Vraagje Laptop

28-03-2012 11:39 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Ik wilde hier graag even mijn vraag/probleem voorleggen in de hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb een laptop gekregen maar kom er niet mee op Internet. Ik doe gewoon de internet kabel erin aan de achterkant, hij maakt ook contact er staat Lan Verbinding, maar als ik op het internet icoontje druk gebeurt er helemaal niks geen foutmelding niks. Als ik ik MSN op wil starten geeft hij aan dat er geen webbrowser ofzo geinstalleerd is. Er zit ook een soort wit vierkant USB ding bij (dit schijnt de modem ofzo te zijn?) maar dat lijkt mij meer voor draadloos inet? Wie o wie kan mij helpen, ik ben niet echt handig hiermee.!
quote:nerd_ schreef op 28 maart 2012 @ 13:46:

Da´s een goeie...Kale Windows...?

hele kale.......
.
.
.
Het is een oud ding, maar ben er wel heel erg blij mee. Er zit van alles op , ook meerdere provider namen lijkt het wel.

Ik kan zeker gewoon op internet met die netwerk hier op het werk.
Outlook start hij wel wel op..
.
even wat duidelijkheden

1. op het werk kan je wel met internet explorer op je "nieuwe" laptop het werk op?

2. outlook werkt wel en ontvangt ook mailtjes?

3. thuis werkt outlook ook?

4. thuis werkt internet explorer niet en kan je ook het internet niet op

5. er zit geen firewall op?
meerdere provider namen zegt niets als je geen programma hebt om het internet op te gaan
Nee ik bedoel met de pc hier kan ik het net op, de laptop doet op dit zelfde netwerk niks

Weet ik niet of die emails ontvangt heb daar geen mailadres op zelf. . Thuis nog niks geprobeert , kan straks pas. Windows firewall staat ingeschakeld.
.
Hoe kom ik aan een programma naam om op inet tegaan?
.
download hier internet explorer. sla het op een usb stickje (of kopieer het van je werk pc naar een usb). installeer het op je laptop
.
quote:nerd_ schreef op 28 maart 2012 @ 14:06:

Sorry, Mikado, zag je niet aankomen, `Strenge meester.`..
de kans dat je op je werk kan door de firewall heen komt met een niet werk-pc is meestal erg klein. hoewel het hangt natuurlijk van je werkgever af......
.
ik ga weer even echt werken. kom later nog wel een keer langs
.
In deze pc die ik heb ( werk pc) word geen USB geaccepteerd .

Misschien ligt het idd aan het feit dat ik de pc aansluit op het netwerk van hier.

Bij het netwerksymbooltjes zie ik echt niks kwa "pakketjes verzenden?) het zijn gewoon twee beeldschermpjes.

Start en dan Programma's: dan staat er Bitdefender 9 Bluetooth, etcof bedoel je dat niet.
Maar als het ligt aan het netwerk hier, dat hij geen buitenstaander accepteerd in zijn netwerk, dan had hij toch gewoon internet op moeten starten en dan een foutmelding moeten geven toch?
ja dat bedoelen we.

kan je die hele lijst opnoemen?

kan het niet met een cd'tje of zo dan? Anders moet je een pc zoeken die wel USB accepteert.

En als je werk pc geen USB accepteert dan is de kans dat je met een niet werk pc het internet op komt 0.

o nee ik ging werken
quote:nien80 schreef op 28 maart 2012 @ 14:22:

Maar als het ligt aan het netwerk hier, dat hij geen buitenstaander accepteerd in zijn netwerk, dan had hij toch gewoon internet op moeten starten en dan een foutmelding moeten geven toch?dat klopt. daarom lijkt het dat je geen internet programma hebt.
Hee! zag net iets verschijnen maar was gelijk weer weg toen ik via online ( wat er opzit al ) een test deed een soort verbindingstest. Toen verscheen er rechts onderaan heel snel in een ballon u heeft beperkt internet de rest kon ik niet meer lezen.. en kan het ook niet terughalen. Nu weet ik dat een enkele site hier zo wie zo is afgeschermd weet niet of dat er mee word bedoelt , of dat dit idd de reden is dat ik er niet op kom misschien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven