wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
Alle reacties Link kopieren
Is je tuin niet zo te maken dat hij er niet uit kan? Wat balen zeg. Ja ik zou bellen met de dierenambulance en amivedi. Want ik denk dat Ans te ver woont om naar terug te gaan. Dat geloof ik niet.

Nu is het nog stil op straat? Dan zou ik met een pakje brokjes gaan rammelen en door de wijk lopen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja,ik heb zo'n spijt dat ik hem buiten heb gelaten..

Ik heb hier net nog met een doos brokken staan rammelen maar noppes..

Zoon was ook al boos dat ik dat gedaan had,terwijl hij zelf al de hele week ligt te zeuren of de kat buiten mag.. schiet mij maar lek..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik heb het topic `tijden sex met partner fantaseren over anderen,wie ook` gemeld op het moderator/topic..

Wat een k8twijf is die Hamish zeg!!
Bron, misschien dat je zoon naar hem kan gaan zoeken?

Jammer dat ik zo ver bij je vandaan woon, anders had ik wel komen helpen. Ik duim echt voor jullie.

Ik ga eens kijken naar dat topic.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ga straks samen met zoon zoeken..

Lief aanbod van je MV.

Maar ik moet nu gaan werken..

tot straks.
Bron, werk ze.

Ik heb een paar postings gelezen op dat topic en ik herken de schrijfstijl. Die persoon (als ze is wie ik denk) heeft irl zelf naast de pot gepiest.
Nou mijn mond viel open van dat wijf! Hoe durft ze? Maar goed dat ik gisteravond niet op het forum zat anders was mijn nacht vast anders verlopen. Je zou toch denken dat iemand betere dingen te doen heeft.

Bron wat rot dat Jonas nog niet terug is. Kan me voorstellen dat je hem binnen wil houden straks. Misschien is het tuin idee van mv wel een goede
Maisjes,

Wij vertrekken naar het vliegveld!

Doeg allemaal!
Fijne vakantie Yas , doe voorzichtig. En veel plezier.
Thee, ik heb een leuk topic op etenpijler over programma van Keuringsdienst van waarde, die begint vanavond weer. Je hebt er net iets gezien van bij Koffietijd maar ik had het topic al net eerder voordat ik wist dat het daar ook kwam.
Fijne vakantie Yasmijn. Geniet ervan!

Jeetje bron, ik vind het heel rot dat Jonas nog niet terug is. Je hoort weleens dat ze naar hun oude huis teruggaan, maar 70 km verder?
quote:watervrouw2 schreef op 28 maart 2012 @ 18:39:

De AH heeft geen Eftelingspaarkaarten meer geloof ik, zaterdag maar weer eens vragen.

Late reactie, maar je kunt ze ook even printen:

Spaarkaart
Mogguh trouwens! Ik lees weer even verder.
Ans, het kan an sich maar als jij zegt over tunnels en bruggen bent gegaan, dan denk ik niet dat hij jouw huis meer kan vinden hoor.

Mocht Jonas vanmiddag niet terug zijn Bron, dan wil ik wel een foto van Jo vragen aan Ans en dan ene pamflet maken voor je in Word, kan ik je toemailen, hoop alleen dat je dan een printer hebt.
Watervrouw, heb je nog Eftelingzegels nodig?
Goedemorgen allemaal!

Yas, een heel fijne vakantie gewenst, lekker genieten daar!

Bron, ik had gister net afgesloten toen jij kwam zie ik net. Volgens mij doe jij het hartstikke goed hoor,als moeder, petje af. Herken het echter wel, dat het bij een ander schijnbaar allemaal van een leien dakje lijkt te gaan.

Is Jonas een kater? Mss is ie gewoon de hort op, en geniet ie even van zijn nieuw verworven vrijheid? Hier ook een kater, die gerust 2 of 3 dagen wegblijft, dan als grootste macho van de buurt met een kop vol krassen en schrammen terug komt, en dan vervolgens 2 dagen alleen maar slaapt. Tis wel de tijd voor krolse katers enzo he. Ik zal voor je duimen dat ie snel terug komt!
Yas, fijne vakantie!

Bron, dikke knuffel. Wat een ellendige tijd heb jij momenteel.

Ik hoop dat Jonas snel weer opduikt. Al Amivedi gebeld?
Yas, fijne vakantie!

Bron Is Jonas gechipt eigenlijk?

Ik voel me geloof ik iets beter dan de ochtenden hiervoor. Moet straks de stad in om een jurk te kopen (feest met dresscode binnenkort). Niet echt zin in maar het moet maar.
Moon, ik heb Bron een paar keer over chippen ingelicht maar heb nog niet gelezen dat ze dat gedaan had.

Moon, ik heb iets van 14 van die bakjes voor je kruiden, zal ik die voor de zekerheid gewoon bij de bbq spullen laten staan voor het geval dat?
Maar ik ben dus niet bij de BBQ...

Ik kan ze misschien wel een andere keer ophalen.
Ja dat bedoelde ik ook, dat ik het gewoon voor je bewaar. Maar de bbq spullen staan in een voorraadkast op de 1e verdieping. Heb ik een hele mooie inbouwkast in de gang en die had ik toevallig een tijd geleden deels leeg gehaald en daar zet ik dat soort dingen in, waar je niet snel bij hoeft.

En voor mijn andere spullen heb ik die voorraadkast in de huiskamer, die is ook lekker opgeruimd en heb ik een plank vol met dingen die je wel snel kan gebruiken als olie, wat blikjes groente, boter enz.
quote:Moonlight82 schreef op 29 maart 2012 @ 10:55:

Ik voel me geloof ik iets beter dan de ochtenden hiervoor. Moet straks de stad in om een jurk te kopen (feest met dresscode binnenkort). Niet echt zin in maar het moet maar.Kun je niet online kijken? Doe ik ook de laatste tijd. Ik kom zo weinig echt in de stad, veel kleding bestel ik gewoon.
Heb een tijdje geleden online al gekeken maar ik vond maar weinig. En duur.

Het moet een jurk zijn, die goed zit bij mijn borsten en ook nog eens lang genoeg is... kortom.... ik moet echt passen. Oh en de taille niet te strak...
MV is goed, dan kijken we er later wel even naar.
quote:Moonlight82 schreef op 29 maart 2012 @ 11:14:

Heb een tijdje geleden online al gekeken maar ik vond maar weinig. En duur.

Het moet een jurk zijn, die goed zit bij mijn borsten en ook nog eens lang genoeg is... kortom.... ik moet echt passen. Oh en de taille niet te strak...Dat is jammer. Wat voor model zoek je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven