Zondag

25-03-2012 10:31 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames!

Wat doen jullie nou zoal op zondag. Zijn op internet al zoveel topics over te vinden maar er staat nooit iets leuks tussen.

Vriendlief en ik vervelen ons altijd op zondag en komen nooit verder dan ergens of bij iemand een drankje doen....

En jullie?
Ik herken het enigzins, wij hebben vaak hele plannen, en dan is het zondag, zijn we zo moe van de drukke week dat we alleen maar met een boek/film op de bank hangen. Dus denk niet dat je wat 'moet' doen, gewoon lekker niks doen is ook wel eens heel fijn!

Wat wij vandaag gaan doen;

Ik ga zo naar de sauna met mijn moeder, manlief gaat met een vriend mountainbiken en daarna voetbal kijken.

Als we samen iets gaan doen is het meestal zoiets als;

Tentoonstelling/Museum

Bos/strand met de honden

Winkelen

Bioscoop

Sporten/zwemmen/sauna
Wil je op onze kinderen passen? Ze houden je wel bezig op zondag.
Not a day goes by I don t think about you.
Dan doe jij de ene keer iets wat hij wil, en hij de andere keer iets wat jij wil.

Je moet elkaar toch een beetje tegemoet komen lijkt mij.

Als je het leuk hebt met elkaar heb je het overal leuk.
Gezellig samen met mijn vriend. Lekker samen koken, filmpje kijken, winkelen, zoveel te doen :-D

Als vriend niet kan (wonen niet samen) ga ik gezellig wat met vrienden doen of naar familie. Verveel me zelden
Je vertelt nu wat jij leuk vindt en hij niet, maar wat vindt hij dan wél leuk? Misschien kun je dan gewoon een keertje meegaan?

Sauna? Bos? Strand? Stad? Schaatsen? Bowlen? Museum? Fietsen? Rommelmarkt? Toeristische attractie? Ergens lunchen? Uit eten?
Wij gaan zo een stukje fietsen en dan picknicken.

Zondag is onze dag, Vaak gaan we wandelen, film kijken, in een parkje zitten, naar het bos, op het balkon met lekkere hapjes of lekker heel de dag in bed.
Vervelen???

Huis poetsen, de tuin doen, een stuk wandelen in je eigen buurt, naar het strand om te wandelen, hapje te eten en lekker iets drinken op het terras, daarna film pakken, naar de stad terrasje pakken, stuk fietsen, naar de film, huiswerk maken, op visite bij familie of vrienden, afspreken met vrienden in een kroeg waar een leuke band speelt? Wandeling in het park, boodschappen? Sauna?

Genoeg te doen op zondag!! Zeker met het prachtige lenteweer van vandaag!

Verveel me geen moment!
Vervelen doe ik me bijna nooit, maar ik vind het in de winter soms ook wel lastig om 'iets leuks' te bedenken. En dan bedoel ik vooral iets wat we niet standaard elke week doen (zoals filmpje kijken en dat soort dingen).

Nu het mooie weer er aan komt wordt dat weer makkelijker. We gaan dan vaak wakeboarden (nog heeeeeeeel ietsje te koud), of naar een zwemvijver. Openluchtmusea's zijn ook favoriet hier (andere museau vind ik meestal niet zo leuk :p), met het mooie weer zijn er ook weer meer festivals in de stad etc.

Ja ik vind mijn zondagen een stuk leuker wanneer de winter weg is
Ik heb er in de winter oom vaker last van.

Wij gaan in de zomer ook vaak wandborden. Trailer achter de auto en richting Lopik, waar we de boot erin gooien. Supervet is dat altijd.

Maar op die regenachtige, druilerige, koude zondagen is het altijd wel wat lastiger.

Afgelopen zondag zijn we naar het tuincentrum geweest, daarna brak de zon door en even bijgekleurd. Savonds nog lekker uit eten!
Up.

Een leuke tip (denk ik) voor a.s. zondag.

http://www.swanmarket.nl/

*Ik maak geen reclame, maar zag dit ergens voorbij komen*.
Langs bij familie/ vrienden, naar bossen/ strand, fietsen, lekker koken, klusjes die blijven liggen, boek lezen, binnen tennisbaan afhuren, film kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven