wakker?
zaterdag 17 maart 2012 om 23:03
Als ik door de stad loop,
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
'k loop de hele dag te zingen en te fluiten
Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd
als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten
Het is gewoon een wonder,
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
en m'n dag kan niet meer stuk,
en m'n dag kan niet meer stuk
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
donderdag 29 maart 2012 om 00:00
Ik kwam nog even kijken of de zoon van Bron er weer was. Gelukkig meis dat hij er weer is. En je bent wel een goede moeder hoor.
Is Jonas ook weer thuis?
-zwaai- naar de rest.
Ik ben erg moe maar ik moet mijn afspraak nakomen om de pc uit te doen. Heel misschien zo nog even kijken of Jonas ook thuis is en dan ga ik slapen.
Yas, ik wist niet welke dag je op vakantie ging maar iig hoop ik dat je hier nog leest. Een hele fijne vakantie en geniet lekker.
Truste alvast voor straks meiden. XXX
Is Jonas ook weer thuis?
-zwaai- naar de rest.
Ik ben erg moe maar ik moet mijn afspraak nakomen om de pc uit te doen. Heel misschien zo nog even kijken of Jonas ook thuis is en dan ga ik slapen.
Yas, ik wist niet welke dag je op vakantie ging maar iig hoop ik dat je hier nog leest. Een hele fijne vakantie en geniet lekker.
Truste alvast voor straks meiden. XXX
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 29 maart 2012 om 00:03
quote:andersnogiets schreef op 28 maart 2012 @ 23:58:
Ik heb vanavond naar Mama Mia gekeken. Lekkere feelgood film. Heerlijk. Zag man al met een schuin oog kijken. Volgens mij vond hij het best leuk. Toegeven zou hij dat nooit natuurlijk.Oh ja, heerlijk. Heb hem voor het eerst gezien toen ie net in de bioscoop draaide, sindsdien al wel een keer of 4 denk ik. Had helaas geen tijd om te kijken vandaag, had daar wel zin in gehad.
Ik heb vanavond naar Mama Mia gekeken. Lekkere feelgood film. Heerlijk. Zag man al met een schuin oog kijken. Volgens mij vond hij het best leuk. Toegeven zou hij dat nooit natuurlijk.Oh ja, heerlijk. Heb hem voor het eerst gezien toen ie net in de bioscoop draaide, sindsdien al wel een keer of 4 denk ik. Had helaas geen tijd om te kijken vandaag, had daar wel zin in gehad.
donderdag 29 maart 2012 om 00:04
quote:Marjo41 schreef op 29 maart 2012 @ 00:00:
Het is inderdaad vaak schone schijn bij anderen.
Mensen zijn huiverig om de "vuile was" buiten te hangen.
Opvoeden is gewoon rete moeilijk, wanneer doe je het goed...Ik was daar op een gegeven moment heel open over (meer van ellende) en toen kwamen de verhalen los. Dat was toch een hele opluchting, hoe lullig dat ook klinkt.
Het is inderdaad vaak schone schijn bij anderen.
Mensen zijn huiverig om de "vuile was" buiten te hangen.
Opvoeden is gewoon rete moeilijk, wanneer doe je het goed...Ik was daar op een gegeven moment heel open over (meer van ellende) en toen kwamen de verhalen los. Dat was toch een hele opluchting, hoe lullig dat ook klinkt.
donderdag 29 maart 2012 om 00:07
Een collega van me is er sinds een tijdje ook open over dat het slecht gaat met haar zoon. Ze heeft tijden de schone schijn opgehouden is nu opgelucht dat ze er over kan praten.
Hoeft niet altijd maar af en toe haar hart even luchten en dat wij snappen als het even niet zo lekker met haar gaat.
Als gescheiden moeder is het natuurlijk ook extra moeilijk.
Je deelt je zorgen wat lastiger, moet je je ex gaan bellen als er wat aan de hand is ..
Hoeft niet altijd maar af en toe haar hart even luchten en dat wij snappen als het even niet zo lekker met haar gaat.
Als gescheiden moeder is het natuurlijk ook extra moeilijk.
Je deelt je zorgen wat lastiger, moet je je ex gaan bellen als er wat aan de hand is ..
donderdag 29 maart 2012 om 00:08
quote:Uncharted schreef op 29 maart 2012 @ 00:03:
[...]
Oh ja, heerlijk. Heb hem voor het eerst gezien toen ie net in de bioscoop draaide, sindsdien al wel een keer of 4 denk ik. Had helaas geen tijd om te kijken vandaag, had daar wel zin in gehad.
Ik ook in de bios. Heb de dvd en nu vanavond weer.
Ja musical moos. Ik hou ervan.
[...]
Oh ja, heerlijk. Heb hem voor het eerst gezien toen ie net in de bioscoop draaide, sindsdien al wel een keer of 4 denk ik. Had helaas geen tijd om te kijken vandaag, had daar wel zin in gehad.
Ik ook in de bios. Heb de dvd en nu vanavond weer.
Ja musical moos. Ik hou ervan.
donderdag 29 maart 2012 om 00:08
Ik ben er ook altijd best wel openhartig over geweest,maar er heerst best veel onbegrip,en tussen de zinnen door merk je toch dat ze de schuld leggen bij je manier van opvoeden.. en er wordt dus niet verder gekeken..
Daarom hou ik maar vaak mijn mond maar als ik mensen pas leer kennen..
Of als er door anderen naar gevraagd word.
Ik kwam een tijd geleden (toen woonde ik nog bij ex) een buurvrouw tegen (waar je dus nooit iets van hoort of ziet) en die vroeg er naar naar mijn dochter/de scheiding,ik hweb het afgekapt en gezegd dat ik geen zin had om erover te praten en ben door gelopen. heb daar zo'n schurft aan,die sensatiezoekers..
Ik kwam een tijd geleden (toen woonde ik nog bij ex) een buurvrouw tegen (waar je dus nooit iets van hoort of ziet) en die vroeg er naar naar mijn dochter/de scheiding,ik hweb het afgekapt en gezegd dat ik geen zin had om erover te praten en ben door gelopen. heb daar zo'n schurft aan,die sensatiezoekers..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
donderdag 29 maart 2012 om 00:12
quote:lichtbron schreef op 29 maart 2012 @ 00:08:
Ik ben er ook altijd best wel openhartig over geweest,maar er heerst best veel onbegrip,en tussen de zinnen door merk je toch dat ze de schuld leggen bij je manier van opvoeden.. en er wordt dus niet verder gekeken..
Ik kwam een tijd geleden (toen woonde ik nog bij ex) een buurvrouw tegen (waar je dus nooit iets van hoort of ziet) en die vroeg er naar naar mijn dochter/de scheiding,ik hweb het afgekapt en gezegd dat ik geen zin had om erover te praten en ben door gelopen. heb daar zo'n schurft aan,die sensatiezoekers..Dat heb je goed gedaan. Nooit je ziel en zaligheid blootgeven als je daar geen behoefte aan hebt.
Ik kwam een tijd geleden (toen woonde ik nog bij ex) een buurvrouw tegen (waar je dus nooit iets van hoort of ziet) en die vroeg er naar naar mijn dochter/de scheiding,ik hweb het afgekapt en gezegd dat ik geen zin had om erover te praten en ben door gelopen. heb daar zo'n schurft aan,die sensatiezoekers..Dat heb je goed gedaan. Nooit je ziel en zaligheid blootgeven als je daar geen behoefte aan hebt.
donderdag 29 maart 2012 om 00:14
quote:mocy schreef op 29 maart 2012 @ 00:11:
Als je gaat scheiden denken mensen, lijkt wel, dat ze de meest persoonlijke vragen mogen stellen. Dat vond ik altijd zo verbazingwekkend en brutaal/bot.Er waren er zelfs bij die het lef hadden om zonder blikken of blozen te vragen hoeveel de afkoopsom was die mijn ex aan mij moest betalen.. WTF!! daar heb je als "vreemde"toch geen flikker mee te maken??!!
Als je gaat scheiden denken mensen, lijkt wel, dat ze de meest persoonlijke vragen mogen stellen. Dat vond ik altijd zo verbazingwekkend en brutaal/bot.Er waren er zelfs bij die het lef hadden om zonder blikken of blozen te vragen hoeveel de afkoopsom was die mijn ex aan mij moest betalen.. WTF!! daar heb je als "vreemde"toch geen flikker mee te maken??!!
donderdag 29 maart 2012 om 00:15
quote:lichtbron schreef op 29 maart 2012 @ 00:13:
Heftig,Ans..
Maar ik denk als ik een vent was geweest ik hetzelfde had gedaan..
Ik ben het er niet mee eens maar W zei ook dat hij dat gedaan zou hebben. Pfff opvoedkundige.
Maar ja iemand van 26 hoef je niet meer op te voeden. Waar komt het idd vandaan.
Heftig,Ans..
Maar ik denk als ik een vent was geweest ik hetzelfde had gedaan..
Ik ben het er niet mee eens maar W zei ook dat hij dat gedaan zou hebben. Pfff opvoedkundige.
Maar ja iemand van 26 hoef je niet meer op te voeden. Waar komt het idd vandaan.
donderdag 29 maart 2012 om 00:17
quote:lichtbron schreef op 29 maart 2012 @ 00:14:
[...]
Er waren er zelfs bij die het lef hadden om zonder blikken of blozen te vragen hoeveel de afkoopsom was die mijn ex aan mij moest betalen.. WTF!! daar heb je als "vreemde"toch geen flikker mee te maken??!!
Vreselijk. Hoe durven ze.
Hier is het ook erg. Echt dorps. Toen ik stopte als ta assistente bemoeide ook iedereen zich ermee. "Je zal het wel merken op t eind van de maand" Liep ik in de supermarkt en liet dan een blik whiskas zien. "We eten low budget, beetje rijst erbij, goed te pruimen hoor"
Nu ik geen kat meer heb eten we hondenbrokken
[...]
Er waren er zelfs bij die het lef hadden om zonder blikken of blozen te vragen hoeveel de afkoopsom was die mijn ex aan mij moest betalen.. WTF!! daar heb je als "vreemde"toch geen flikker mee te maken??!!
Vreselijk. Hoe durven ze.
Hier is het ook erg. Echt dorps. Toen ik stopte als ta assistente bemoeide ook iedereen zich ermee. "Je zal het wel merken op t eind van de maand" Liep ik in de supermarkt en liet dan een blik whiskas zien. "We eten low budget, beetje rijst erbij, goed te pruimen hoor"
Nu ik geen kat meer heb eten we hondenbrokken
donderdag 29 maart 2012 om 00:18
quote:Marjo41 schreef op 29 maart 2012 @ 00:16:
Als je gaat scheiden dan gaat er echt een wereld voor je open wat mensen aan je durven te vragen....en nog meer wat ze achter je rug om menen over je te mogen zeggen. Ook van mensen waar je dat totaal niet van zou verwachten.Wij waren nog niet gescheiden en de roddel ging dat ik al iemand anders had,en dat ex op moest letten dat ik niet alles meenam.. ook dat de kinderen allebei uit huis geplaatst zouden worden!!
Als je gaat scheiden dan gaat er echt een wereld voor je open wat mensen aan je durven te vragen....en nog meer wat ze achter je rug om menen over je te mogen zeggen. Ook van mensen waar je dat totaal niet van zou verwachten.Wij waren nog niet gescheiden en de roddel ging dat ik al iemand anders had,en dat ex op moest letten dat ik niet alles meenam.. ook dat de kinderen allebei uit huis geplaatst zouden worden!!
donderdag 29 maart 2012 om 00:18