Zondag
zondag 25 maart 2012 om 10:31
zondag 25 maart 2012 om 11:16
Ik herken het enigzins, wij hebben vaak hele plannen, en dan is het zondag, zijn we zo moe van de drukke week dat we alleen maar met een boek/film op de bank hangen. Dus denk niet dat je wat 'moet' doen, gewoon lekker niks doen is ook wel eens heel fijn!
Wat wij vandaag gaan doen;
Ik ga zo naar de sauna met mijn moeder, manlief gaat met een vriend mountainbiken en daarna voetbal kijken.
Als we samen iets gaan doen is het meestal zoiets als;
Tentoonstelling/Museum
Bos/strand met de honden
Winkelen
Bioscoop
Sporten/zwemmen/sauna
Wat wij vandaag gaan doen;
Ik ga zo naar de sauna met mijn moeder, manlief gaat met een vriend mountainbiken en daarna voetbal kijken.
Als we samen iets gaan doen is het meestal zoiets als;
Tentoonstelling/Museum
Bos/strand met de honden
Winkelen
Bioscoop
Sporten/zwemmen/sauna
zondag 25 maart 2012 om 11:31
zondag 25 maart 2012 om 17:52
Vervelen???
Huis poetsen, de tuin doen, een stuk wandelen in je eigen buurt, naar het strand om te wandelen, hapje te eten en lekker iets drinken op het terras, daarna film pakken, naar de stad terrasje pakken, stuk fietsen, naar de film, huiswerk maken, op visite bij familie of vrienden, afspreken met vrienden in een kroeg waar een leuke band speelt? Wandeling in het park, boodschappen? Sauna?
Genoeg te doen op zondag!! Zeker met het prachtige lenteweer van vandaag!
Verveel me geen moment!
Huis poetsen, de tuin doen, een stuk wandelen in je eigen buurt, naar het strand om te wandelen, hapje te eten en lekker iets drinken op het terras, daarna film pakken, naar de stad terrasje pakken, stuk fietsen, naar de film, huiswerk maken, op visite bij familie of vrienden, afspreken met vrienden in een kroeg waar een leuke band speelt? Wandeling in het park, boodschappen? Sauna?
Genoeg te doen op zondag!! Zeker met het prachtige lenteweer van vandaag!
Verveel me geen moment!
zondag 25 maart 2012 om 20:22
Vervelen doe ik me bijna nooit, maar ik vind het in de winter soms ook wel lastig om 'iets leuks' te bedenken. En dan bedoel ik vooral iets wat we niet standaard elke week doen (zoals filmpje kijken en dat soort dingen).
Nu het mooie weer er aan komt wordt dat weer makkelijker. We gaan dan vaak wakeboarden (nog heeeeeeeel ietsje te koud), of naar een zwemvijver. Openluchtmusea's zijn ook favoriet hier (andere museau vind ik meestal niet zo leuk :p), met het mooie weer zijn er ook weer meer festivals in de stad etc.
Ja ik vind mijn zondagen een stuk leuker wanneer de winter weg is
Nu het mooie weer er aan komt wordt dat weer makkelijker. We gaan dan vaak wakeboarden (nog heeeeeeeel ietsje te koud), of naar een zwemvijver. Openluchtmusea's zijn ook favoriet hier (andere museau vind ik meestal niet zo leuk :p), met het mooie weer zijn er ook weer meer festivals in de stad etc.
Ja ik vind mijn zondagen een stuk leuker wanneer de winter weg is
dinsdag 27 maart 2012 om 21:57
Ik heb er in de winter oom vaker last van.
Wij gaan in de zomer ook vaak wandborden. Trailer achter de auto en richting Lopik, waar we de boot erin gooien. Supervet is dat altijd.
Maar op die regenachtige, druilerige, koude zondagen is het altijd wel wat lastiger.
Afgelopen zondag zijn we naar het tuincentrum geweest, daarna brak de zon door en even bijgekleurd. Savonds nog lekker uit eten!
Wij gaan in de zomer ook vaak wandborden. Trailer achter de auto en richting Lopik, waar we de boot erin gooien. Supervet is dat altijd.
Maar op die regenachtige, druilerige, koude zondagen is het altijd wel wat lastiger.
Afgelopen zondag zijn we naar het tuincentrum geweest, daarna brak de zon door en even bijgekleurd. Savonds nog lekker uit eten!
vrijdag 21 september 2012 om 16:07
Up.
Een leuke tip (denk ik) voor a.s. zondag.
http://www.swanmarket.nl/
*Ik maak geen reclame, maar zag dit ergens voorbij komen*.
Een leuke tip (denk ik) voor a.s. zondag.
http://www.swanmarket.nl/
*Ik maak geen reclame, maar zag dit ergens voorbij komen*.