Mode & Beauty alle pijlers

bikini 2012

26-03-2012 11:15 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke bikini scoren/dragen we deze zomer?
Misschien ben ik gewoon een kleinzerige zeurpiet dan ;)
quote:Nachttrein schreef op 26 maart 2012 @ 16:22:

Misschien ben ik gewoon een kleinzerige zeurpiet dan ;)Haha, vast niet. Er zijn ook heel veel vrouwen die last van hun rug hebben met deze cupmaat. Dat ik er geen last van heb, zegt niets over de rest
http://www.damestassenenz ... biza/peace-for-poppy.html

Deze, heb er 2 zwart en wit zijn zo super leuk!
Ik heb meerdere broekjes, meestal koop ik ze op vakantie.

Ik heb 1 keer een string gekocht, maar daar voel ik me niet zo happy in. Zeker niet op Nederlandse stranden. Toch neem ik altijd mijn string mee in mijn strandtas. Want ik vind het wel zo leuk om mijn billen te laten bruinen. Alleen voel ik me er niet lekker in. Thuis laat ik mijn billen lekker bruinen. Niemand kan me zien.

Groetejes,

Debby
Ik heb een leuke gezien bij de V&D.

Ik heb altijd moeite om een goed zittend broekje te vinden voor mijn mn dikke billen.
quote:Daaromniet schreef op 26 maart 2012 @ 17:58:

Ik heb een leuke gezien bij de V&D.

Ik heb altijd moeite om een goed zittend broekje te vinden voor mijn mn dikke billen.Ik hoop dat die ik besteld heb ook goed zit, want ik heb hetzelfde probleem. Heb een S besteld, maar ik hoop dat mijn kont erin past, want die is dikker dan de rest.
@leukemode, die bikini's van bikinibiza zijn idd erg gaaf. beetje het zelfde idee als die van mij, maar die is van missbikini.
quote:flip123456789 schreef op 26 maart 2012 @ 18:04:

[...]

Ik hoop dat die ik besteld heb ook goed zit, want ik heb hetzelfde probleem. Heb een S besteld, maar ik hoop dat mijn kont erin past, want die is dikker dan de rest.Een S is veel te klein voor mij helaas. Meestal kom ik uit op een maat 40. En de rest van mn lichaam is 36/38. Bah!
quote:debbeb schreef op 26 maart 2012 @ 17:47:

Ik heb meerdere broekjes, meestal koop ik ze op vakantie.

Ik heb 1 keer een string gekocht, maar daar voel ik me niet zo happy in. Zeker niet op Nederlandse stranden. Toch neem ik altijd mijn string mee in mijn strandtas. Want ik vind het wel zo leuk om mijn billen te laten bruinen. Alleen voel ik me er niet lekker in. Thuis laat ik mijn billen lekker bruinen. Niemand kan me zien.

Groetejes,

Debby

Ik had tot vorig zomer ook nooit een string op het strand en zwembad aangehad.

Maar ik was 2wkn met mijn zus op Rhodos,daar zag ik het op het strand best veel, dus heb er daar 2 gekocht.

Voelde in het begin wel ff vreemd ofzo, maar was er best snel aan gewend.

En jah bruine billen, veel mooier (vind ik)
quote:loes1984 schreef op 26 maart 2012 @ 18:27:

[...]

Ik had tot vorig zomer ook nooit een string op het strand en zwembad aangehad.

Maar ik was 2wkn met mijn zus op Rhodos,daar zag ik het op het strand best veel, dus heb er daar 2 gekocht.

Voelde in het begin wel ff vreemd ofzo, maar was er best snel aan gewend.

En jah bruine billen, veel mooier (vind ik)

Had je zus ook een string?

Ik ben misschien een beetje een kuddedier, als mijn vriendin het niet doet, dan doe ik het ook niet. Ik heb dat ook met topless, alhoewel ik steeds vaker topless ga. Misschien moet ik met een string ook gewoon even doorzetten.

Mijn man vind het wel leuk staan, alleen als ik met een vriendin naar het strand ga, dan pas ik mezelf vaak aan haar aan.
@debbeb, nee mijn zus droeg geen string. Ze lag wel topless te zonnen.

Ze vind zelf dat ze de billen er niet meer voor heeft. Kan me herinneren dat ze het vroeger wel eens deed.

Ik had het dus tot vorig jaar nooit gedaan, maar draag het voor mezelf, en zoals ik zei. Ik vind het mooier als je helemaal bruin bent
Verschrikkelijk vind ik het altijd, een goed passende bikini vinden.

Het bovenstukje moet wel wat ondersteuning bieden, liefst rechte bandjes (geen halter), beugels, maar geen vulling!! Het broekje moet niet al te hoog zitten, liefst wat bredere zijkanten zodat deze niet snijden (ik vind dat alles zo snel snijdt waardoor je lelijke rollen krijgt).

Ik moet begin mei bevallen, tot die tijd heb ik een leuke bikini van de hema, gewoon simpel zwart maar voldoet wel aan mijn eisen. Daarna denk ik dat ik ook maar voor een badpak ga. Dan heb ik niet meer de buik om in bikini te hijsen...
't is eigenlijk een beetje absurd hoe spamgevoelig dit forum is
Nou....en nog steeds geen plaatjes kunnen plakken is ook een hele frustratie, pfffff.
hahaha. Ergens wel herkenbaar loes1984, ik weet nog toen ik een jaar of 16 was, mijn 3 jaar oudere zus ook een string bikini had. Ik moest en zou dat ook, maar mocht het eigenlijk niet, dus er toen zelf 1 gekocht. Tot groot genoegen van mijn ouders Ahum...

Maar goed, inmiddels een jaar of 11 verder draag ik ze nog steeds. Ook ik vind het mooier als "alles" bruin is. Je benen lijken langer en als je zo als ik altijd string ondergoed draagt, is het gewoon mooier.

Anders ben je mooi bruin en heb je van die spier witten borsten en billen. Maar goed das natuurlijk heel persoonlijk.

Merel
Ik zou willen dat ik her het lef voor had, maar helaas, te preuts :( Oh, en ik vind 't ook helemaal niet zo erg om m'n enorme achterste een béétje meer te bedekken
Wow die bikini's van missbikini en bikinibiza zijn echt gaaf, maar erg prijzig hoor, heb gisteravond een beetje rond gekeken.

Thanks voor de tips.

@mimisaur en debbeb, ik dacht ook altijd er te preuts voor te zijn hoor,maar heb ze dus toch vorig zomer gedragen.

@ikke.merel, droeg jij vroeger toen je 16 was een string op het strand waar je ouders bij waren dan?
@loes1984, JA.
quote:loes1984 schreef op 26 maart 2012 @ 19:48:

@debbeb, nee mijn zus droeg geen string. Ze lag wel topless te zonnen.

Ze vind zelf dat ze de billen er niet meer voor heeft. Kan me herinneren dat ze het vroeger wel eens deed.

Ik had het dus tot vorig jaar nooit gedaan, maar draag het voor mezelf, en zoals ik zei. Ik vind het mooier als je helemaal bruin bent

Loes, Ik ga ook topless, daar heb ik geen moeite mee ook niet als ik ga zwemmen. Met een string denk ik dat iedereen me na loopt te staren. Misschien moet ik me hier gewoon overheen zetten.

De eerstvolgende stranddag wil ik het toch weer preberen.

Vanmiddag heb ik nog lekker in de tuin liggen bakken.
String qua broekje is uit dit jaar.
Ik wil een bikini, voorgevormd (wegens veel afgevallen moeten de boobies toch echt ondersteund worden), halter, niet te druk en vooral niet te duur.

Maat 38 en cup D. Suggesties? Ik kom niet verder dan Wehkamp en H&M maar misschien mis ik nog briljante andere online shops....Oh ja, ik vind printjes erg leuk maar liefst in een uni-kleur, aangezien ik op mijn vel al genoeg printjes heb staan...wordt anders zo druk he...
quote:ikbenbloem schreef op 28 maart 2012 @ 09:47:

String qua broekje is uit dit jaar.

Jah joh, die zijn al jaren uit...hier in Nederland dan.

het lijkt soms wel of het string bikini broekje hier door de winkels geboycot wordt.

In het buitenland zijn ze volop verkrijgbaar.

Ik was vorig zomer op Sandinie ( Porto Cervo) daar was de string gewoon gemeengoed op het strand!

Merel
@ikke.merel,

Helemaal mee eens, op Rhodos was dat ook het geval.

Ook ik heb ze hier nog niet gezien in de winkels.
Deze heb ik net gekocht met 20% kortingssticker bij V en D! :-)

Bikini
In de winkels zijn ze behoorlijk taboe.

Met google kwam ik deze site tegen. www.brazilianbikinishop.com Hier hebben ze leuke strings.

Heeft iemand ervaring met deze shop?

Groetjes, Debby

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven