou meer duidelijkheid. Nou ja, ik hoop dat je er niet al te erg mee zit.

Tja tweeling26, ik heb er dus echt helemaal niets meer van gehoord. En bel ik, dan krijg ik alleen maar de voicemail...

Idd irritant en frustrerend dat je tegenwoordig zo met elkaaar omgaat. Juist door de manier waarop, blijf het steeds door je kop malen (en maakt het je nog onzekerder en voorzichtiger).

één berichtje zo er toch vanaf moeten kunnen.
Kreeft, het moest wat zijn zeg, dat hij míjn enneagramtype ging maken :-D. Nee hoor, mijn type kende ik al, maar hij ging mij wel even haarfijn uitleggen wat wél, en wat níet klopte omtrent Tangerine. Ik zal je de details besparen, maar hij zat er redelijk naast .

Ik vertelde hem ook dat ik niet zo goed ben met relaties, hij kijkt mij diep in de ogen en zegt: 'ja maar... waar ben je dan báng voor....' Eeeeh, nou daarvoor dus
Vinyl, nou ja, je hebt in ieder geval wel een gezéllig afspraakje gehad... en in de zomer kom ik ook wel bij jou en Tien zitten, samen op mannejacht

meestal kijk ik geen lama's (ik heb geen tv gids en ik vergeet ALTIJD wanneer welke programma's op tv zijn), maar ik ga dit keer proberen het te onthouden. Vind het toch wel bijzonder dat we jou daar kunnen sptten! Hoe laat en welk net?

Tim, wel lullig dat ze níks meer laat horen. Ik laat zelf dingen het liefst een beetje 'doodbloeden' zeg maar, gewoon af en toe nog een smsje en wat spreken en zo, maar niet te intensief. Meestal valt het kwartje dan wel, en dan kun je daarna ongestoord kennissen zijn die af en toe nog eens de kroeg inkunnen... níks meer laten horen vind ik wel wat laf, jammer dat het zo gelopen is.
@ Tang: het is op vrijdagavond, ik geloof 21.15 uur op Ned. 3

PS. www.tvgids.nl is mss wel wat voor jou?

Ik vind het ideaal!
He ja, gezellig, met zijn allen op het terras!

Ik kijk ook altijd op www.tvgids.nl, superhandig.

Ik moet zo van mezelf even gaan hardlopen, maar ik moet de motivatie echt uit mijn tenen halen, wat een baggerweer zeg... Alhoewel, als het niet te hard regent, is het best lekker. Maar de bank en een leuke film is óók leuk Wilde eigenlijk mijn balkon van onder tot boven poetsen, maar met dit weer is dat een beetje zinloos.

Nou ja, zo mezelf maar even naar buiten schoppen, dan is het het snelst voorbij!

Jullie nog leuke plannen vandaag?
quote:tangerine schreef op 15 maart 2008 @ 23:07:

Ik vertelde hem ook dat ik niet zo goed ben met relaties, hij kijkt mij diep in de ogen en zegt: 'ja maar... waar ben je dan báng voor....' Eeeeh, nou daarvoor dus
Ik probeer nog steeds uit te zieken, maar het wil nog niet zo.

Hardnekkig hoor!

Dus lekker rustig aan hier in huize Vinyl
Ja tim, ik snap dat dus ook niet. Wat is er nou zo moeilijk aan één berichtje met sorry het wordt toch niets ofzo? Ik had dat van de zomer ook, ook een onwijs leuke date gehad en hij had het al over de volgende keer afspreken en puntje bij paaltje hoorde ik helemaal niets meer. Zo raar! en inderdaad brengt dat meer onzekerheid met zich meer dan een gewone 'afwijzing'....

Vinyl, beterschap! De dingen die momenteel heersen gaan inderdaad niet zo snel over. Balen hoor! Maar je hebt in ieder geval nog genoeg te dromen over je aankomende VS-plannen

Tientje, succes met hardlopen. Het weer is inderdaad niet zo best. Maar waarschijnlijk heb je wel een goed gevoel achteraf.

Haha Tangerine, wat een date zeg, daar zouden ook mijn haren recht van overeind gaan staan.

Nou ik ga zo maar eens een poging wagen tot opruimen en moet nog studeren en wat dingen voor mijn werk voorbereiden.
De jongste wil graag voetballen, maar ik vind het nog te nat.
@tweelingen: ach dat woordje "sorry" is nergens voor nodig.

Maar niets laten horen en op RP ondertussen een andere foto plaatsen en verder zoeken, vind ik van het niveau "laag"..

(Daar wil ik dan ook niets meer mee te maken hebben).

Wat jou overkomen is getuigd ook van gebrek aan respect.

Tangerine heeft wel sjans tijdens haar date.

Bravo, je doet het beter dan wij haha...
@Kreeft:

Hebben ze nog geen Wii zodat ze lekker in de woonkamer kunnen voetballen ????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven