en er is licht!

30-03-2012 09:53 13 berichten
Hallo allemaal,

Vorig jaar heb ik een burn out gekregen. Ik ben lang thuis geweest, maar met hulp van een heel goede dokter, een kei van een vriend en natuurlijk vriendinnen en familie ben ik uit dit dal geklommen. Ik ben erachter gekomen dat ik het werk dat ik deed niet meer verder wilde/kon doen. Mijn werkgever had hiervoor geen begrip. Ik heb mijn ontslag ingediend, tegen alle adviezen in en natuurlijk wist ik zelf ook wel dat dit een risico was.

Ik ben rustig begonnen met solliciteren en gisteren ben ik aangenomen! Een leuke functie die ik heel goed zie zitten!

Met dit verhaal hoop ik dat ik iemand die dit leest een hart onder de riem kan steken. Er is echt licht aan het eind van de tunnel!

Stefanie123
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Stefanie, hartstikke goed!
Wat fijn voor je! Gefeliciteerd!
Wat een lieve reacties!
Gefeliciteerd! mooi zeg!
Wat fijn voor je!
Super joh!! Dat zijn de goede berichten. Van harte gefeliciteerd.

Hier word ik blij van. Zit zelf middenin zo'n proces en soms zie ik het echt even niet meer zitten. Maar het gaat goed komen, dat weet ik ook. Door jouw berichtje besef ik dat weer.

Geniet van dit moment!!
Gefeliciteerd! Wat goed dat je je eigen plan hebt getrokken en dat je een nieuwe baan hebt. Je mag trots zijn op jezelf!
Wat fijn zo'n goed bericht!

Heel veel succes!

En je kunt trots zijn op jezelf inderdaad. Goed gedaan.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
@ boedhabuikje: wat fijn dat mijn berichtje je helpt. Sterkte met deze nare periode!

@ alle anderen: jullie zijn lief!
Waauw! Een vrouw met ballen dus! Heerlijk als je de touwtjes weer in handen kunt nemen! Goed gedaan!
Wat goed zeg! Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven