wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
quote:Moonlight82 schreef op 28 maart 2012 @ 22:22:

Ik vind de tandpasta van de Jumbo ook niet lekker trouwens.

Hoe kom je daar nu zo inenen weer bij? Hahaha
Lichtbron, ben net een beetje bijgelezen, denk dat je deze wel even kan gebruiken
Nou ik had eerder al geklaagd over de jus d'orange, de muffins en de diepvriesmaaltijden. Dit is een toevoeging

Ja er zit een Aldi in de buurt. Ik kom daar eigenlijk nooit omdat ik bang ben voor een aantal dingen van mijn lijstje alsnog naar een andere winkel te moeten. Maar met een beetje plannen is het wel de moeite waard, misschien.
Ik was even een oud topic aan het lezen. Grappig is dat om dan terug te lezen wat je maanden terug geschreven hebt.
Hoe is het met de paiq meneer? Heb je hem afgepoeierd of hebben jullie daarna nog wel leuk gekletst?
Nog heel even kort gekletst. Hij zei dat hij in het dagelijks leven beter kan luisteren dan kan praten en niet zo goed is in paiq gesprekjes. Vond het ook wel zielig om nog erger tegen m tekeer te gaan.

Hij vond me heel eerlijk, dat wel

Ik vind het al gauw te oppervlakkig, als iemand allemaal standaardvragen stelt. Maar ja daar doet ie op zich niet veel verkeerd mee... een ander vindt het misschien leuk, maar ik word er niet warm of koud van.
*vliegt topic weer eens binnen*

BRON

*weg*
Ik ga nog maar ff saaie TV kijken en dan hopelijk slapen.
Ik volg je voorbeeld Moon, sluit hier af, kijk nog even Medical Investigation en dan slapen.

Welterusten allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Zoon belde of ik hem op kwam halen.. Ik zei : je maakt een grapje zeker?"

Ik was al één keer op de school geweest en na vele malen bellen en sms-en nog geen antwoord ben ik gegaan..

Maar,ja ik kon hem toch ook niet te voet naar huis laten komen.. Dus maar weer de auto ingestapt..

maar nu leeg,verdrietig en me afvragend waarom ik dit niet kan en andere ouders wel..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:lichtbron schreef op 28 maart 2012 @ 23:22:

maar nu leeg,verdrietig en me afvragend waarom ik dit niet kan en andere ouders wel..Lieverd, dat ligt niet aan jou. Dat denkt mijn moeder ook zo vaak. Er lopen hier ook van die hopeloze gevallen rond, zit in de persoon, niet in jou (al ben ik dan gelukkig voor de mijne nog weer de bevestiging dat ze het wel kan). Mijn moeder is ook alles behalve een slechte moeder. Ik weet zeker dat jij ook het allerbeste voor hebt met jouw kinderen, zeker als je je zo voelt!
Ik lees hier af en toe wat mee, ik moet nu even op Lichtbron reageren. Je bent een goede moeder, je bent betrokken bij je kinderen en de liefde voor hun klinkt door het scherm heen.

Maar pubers zijn soms moeilijk, dat ligt echt niet aan jou of aan je opvoeding! Als alleenstaande ouder is het nou eenmaal extra moeilijk,je hebt niet dat luisterende oor wbt je kinderen. Soms het gevoel dat je faalt en overal alleen voorstaat.

Dat is heftig en moeilijk en daar mag je van balen.

Maar betrek het niet allemaal op jezelf.

Je doet wat je kunt en je doet het goed!
quote:lichtbron schreef op 28 maart 2012 @ 23:22:

Zoon belde of ik hem op kwam halen.. Ik zei : je maakt een grapje zeker?"

Ik was al één keer op de school geweest en na vele malen bellen en sms-en nog geen antwoord ben ik gegaan..

Maar,ja ik kon hem toch ook niet te voet naar huis laten komen.. Dus maar weer de auto ingestapt..

maar nu leeg,verdrietig en me afvragend waarom ik dit niet kan en andere ouders wel..Je moedergevoelens bewijzen het tegendeel. Jij kan dit ook. Twijfel niet aan jezelf.
quote:Uncharted schreef op 28 maart 2012 @ 23:12:

*vliegt topic weer eens binnen*

BRON

*weg*Waarom kom je bijna nooit meer Uncharted? Gaat het goed met je?
Unch,sorry,sorry,sorry dat ik je nog steeds geen mailtje heb gestuurd..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:andersnogiets schreef op 28 maart 2012 @ 23:35:

[...]

Waarom kom je bijna nooit meer Uncharted? Gaat het goed met je?

Mmuuuhh... Ik zit weer een beetje in een dip. Half. Door het mooie weer blijf ik er gelukkig wat boven. Ik slaap veel, en ik leer veel momenteel. Het is weer tentamentijd.

Dus weinig tijd om hier rond te hangen.
@bron:
quote:lichtbron schreef op 28 maart 2012 @ 23:46:

Unch,sorry,sorry,sorry dat ik je nog steeds geen mailtje heb gestuurd..Joh, maak je niet druk.
Bron

en wat de anderen zeggen. Je bent een goede moeder, je bent betrokken en doet alles om het goed te laten verlopen allemaal.

Maar ik weet hoe je je voelt hoor. Heb tijdens de puberteit van zoons (vooral oudste) ook vaak zo gedacht. Bij anderen leek het allemaal zoveel makkelijker te gaan. Later kwam ik erachter dat het vaak maar schone schijn is. Er is overal wel wat, echt. Niet dat dat veel uitmaakt als je zelf er doorheen zit. Je doet wat je kan, naar eer en geweten en meer kan je niet doen.
Dag andere wakkeren.
quote:Uncharted schreef op 28 maart 2012 @ 23:47:

[...]

Mmuuuhh... Ik zit weer een beetje in een dip. Half. Door het mooie weer blijf ik er gelukkig wat boven. Ik slaap veel, en ik leer veel momenteel. Het is weer tentamentijd.

Dus weinig tijd om hier rond te hangen.

Verstandig

Hou je goed!
quote:mocy schreef op 28 maart 2012 @ 23:54:

Bron

en wat de anderen zeggen. Je bent een goede moeder, je bent betrokken en doet alles om het goed te laten verlopen allemaal.

Maar ik weet hoe je je voelt hoor. Heb tijdens de puberteit van zoons (vooral oudste) ook vaak zo gedacht. Bij anderen leek het allemaal zoveel makkelijker te gaan. Later kwam ik erachter dat het vaak maar schone schijn is. Er is overal wel wat, echt. Niet dat dat veel uitmaakt als je zelf er doorheen zit. Je doet wat je kan, naar eer en geweten en meer kan je niet doen.Ha Moos! Ware woorden. Het is overal wat. Kreeg vandaag ook nog een verhaal van zoon te horen. Die is notabene bijna 26!
Ik blijf nog eventjes hangen, heb pas net de studieboeken weggelegd.

Hoi Moos!
Ik heb vanavond naar Mama Mia gekeken. Lekkere feelgood film. Heerlijk. Zag man al met een schuin oog kijken. Volgens mij vond hij het best leuk. Toegeven zou hij dat nooit natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven